TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armadanight @ The Asta The Hague
Pages (11): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 »
guys. bad news. no perry de 26ste...
echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! 
| quote: |
| Originally posted by Zehra guys. bad news. no perry de 26ste... echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! |
BOM
ik keek ook echt uit naar Perry, een van mijn favo DJ's atm..
maar goed, niet getreurd.. vijf uur Markus =

Het Belgisch forum heeft meer nieuws te bieden over dit feestje dat die van Nederland
! Gelukkig is voor ons de reistijd weer wat korter
Tot de 26e...
| quote: |
| Originally posted by TOR vijf uur Markus = |
| quote: |
| Originally posted by Zehra guys. bad news. no perry de 26ste... echt kut eh! nu maar hopen dat markus wat langer draait dan 3u! |
wat is het nu? 
| quote: |
| Originally posted by SilentEagle wat is het nu? |
)
The girls with the inside information... Toch goed om te hebben. 
Woohooo, toch Perry
Nieuws van de dag voor mij 
Wooohhohoho
Girl you made my day!!!!!!!!

paar vragen: kunt ge ginder aan den inkom betalen of enkel voorverkoop???
en moet ge geen 21 zijn om op zaterdag in asta te kunnen. ik had toch zoiets op hun site gelezen.
| quote: |
| Originally posted by Kaidreas paar vragen: kunt ge ginder aan den inkom betalen of enkel voorverkoop??? en moet ge geen 21 zijn om op zaterdag in asta te kunnen. ik had toch zoiets op hun site gelezen. |

| quote: |
| Originally posted by Freezel Als er voorverkoop is, biedt ik me aan om kaarten te halen voor de belgen die overkomen Volgens mij is het wel 21+ voor de Asta, maar doen ze niet moeilijk over. Bij de vorige Asta waren er ook een aantal d8 ik die nog onder de 21 waren. In NL controleren ze bijna nooit op leeftijd |
ja ik ben een keertje in asta geweest en toen stond ik op de gastenlijst, en het was vrijdag en dan mag je van 20 binnen dacht ik.
anyways als het geen prob is, dan is het bon voor mij.
Zou wel leuk zijn Freezel als je die tickets al op voorhand kon gaan kopen, kwestie van niet naar ginder te sporen om dan niet binnen te mogen!
En ja Emma, ik ben weer happy!
En ik ken iemand die nog happier gaat zijn 
Ik heb een mailke naar Asta gezonden ivm de minimumleeftijd omdat mijn vriendin nog geen 21 is. Maar ik heb nog altijd geen antwoord gekregen. Maar als ze niet op de leeftijd controleren dan zal het wel geen probleem zijn
En voor die kaarten te gaan halen is idd een zeer goed idee.
het is geen probleem volgens mij om binnen te geraken onder de 21 ...
zeker niet op een armadanight!
zie gewoon dat je er beetje deftig binnenkomt en als we samen binnen gaan met heel de groep op een deftig uur moet da wel lukken (ook vr u eagle
)
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En ja Emma, ik ben weer happy! En ik ken iemand die nog happier gaat zijn |

seb geraakte vorige keer toch ook binnen
sorry seb hij was te gemakkelijk 
Ik ben ook nog geen 21 hoor, en zo zie ik er ook nog niet uit...
En als we niet binnenmogen mogen de dames hun charmes is bovenhalen en zorgen dat de Dj's ons binnenkrijgen

te gek. hopelijk is da nog waar ook... 
Het deurbeleid bij de Asta is af en toe niet te volgen, de ene keer komt iedereen er in, de andere keer kunnen ze streng zijn en dan vraag je je af waarom ze bepaalde mensen weigeren.
Maar als je gewoon met een positieve instelling in de rij staat de uitsmijters netje goedeavond wenst, handjes uit de zakken, geen sigaret aan, netje gekleed en niet te druk in de rij staat, dan kom je er wel in ook als je nog geen 21 bent. Kwestie van de juiste/positieve uitstraling.
ei is erbij!
DOH 
| quote: |
| Originally posted by eieregooie ei is erbij! DOH |
Feestje verknald...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.