TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Sasha - Tue 20 july - Café d’anvers, Antwerp, Belgium
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by Kaidreas on Jul-07-2004 17:06:

normaliter zal ik aanwezig zijn, fully armed with a stift and my cd coverkes.

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2004 17:07:

Ik zou mijn Xpander EP ook willen laten signeren, maar dan is die mooie hoes om zeep

Posted by Kaidreas on Jul-07-2004 17:08:

^ja was ik ook aan het denken, maar cd boekjes of cover, is toch iets veiliger

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2004 17:12:

Ik heb geen CD van Sasha, en tegen dan ga ik nog steeds geen geld hebben om Involver te kopen...

Posted by Kaidreas on Jul-07-2004 17:19:

wete ge moet er eentje van mij vasthouden

Posted by Jasperovitsj on Jul-07-2004 17:20:

Of ik kan het hoesje van internet plukken en het met onze crappy printer afdrukken, volgens mij gaat hij het verschil echt niet merken!

Posted by Kaidreas on Jul-07-2004 17:22:

en dan heel de tijd met die print rondbewegen, zodat ie de tijd niet heeft om fatsoenlijk te kijken.

Posted by Jakhira on Jul-07-2004 19:53:

Ik neem Airdrawndagger alleszinds mee voor een kriebel, ik twijfel tussen cd en vinyl...
Dries gij pakt de stift mee he

Posted by Jakhira on Jul-07-2004 19:54:

quote:
Originally posted by djcresto
all the BePA's to www.progressiveaddict.com

this is TRANCEaddict

die link uitgeprobeerd gert?

Posted by SnuggLe on Jul-08-2004 08:42:

Persbericht dat ik kreeg:
quote:

Planrap (Korps)
Op basis van de bureauwerkplannen en van eerder behaalde bureauresultaten wordt door de directie van Haaglanden de planrap (planrapportage) vastgelegd. Met dit document kunnen de ambities voor het komende jaar worden vergeleken met de doelstellingen in het meerjarenkader alsmede de (geëxtrapoleerde) resultaten van het jaar ervoor. De korpsplanrap is een soort van stapeling van de individuele planraps van de verschillende wijkbureaus en zorgt voor inzicht op de stand van zaken rondom de prestatiedoelstellingen. In de planrap wordt vermeld aan welke doelstellingen de bureaus moeten voldoen. Deze betreffen de gebieden maatschappelijke integriteit, dienstverlening, interne performance, veiligheid en leefbaarheid. Deze resultaatgebieden zijn vervolgens uitgesplitst in korps- en bureauprioriteiten. De uitwerking van de resultaatgebieden en hoe de verwachte resultaten gehaald dienen te worden, moet vervolgens verwerkt worden in de plannen van aanpak die met behulp van de SAARA-methode ontwikkeld worden. Tevens is er vermeld dat de bureauprestaties worden vertaald naar individuele prestatieafspraken, zodat ook individuele dienders betrokken worden gemaakt bij de te leveren korpsprestatie maar ook afgerekend kunnen worden op hun productie.
In het landelijk kader 2003 – 2006 wordt in de toelichting aangegeven dat bij de intensivering van toezicht het zwaartepunt moet liggen bij de delicten waarvan de burger veelvuldig en direct slachtoffer wordt, zoals huiselijk geweld, inbraken, berovingen, diefstal etc. De ambitie van het korps in 2004 is, zoals deze verwoord staat in de korpsplanrap, conform deze afspraken met name gericht op de aanpak van geweld in de regio in de zin van mishandeling, bedreiging, straatroof en overvallen. Toezicht en handhaving zal in combinatie met de veelplegers aanpak moeten resulteren in meer verdachten terzake van eenvoudige diefstal, diefstal uit bedrijven en vernielingen. Vraag hierbij is of een veelplegeraanpak niet juist leidt tot een daling van het aantal aanhoudingen.

..oftewel mijn persaanvraag is binnen! Mooizo!

Ik kom met de auto vanuit Den Haag (breda dus, die kant op). Heeft iemand nog tips voor parkeren et cetera?
Is er nog een BETA-meeting enzo (zag dat Emma en Zehra wel gingen), en hoe zit het met wiet/stackers, mag dat in Belgie?

Greetz,
SnuggLe

Posted by Jasperovitsj on Jul-08-2004 12:33:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Is er nog een BETA-meeting enzo (zag dat Emma en Zehra wel gingen), en hoe zit het met wiet/stackers, mag dat in Belgie?

Beta-meeting zal er zeker zijn, maar iets concreet hebben we nog niet afgesproken.
En wiet gaan ze niet toelaten in Café D'Anvers vrees ik...

