TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- armin @ asta 26 juni
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus jullie vergeten mij flikkers! |
| Originally posted by kolkiewolkie Ik kom, mits er niet gestrooid gaat worden met Impulzkaarten natuurlijk . |
Vorig jaar ook gratis naar Impulz.
| Originally posted by Optimus jullie vergeten mij flikkers! |

| Originally posted by SnuggLe Aap, je kan jezelf gewoon toevoegen hoor, of ben je daar te goed voor? ![]() Oh, en STOP DOWNLOADING! ![]() Frans, ga jij nog? Foto's maken samen? |
| Originally posted by franzelare hmmm, waar maak jij ze voor ? |
ik denk niet dat er voor impulz kaarten worden weg gegeven....
Gabber/hardcore/hardstyle whatever is hier in het oosten nog steeds extreem populair en reken maar dat die naar impulz gaan. Dus dan worden er al aardig wat kaarten verkocht 
| Originally posted by magrec ik denk niet dat er voor impulz kaarten worden weg gegeven.... Gabber/hardcore/hardstyle whatever is hier in het oosten nog steeds extreem populair en reken maar dat die naar impulz gaan. Dus dan worden er al aardig wat kaarten verkocht |

Priivate Befbeurt?
| Originally posted by Optimus Priivate Befbeurt? |
| Originally posted by SnuggLe Maybe voor PF dus, als jou dat wat lijkt. Samen setje enzo... dat bedoelde ik |
Originally posted by jp |
Wilde d'r ook een foto van nemen, maar je was me voor toen!
| Originally posted by SnuggLe Eh...weet neit waar jij op replied maar dit is niet de Impulz thread. |
| Originally posted by Kolkiewolkie Ik kom, mits er niet gestrooid gaat worden met Impulzkaarten natuurlijk. |
| Originally posted by moogwai Same here Vorig jaar ook gratis naar Impulz. En het ligt ook aan het Nederlands Elftal, ik zie ze eerder tweede worden dan eerste in de poule |
Ik bern er waarschijnlijk toch niet bij... haal het niet om mijn stageverslag op tijd af te krijgen, dus moet dit feessie aan me voorbij laten gaan
Avondje trance en lachen laat nog even op zich wachten dus
Anders zie ik sommige lui wel op het strand als Misja Helsloot moet draaien een paar weken later
Ik ben er ook niet bij... weekje daarop ga ik pas feesten 
Wat een saaie dodo's zeg 
| Originally posted by MaGiK54 Wat een saaie dodo's zeg |
| Originally posted by Optimus moet je weer wachten op je biertje;p |
Shit vergeten kaarten te halen
Morgen dan maar 
| Originally posted by Optimus Ik bern er waarschijnlijk toch niet bij... haal het niet om mijn stageverslag op tijd af te krijgen, dus moet dit feessie aan me voorbij laten gaan Avondje trance en lachen laat nog even op zich wachten dus Anders zie ik sommige lui wel op het strand als Misja Helsloot moet draaien een paar weken later |
| Originally posted by SnuggLe He, toch niet dat strandfeest op 2 juli? Dan kwam je toch BBQ-en aap!!!!! Maar vent, gewoon meegaan man! Niet zoveel aan je pik trekken dan komt je verslag wel af! Deze week gewoon doorknallen! Je MOET mee want ik heb een aziatische date voor je |
9 juli misschien overdag strandfeestje omdat een vriend moet draaien
| Originally posted by Optimus nee nee, ik heb het over 10 juli 9 juli misschien overdag strandfeestje omdat een vriend moet draaien |
| Originally posted by SnuggLe Je MOET mee want ik heb een aziatische date voor je |
| Originally posted by SnuggLe 9 juli Isle of MTV zeg je niet ineens af he Aap? Kom nou gewoon ooooooooooook naar Armin man! De R'dam Posse is er, JP is er, Magik is er, Frans is er, IK ben er! KOMEN AAP! |
| Originally posted by Optimus LE-ZEN! strandfeestje is overdag |
| Originally posted by SnuggLe Duh! Ik ben niet doofstom ofzo. Maar omdat je nog wel eens af wil zeggen (zoals nu ook) , en ook al niet meegaat naar Extrema moet je het eens WAGEN dit ook af te zeggen want dan knuppel ik je! He, ik weet de reden! Je gaat niet omdat Anke ook niet gaat! |
En afzeggen doe ik nooit, ik ben alleen een keer niet naar Armada NIght gegaan omdat Bastiaan last van zijn voet kreeg.