TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- THE OFFICIAL BETA ANTHEM : Kindred Spirits - Plus ultra
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Jasperovitsj on May-26-2004 11:18:

En een Perry O'Neil remix?

Posted by djcresto on May-26-2004 11:19:

en haak?

Posted by Jakhira on May-26-2004 11:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En een Perry O'Neil remix?

Zehra...

Posted by Jasperovitsj on May-26-2004 12:03:

quote:
Originally posted by Pumaz
Zehra...

My point exactly!

Posted by Jakhira on May-26-2004 14:26:

Er worden dingen geregeld...

Posted by Freezel on May-26-2004 14:32:

quote:
Zehra...

BeTA A&R Manager

Posted by Gladius on May-26-2004 15:12:

w000t, mr.mystery zei me juist dat de remix af is (al azer)!!! maken dat da online staat!

Posted by Jakhira on May-26-2004 16:35:

quote:
Originally posted by Gladius
w000t, mr.mystery zei me juist dat de remix af is (al azer)!!! maken dat da online staat!

Het is volgens mij Al Azar , maar dat is idd goed nieuws

Posted by Zehra on May-26-2004 16:38:

great news! en nu een link pls!

Posted by Gladius on May-26-2004 16:47:

quote:
Al Azar

woops, hopelijk leest hij dit niet =)

Posted by Jakhira on May-27-2004 00:27:

quote:
Originally posted by Mr. Mystery in a PM
Yeah, it's ready but it needs to be mastered first.

You'll get it tomorrow (probably).

-Nik

Posted by Jakhira on May-27-2004 19:54:

Kevin is in bezit van mijn remix, dus als je hem wilt moet je maar eens aan zijn mouw trekken...

Posted by TOR on May-27-2004 20:20:

quote:
Kevin is in bezit van mijn remix, dus als je hem wilt moet je maar eens aan zijn mouw trekken...

hehe..

hij is vrij goed, lekker dark. heb hier en daar ook wat samples van mij herkend

break is pure bliss. wanneer alles terug samenkomt klinkt alles wel wat door elkaar. zal ook wel te maken hebben met de distortion die je op een aantal sounds hebt gestoken. klinkt iig niet zo mooi.

je keuze van pads/strings door het nummer heen is wel erg goed.

voor de ge�nteresseerden:

Kindred Spirits - Plus Ultra (Pumaz Electric Sickness Mix)

Posted by Freezel on May-27-2004 20:33:

Thanks, ben erg benieuwd Ik ga hem morgen ff uitvoering luisteren

Posted by Dark Apostle on May-27-2004 20:42:

quote:
Originally posted by TOR

Kindred Spirits - Plus Ultra (Pumaz Electric Sickness Mix)

Vond het een goede en zeer boeiende track tot op 4.04, dan wordt die nogal gewoontjes en dat contrasteert nogal met het aparte begin dat mijn aansprak. Vooral het break-beat achtige stukje is knap gedaan.

Posted by Jakhira on May-27-2004 20:50:

quote:
Originally posted by TOR
hij is vrij goed, lekker dark. heb hier en daar ook wat samples van mij herkend

break is pure bliss. wanneer alles terug samenkomt klinkt alles wel wat door elkaar. zal ook wel te maken hebben met de distortion die je op een aantal sounds hebt gestoken. klinkt iig niet zo mooi.

je keuze van pads/strings door het nummer heen is wel erg goed.

Er zitten idd een paar samples van jou erin, je hebt goeie oren

Die buildup alleen al heeft een week geduurd en het is idd niet zo goed, please, somebody help me!
Die pads zijn er 6 opeen, die zodanig veel eq's hebben dat ze op 1 pad lijken (wat de bedoeling was).
Die buildup zal wel nog veranderen, als ik weet hoe ik het moet doen...

Nu terug naar wat meer proggy producties...

Posted by Dark Apostle on May-27-2004 20:53:

Ik vind de build-up juist goed, het is het middenstuk dat me wat teleurstelde *weent eenzaam in een hoekje*

Posted by Jakhira on May-27-2004 21:04:

Ja denk dat ik weet wat je bedoeld, het veranderd nogal van genre he
Ja er waren mensen die de synths & strings hadden gehoord en goed vonden dus voelde ik mij een beetje verplicht om die dan ook te gebruiken, maar zulke dingen maak ik echt ni meer, veel te veel stress erdoor gekregen

Posted by Wildfir3 on May-27-2004 21:41:

Vind de bas wat overpowered eigenlijk en kvind het geheel nogal 'amateuristisch' klinken van instrumentengeluidjes etc (hoe moet ik da anders zeggen h�). Zit op zich wel knap in elkaar, maar doe mij toch maar de icone remix en de original

toch chapeau

Posted by Jakhira on May-27-2004 21:48:

quote:
Originally posted by Wildfir3
Vind de bas wat overpowered eigenlijk en kvind het geheel nogal 'amateuristisch' klinken van instrumentengeluidjes etc (hoe moet ik da anders zeggen h�). Zit op zich wel knap in elkaar, maar doe mij toch maar de icone remix en de original

Die bas klinkt idd te hard op pc, maar als je die ergens serieus openzet... De helft van het nummer hangt aan de kick (geloof het of niet maar ik was 2 dagen bezig aan die kick). Dat amateur-klinken is mss door het materiaal, ik heb expres synths uit de jaren '80 erin gezet om hem 'anders' te doen klinken... (mss kent iemand de Roland TB-303?)
Geef mij ook maar de andere versies, negeer deze

Posted by djcresto on May-27-2004 22:10:

kvind het toch helemaal niet slecht. In de bass zit me een zeer lekkere drive waarop ik direct wil beginnen dansen. Het is deze drive die ik miss in het stuk met de main melodie of hoe moet ik het noemen. De buildup op zich vind ik helemaal nie slecht, het kan natuurlijk altijd beter. Ik vind persoonlijk misschien de melody niet helemaal passen bij het nummer zelf. Ook de sound van die melody vind ik niet optimaal. Maar dat is misschien mijn smaak.
Maar khad na de eerste commentaren hier iets zwakker verwacht. Kvind het helemaal nie slecht

Laat anders eens de originele beta melody eruit, en gebruik nog wat meer van die andere electro elementen. Geeft misschien ook wel een leuke (techno)track.

Posted by Jakhira on May-27-2004 22:18:

quote:
Originally posted by djcresto
Laat anders eens de originele beta melody eruit, en gebruik nog wat meer van die andere electro elementen. Geeft misschien ook wel een leuke (techno)track.

You have a good point...
Mensen, wat moet blijven / wat moet eruit?

Posted by djcresto on May-27-2004 22:28:

quote:
You have a good point...
Mensen, wat moet blijven / wat moet eruit?

Misschien voor deze versie hulp vragen aan iemand die je kan helpen bij de climax. Theeft ook nie veel zin om er lang aan te prutsen terwijl het u eigenlijk toch tegensteekt. Iets wat je met tegenzin maakt is mss ook wel minder goed. Voor de rest vind ik dat ge er u ding mee moet doen. Laat het brein maar werken.

Posted by Jakhira on May-27-2004 22:34:

Nee nee, ik bedoel dat ik de lead eruit ga smijten en er techno van ga maken...

Posted by Jasperovitsj on May-27-2004 23:10:

Okay, net mijn goede koptelefoon aangesloten en het volume lekker hoog gezet. Nu dus the final verdict:

Ik moet Steven een beetje gelijk geven, niet de kick, maar wel de sound die op de 2de kick invalt klinkt een beetje geforceerd en krakerig, net alsof het door een kapotte box komt ofzo. Maar vanaf er meer elementen inkomen verdwijnt dat effect wel en stoort het niet meer. Vanaf dan zit het leker in elkaar, goeie sounds en leuke overgangen. En ik hoor precies ook die lasertjes die Mike tegenwoordig ook veel gebruikt. De break is ook heel goed, mooi hoe de lead opkomt, but I already told you that!
De rest van de break is goed, leuk hoe die lead op z'n Mike-ish nog meer punch krijgt, maar dan is de opbouw naar de climax net iets te zwak in mijn oren. Misschien iets meer rolls ofzo? De climax zelf is wel goed, maar die eerste 8 kicks klinkt het precies t� krachtig, en dat glijdt dan opeens weg? Volgens mij zou het zonder dat al goed genoeg klinken, maar I could be wrong...
De melodie vind ik nog steeds prachtig, maar ik zou het helemaal super vinden als er na de climax enkele subtiele veranderingen in komen om het interessant te houden. Maar dat is weeral mijn Mike-misvorming, ik vind het gewoon bangelijk hoer hij vaak hoge noten veranderd in de loop van de melodie.

Maar kom, buiten de kleine minpuntjes vind ik het nog steeds een hele goeie remix!

EDIT: Ik vind het dus super dat die tranzy melodie zo contrasteert met die hardere sounds, dat maakt het nummer net zo verrassend!
Net zoals de M.I.K.E. remix van Albert Vorne bijvoorbeeld!

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »