TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mysteryland 21 augustus, floriade terrein
Pages (13): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
ik ga morgen een kaartje kopen, ik neem aan dat ze nog niet uitverkocht zijn
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik ga morgen een kaartje kopen, ik neem aan dat ze nog niet uitverkocht zijn |
Antiphus en Verdine Bel draaien tegelijk en bovendien zitten ze ook nog eens errrg ver van elkaar af
De Blackhole tent staat een flink stuk achter de main (en mensen die vorig jaar op Mysteryland zijn geweest, weten wel dat dat het van de Main naar de Q-dance al een klere eind lopen is. Ben ook bang dat het terrein bij de Main de drukte bij Tiesto niet aan kan. Zo groot was die vlakte ook weer niet.
| Originally posted by Tim81 Is inderdaad nog niet uitverkocht... Terwijl ID&T zo zielig zat te doen dat Dance Valley pas dag voor het feest 'uitverkocht' was! Persoonlijk denk ik niet dat ze 'mijn' Dance Valley kunnen overtreffen, maar dat komt ook door het ontbreken van 'The Progressive Sound'! Ik ben zeer benieuwd naar het terrein en na de vuurwerk- en lasershow van UDC kan ID&T natuurlijk niet achter blijven... |
| Originally posted by SnuggLe Gisteren de XPRS ofzo van UDC zitten lezen (dat blad wat je bij de flyers kreeg). Daar stond een review in van de Sensation Black cd. Heel positief allemaal! MOet je eens kijken naar een UDC cd in ID&T Magazine......... |
Ach. je moet t gewoon naast je neer leggen! Ze hebben allemaal hun plus- en minpunten en dat sommige redacteuren bij ID&T wat banger zijn voor de concurrenten, dat is toch hun probleem! En als je je er toch teveel aan stoort, stuur een brief! Doe ik ook, lucht op en dan hebben ze er ook nog wat aan 
| Originally posted by Miss Proximus Net als vroeger met Shadowlands Ach. je moet t gewoon naast je neer leggen! Ze hebben allemaal hun plus- en minpunten en dat sommige redacteuren bij ID&T wat banger zijn voor de concurrenten, dat is toch hun probleem! En als je je er toch teveel aan stoort, stuur een brief! Doe ik ook, lucht op en dan hebben ze er ook nog wat aan ![]() p.s. ik weet dat je dit wel weet |
| Originally posted by SnuggLe Enneh..die timetable staat er al! |
Hier ga ik niet bij zijn. Wel naar Lowlands: Faithless, Chemical Brothers, N.E.R.D., Felix da Housecat, Jeff Mills, Chris Liebing, Joost van Bellen, Freestylers, The Sheer, Franz Ferdinand 
Is weer eens wat anders 
| Originally posted by Djeebie Hier ga ik niet bij zijn. Wel naar Lowlands: Faithless, Chemical Brothers, N.E.R.D., Felix da Housecat, Jeff Mills, Chris Liebing, Joost van Bellen, Freestylers, The Sheer, Franz Ferdinand ![]() Is weer eens wat anders |
| Originally posted by SnuggLe Grrrrr..ik wil ook ja! |
| Originally posted by Djeebie Wat let je? Tijd of geld? Uitverkocht raken doet het toch niet, dus een goedko(o)p(er) kaartje op de kop tikken lukt wel. |
Ik wil ook
Chemical Brother, 2 kansen om ze te zien (Lowlands en Creamfields) en ik kan niet omdat ik precies in de tijd op vakantie ben. + ik vind Lowlands te duur voor 1 dagje!
Dus dan misschien maar ML. Hangt van de Duitsers af. En van een gratis kaartje 
| Originally posted by SnuggLe 1. Geld 2. Tijd 3. Scriptie Als ik de hele week aan het werk ben, kan je daar niet echt uitrusten. Kan er wel werken voor de Enschedeploeg, maar dan kom ik helemaaaaaaal niet tot rust. |
HIgh NRG, wil je nog mijn kaartje kopen?
| Originally posted by Optimus HIgh NRG, wil je nog mijn kaartje kopen? |
ja daarom wil hij nu niet meer 
| Originally posted by Miss Proximus ja daarom wil hij nu niet meer |
| Originally posted by Optimus HIgh NRG, wil je nog mijn kaartje kopen? |
Hello im from new york , NYTA here. Im hoping to go to this because im goin to amsterdam from 16th->22nd .. If anyone here speaks english and can help me with a few things i will appreciate it.. What city is this event in and what time does it start how can i purchase tickets ?? Is this going to be close to amsterdam thank you..
Jay
| Originally posted by Jappio he lul, ik heb speciaal een kaartje gekocht omdat jij ook ging |
| Originally posted by AstralNrg Hello im from new york , NYTA here. Im hoping to go to this because im goin to amsterdam from 16th->22nd .. If anyone here speaks english and can help me with a few things i will appreciate it.. What city is this event in and what time does it start how can i purchase tickets ?? Is this going to be close to amsterdam thank you.. Jay |
jus got my tix 2 this party....omgz w0hoo Im actually goin on this one
...
cya guys thurrr
| Originally posted by AstralNrg If anyone here speaks english and |
| Originally posted by HiGH_NrG It;s close to Amsterdam. From Amsterdam Central station I think about 30 minutes max. It starts at 11.00. Tickets can be purcahses at the Free Record Shop in Holland. |
| Originally posted by jp You can also climb a fench or jump a narrow 2 feet deep canal and get in for free. I am not kidding |
and no0w ur tellin us