TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- City Parade Gent (26.06.2004)!!
Pages (4): « 1 2 3 [4]

Posted by TOR on Jun-20-2004 14:01:

quote:
Originally posted by Pumaz
Misschien omdat Armin op niks trekt, dus gaan ze ervanuit dat het Armain is

toch vreemd... de eerste keer dat ik zijn naam tegenkwam was op Solid Sounds 9 met Lost Soul Society en ik sprak hem eigenlijk meteen goed uit (zonder hem ooit gehoord te hebben).

ze horen het mss niet graag, maar de meeste Vlamingen zullen idd nog dat Franse bloed in zich hebben...

en ik vind toch Ar"min" beter klinken eerlijk gezegd, wat mysterieuzer... Ar"main" is cheesier

Posted by Jasperovitsj on Jun-20-2004 14:01:

W00t, Cityparade here I come!

Posted by Dj LPG on Jun-20-2004 14:47:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
W00t, Cityparade here I come!

Da vind ik nu is fantastisch gezegd ze Ik weet alleen nie hoe ik er ga doorkomen want donderdag is het star warz in de vooruit, dus waarschijnlijk zal ik niet teveel horen na die bassen van 25Hz die door men lijf zijn gegaan

Posted by Jakhira on Jun-20-2004 15:09:

Ik heb een lang artikel gelezen vandaag en het ziet er naar uit dat Armin niet op de opening maar op de parade zelf zal spelen (als hij het doet). Ik snap niet eens hoe mensen erop gekomen zijn dat het de opening zou zijn, die stages al gezien? Niks te trancen hoor

Posted by Bertn on Jun-20-2004 16:59:

quote:
Originally posted by TOR
toch vreemd... de eerste keer dat ik zijn naam tegenkwam was op Solid Sounds 9 met Lost Soul Society en ik sprak hem eigenlijk meteen goed uit (zonder hem ooit gehoord te hebben).

ze horen het mss niet graag, maar de meeste Vlamingen zullen idd nog dat Franse bloed in zich hebben...

en ik vind toch Ar"min" beter klinken eerlijk gezegd, wat mysterieuzer... Ar"main" is cheesier

ik zeg altijd zo vettig mogelijk "armain" (in het west-vlaams), omdat ik vooral in Leuven het west-vlaamsch wil overdragen op anderen. armaaiinnnn!!!!!

btw ik ga niet naar cityparade... te druk en zo, kheb daar geen zin in

Pages (4): « 1 2 3 [4]