TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Antwerp Is Burning Outdoor - 9 september - Linkeroever, Antwerpen
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen |

| Originally posted by Pumaz Hierbij nodig ik mensen uit die tijdens de set van Armin iets anders willen dat hier te zeggen |
| Originally posted by Jasperovitsj Absoluut! maar kom, er zijn nog 5 of 6 andere tenten, daar moet toch wel ergens een goeie DJ zijn om Armin's set door te komen!? All�, niks tegen Armin, maar hij is geen DJ meer die ik elke 2 maand nog wil bezighoren... |
| Originally posted by Jasperovitsj Absoluut! maar kom, er zijn nog 5 of 6 andere tenten, daar moet toch wel ergens een goeie DJ zijn om Armin's set door te komen!? All�, niks tegen Armin, maar hij is geen DJ meer die ik elke 2 maand nog wil bezighoren... |
| Originally posted by djcresto dan vind ik armin pakken beter dan ferry, ferry draait toch bijna alleen eigen producties |
| Originally posted by pooley ow zeg, gade ook al trance bashen of armin he |

ZO NI HE !
tis een trance forum he nitwits 
^the dude has a good point
hangt er gewoon af of ik in men trance mood ben. als ik dronken ben zal ik naar de wigwams gaan 
Drunk dancing on drum & bass, zalig 
| Originally posted by Pumaz Drunk dancing on drum & bass, zalig |
)
| Originally posted by Bertn op d&b dansen gaat ALLEEN maar als ge zat zijt!! (in mijn geval toch ) |
Dj Marky's sets zijn zoooooooooooo dansbaar.
EDM + Salsa = 
| Originally posted by Bertn op d&b dansen gaat ALLEEN maar als ge zat zijt!! (in mijn geval toch ) |
| Originally posted by TOR Armin is er opnieuw bij check onder 'gigs' op http://www.arminvanbuuren.com/ voorlopig ziet de trance tent er dus als volgt uit: Armin, Ferry en Mike nu nog twee DJ's om op te warmen.. wat denken jullie van mijn voorstel? 21:00 - 23:00 Airwave 23:00 - 01:00 John '00' Fleming 01:00 - 03:00 Armin van Buuren 03:00 - 05:00 Ferry Corsten 05:00 - 07:00 M.I.K.E. bewust geen Markus, want niemand kent die in Belgi�... |
^ ah klopt, was ik vergeten... maar ik dacht wel dat het eender welke stijl mocht zijn voor die contest? de winnaar kan dus evengoed in de techno of house tent staan...
| Originally posted by TOR ^ ah klopt, was ik vergeten... maar ik dacht wel dat het eender welke stijl mocht zijn voor die contest? de winnaar kan dus evengoed in de techno of house tent staan... |
of er zijn meerdere winnaars, in verschillende stijlen.
Namen die reeds bekend zijn voor outdoor:
Trance: Ferry Corsten, Armin Van Buuren, M.I.K.E.
House: Erick Morillo, Junior Jack
Harddance: Dana
Techno: ?
Ziet er allemaal al super uit!!!