TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta party
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by Zehra vorig jaar hebben we ook zoiets gedaan. iedereen heeft wat bijgelegd voor het eten (vlees en groente voor salades enzo) da was iets van 10 euro per persoon... iedereen moest drank meenemen... en voila! we have a bbq! |
goed idee
| Originally posted by Zehra vandaag met nyah nog in de les gehad over een beta-bbq in de zomer... |
liefst een lokatie met een openlucht-zwembad in de buurt... 
ja we mogen dat skinnydipping niet vergeten h�!!
| Originally posted by djcresto met barbeques organiseren heb ik wel meer ervaring da met het organiseren van fuifen, zowel met inkopen doen, als het bakken zelf. het combineren met een feestje en een bbq is leuk, maarja dan wordt het misschien heel veel werk in ��n keer. Kzou zeggen laat de idee�n nog maar komen |
We maken er gewoon ineens Trance Valley van!
naaktzwemmen moet er idd bijzijn! Daar heb ik nog leuke ervaringen mee in portugal 
| Originally posted by TOR ja we mogen dat skinnydipping niet vergeten h�!! |
das echt wel plezant hoor, midden in de nacht of moet ik 's morgens zeggen...
wil de steenrijke beta met het zwembad nu opstaan!

*staat recht*
*gaat weer zitten*
Niet steenrijk, wel zwembad. /me staat op 1 been.

Ow gezellig !
enjoy the silence...
WTF, 5 extra pagina's, en ik ben 4 uur weggeweest...
Even bijlezen! 
| Originally posted by Jasperovitsj WTF, 5 extra pagina's, en ik ben 4 uur weggeweest... Even bijlezen! |
Gebeurd!
Enfin, hoe zit het nu eigenlijk? Gaat het fuifje nu nog door, of zitten we nu met een BBQ en eventueel kleine afterparty?
Mail naar TOR gestuurd, melodieke al af zie 
ijverig 
zal morgen es checken..
tzijn hier allemaal maar idee�n he,
fuif moet zeker door gaan

We beginnen rond 15uur met een beetje muziek
Dan komt de BBQ terwijl de muziek doorgaat
en dan komt de afterpartie tot 10uur 's avonds (buren zouden kunnen gaan klagen bij flikken)
22h is vroeg ze 
dan beginnet nog ma pas 
Inderdaad, dan beginnen we net opgewarmd te geraken! 
Da's idd vroeg, ma na 10uur kunnen ze de flikken op u dag sturen, en da willen we toch ni he 
Der is nog altijd de mogelijkheid om na den opkuis ergens anders naartoe te gaan he 
Kunnen we dan gewoon geen 2 verschillende dingen doen deze zomer? Een BBQ met muziek de ene dag, en op een ander moment een echte trance-fuif? Ik zie beide zeker zitten, maar ze combineren lijkt me veel werk...