Over Beta-meeting gesproken, wie komt er nu allemaal?

Jasper
Pumaz
Kaidreas
Zehra
Emma
Cresto
TOR
Nyah + Monika
...

more?

Posted by djcresto on Jul-08-2004 13:20:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Beta-meeting zal er zeker zijn, maar iets concreet hebben we nog niet afgesproken.
En wiet gaan ze niet toelaten in Café D'Anvers vrees ik...

Over Beta-meeting gesproken, wie komt er nu allemaal?

Jasper
Pumaz
Kaidreas
Zehra
Emma
Cresto
TOR
...

more?

Nyah?

Posted by Nyah on Jul-08-2004 14:34:

Ik kom ook en ik neem mijn nicht, Monika mee.

Posted by Jasperovitsj on Jul-08-2004 14:38:

^ edited

Ow ja, daarnet ff naar de Fnac geweest voor een ticket voor Jack, en daar zag ik Involver zelf voor 15€ liggen, en zoiets kan ik echt niet weerstaan...Nu heb ik wel iets om te signeren!

Posted by Jakhira on Jul-08-2004 16:39:

Mijn ticket is dus binnen?

Posted by Jasperovitsj on Jul-08-2004 17:34:

quote:
Originally posted by Pumaz
Mijn ticket is dus binnen?

Yep! You owe me 19.5€

En gaat er soms iemand een handtasje ofzo meenemen? Of zelfs een grote tas? Kwestie van mijn cd-hoesje of eventueel zelfs vinyl mee te kunnen pakken om te laten signeren...

Posted by Kaidreas on Jul-08-2004 17:40:

^Ik heb best wel een grote mond waar we alles in kunnen stockeren.
en normaliter breng ik de stift mee.

Posted by Jasperovitsj on Jul-08-2004 17:41:

quote:
Originally posted by Kaidreas
^Ik heb best wel een grote mond waar we alles in kunnen stockeren.

Groot genoeg om een Xpander EP en een Pole Folder 12" er in te steken?

Posted by Jakhira on Jul-09-2004 03:57:

In een perfecte wereld zou ik Dust meenemen voor te laten tekeken door CP, maar dit is de werkelijkheid en ik vind die nergens
Ik neem denk ik toch de cd van Involver mee, hij is tenslotte op promotour ervan bezig.. zo'n dingen moet ie zijn aankomen

Posted by TOR on Jul-09-2004 08:57:

ik neem doorgaans nooit dingen mee, anders sta je daar toch maar mee te sukkelen op de dansvloer. maar mss maak ik een uitzondering de 20ste. een cd hoesje past wel in mijn achterzak denk ik...

hoewel.. wat is het nut eigenlijk om een handtekening te hebben? wordt je piemel er langer van?

Posted by Jasperovitsj on Jul-09-2004 16:48:

quote:
Originally posted by TOR

hoewel.. wat is het nut eigenlijk om een handtekening te hebben? wordt je piemel er langer van?

You wish?

Posted by Kaidreas on Jul-09-2004 17:35:

quote:
Originally posted by TOR
ik neem doorgaans nooit dingen mee, anders sta je daar toch maar mee te sukkelen op de dansvloer. maar mss maak ik een uitzondering de 20ste. een cd hoesje past wel in mijn achterzak denk ik...

ja nu ge het zegt ik heb toch wel enige handtekeningen

Posted by Zehra on Jul-09-2004 17:48:

ticket vandaag gekocht

Posted by SnuggLe on Jul-12-2004 10:25:

LOL! Ik zie dat mijn quote van een stuk terug echt HEEL iets anders is dan het persbericht Zie ik nu pas, excuses.

Maar ik heb nog wat kleine vraagjes:
- Waar kan ik het beste parkeren in de buurt van Cafe D’Anvers als ik vanuit de richting NL kom?
- Is het makkelijk met de auto te doen/te vinden?
- Is er een tent die koffie verkoopt in de buurt, zodat ik wat helderder terug kan rijden na 05:00 uur?

That’s all for now, heb er zin in! Komen veel Nederlanders naar dit feestje toe!

Posted by Kaidreas on Jul-12-2004 10:34:

wete er zullen wel wat beta's in antwerpen zijn, ik ben er zelf ook al vroeger, anders kan je met de beta's meeten, en dan brengen we u. alle ik denk toch dat zoiets zal gebeuren, ik weet enkel dat cafe anvers in de buurt van de hoeren is
anyways, den elmer is normaal gezien toch vreeed lang open.

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »