TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svarje
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by mindshooter on Sep-05-2001 22:30:

Shiiiiit allvarligt? Tiesto? var? Vilke �ldersgr�ns? S�G att det �r 16.......

Ok s� vi har allts�:

minshooter
AlienFactory
Reveal
Gaby
X-dream
DJ-Irish

Och SteveTranz4Ever om vi kan f� tag p� honom.....
Har jag gl�mt n�n?

Posted by Gaby on Sep-06-2001 08:13:

quote:
Originally posted by [A|ienFactory]

Jag visste inte ens att du var tjej....

Nog �r jag en kvinna!!! Heter Gabriella men kallas f�r Gaby.

Posted by Gaby on Sep-06-2001 08:14:

�r det bekr�ftat om Tiesto? Gud va jag �lskar den mannen!!! H�rde han p� dockan f�rra �ret och p� Ibiza i somras...men inte fan f�r man nog!!!

Vilka ska dit ifall det blir n�got? Sorry MINDSHOOTER men skulle nog inte tro att det �r 16 ifall Tiesto spelar...

Hur gamla �r ni grabbar?

Posted by Johan (DJ Irish) on Sep-06-2001 09:19:

quote:
Originally posted by Gaby
�r det bekr�ftat om Tiesto? Gud va jag �lskar den mannen!!! H�rde han p� dockan f�rra �ret och p� Ibiza i somras...men inte fan f�r man nog!!!

Vilka ska dit ifall det blir n�got? Sorry MINDSHOOTER men skulle nog inte tro att det �r 16 ifall Tiesto spelar...

Hur gamla �r ni grabbar?

�verlevde 25 �rs dagen f�r ett litet tag sedan

Det l�r nog vara minst 18 �rs gr�ns p� en Tiesto fest. Baren �r en v�lkommen inkomstk�lla n�r de tar dit storfr�mmat som Tiesto.

/Irish

http://www.assortedtrance.com

Posted by mindshooter on Sep-06-2001 09:24:

Hmm....Men JAG M�STE DIT!!! ARGH!
Vafan....men jag k�nenr en snubbe p� MSN han va p� Tiesto och d� var det ingen �ldersgr�ns.....mend et va iof inte i sverige...
�vem fixar falsk leg �t mig?

Posted by Gaby on Sep-06-2001 10:24:

Ifall killen p� MSN �r under 18 och var p� Dockan n�r Tiesto k�rde s� hade han ett j�vla bra falskleg eller s� snackar han skit!!!
Det var 45 min k� f�r att dom kollade allt (t o m ciggpaketet och halstabletterna) och leg kollade dom s� j�kla noggrant s� det var sjukt!!! Missade 1 h n�r han k�rde pga av k�n till o komma in och sen f�r att l�mna jackan!!!

Posted by mindshooter on Sep-06-2001 10:37:

N�h det var inte i sverige.....emn ska Tiesto k�ra p� dockan nu eller?

F�rresten missa inte att kolla in l�ten jag laddat upp i Music section...jag har f�tt lite Webspace fr�n telia nu s� jag kan servera l�tar varje vecka nu Uplifting s� klart Ladda hem...ni f�r bra speed ocks�......

Posted by reveal on Sep-06-2001 10:52:

om det blir av s� ska jag l�tt dit
�r 21 btw

Posted by mindshooter on Sep-06-2001 12:00:

Thumbs up

Jag fixa hit min polare....han kommer h�nga i det svenska forumet om vi startar ett

Mindshooter presents:

Fruktsoppa

Kanske en kort liten presentation Fruktsoppa?

Posted by Gaby on Sep-06-2001 12:59:

v�lkommen FRUKTSOPPA (??)!!

Hur m�nga �r det nu d�? Blir det n�t svenskt forum? Har ni r�knat med RIBBAN? Han �r v�l svensk?

Posted by RiBBaN on Sep-06-2001 13:08:

Heheh, klart jag �r svensk.. R�kna med mig!

Posted by Aendy on Sep-06-2001 14:04:

Var jag som startade den h�r threaden och jag gjorde det f�r att vi skulle kunna snacka svenska ngnstans... d�rav namnet Svarje. Har inte pallat l�sa allt f�r att jag varit borta en vecka p� n�n j�la kalabalik i sk�rg�rden, men tycker det �r sk�nt att vi f�r r�tt p� vem faen som �r svensk p� TA och �ven hj�lp med lite festinfo. F�rsvinner ett par dagar till nu... men hoppas att threaden finns kvar �ven n�r jag kommer tebax �ven om det inte riktigt k�nns som vi f�r ha kvar den. By the way... bor i STHLM men �r fr�n Lund ursprungligen.

Posted by TeeHawk on Sep-06-2001 14:10:

Eyy vhersta 21a... hmmm hoppas jag inte jobbar p� l�rdagen... d� tar jag faan ledigt..
med f�rklaringn DJ Tiesto lirar ju f�r b�velen

Posted by Aendy on Sep-06-2001 14:14:

�ven om jag m� vara ny h�r, �r mina intentioner att jag ska vara en regelbunden bes�kare s� r�kna in mig... har bara lite skol- och idrottsliga plikter f�r mig denna veckan som g�r att jag inte �r hemma. S�g btw Tiesto n�r han var p� Docklands f�rra �ret och vilket grymt set han drog... tillochmed wannabe publiken v�gade r�ra lite f�rsiktigt p� h�fterna... ser fram emot n�sta tillf�lle och hade g�rna sett att man kan tr�ffa lite av den svenska TA-familjen... och Reveal... det l�ser sig nog med logi ska du se

Posted by reveal on Sep-06-2001 14:16:

quote:
Originally posted by Aendy
och Reveal... det l�ser sig nog med logi ska du se

l�ter j�vligt stabilt mon9o �r inte sugen? eller han �r bara p� starshine

Posted by Aendy on Sep-06-2001 14:21:

Mongo ska vi inte blanda in i mina biz... han f�r nog h�lla sig till Skenet... p�st�r ju att han inte klarar av att lyssna p� min musik f�r l�nge... och det �r lungt... jag klarar inte hans musik f�r l�nge!

Posted by reveal on Sep-06-2001 14:25:

hehe ok annars kanske det �r l�ge att l�ra honom, ingen motst�r tiesto

n�ja.. �r det n�n som har n�n mer info om Tiesto@STHLM 21/9, eller �r det fortfarande bara ATT han kommer som vi (n�stan) vet? ingen som vet vart, tid etc?

Posted by Gaby on Sep-06-2001 15:10:

quote:
... tillochmed wannabe publiken v�gade r�ra lite f�rsiktigt p� h�fterna...

Vilka �r wannabe publik??? Jag fattar inte riktigt det d�r...

Oh shit t�nk om jag kanske ox� r�knas till en wannabe...

Posted by x-dream on Sep-06-2001 15:11:

Nu b�rjar vi v�l bli ganska m�nga eller......S� nu ska v�l det inte vara n�gra probs att f� en egen sektion.....

�r det p� dockan tiesto ska spela eller.......

BTw s� �r jag 24 om ett par dagar......

Posted by Aendy on Sep-06-2001 15:24:

quote:
Originally posted by Gaby

Vilka �r wannabe publik??? Jag fattar inte riktigt det d�r...

Oh shit t�nk om jag kanske ox� r�knas till en wannabe...

Ingen risk tror jag. Enligt mig �r wannabesen de som kommer till Docklands utan n�gra som helst intentioner p� att dansa, inte har n�gon koll p� vad som spelas och oftats har p� sig typ jeans och skinnpaj. N�v�l... de vars st�rsta anledning att alls g� dit �r att ber�tta f�r sina polare: "Du vet, jag var ju p� Docklands och det var skitfett... bara en massa ectasy och l�ttkl�dda brudar!". Finns alltid minst ett g�ng s�dana varje g�ng man �r d�r.

Posted by x-dream on Sep-06-2001 15:29:

Hahaha.....Det var ganska bra sagt Aendy.....Det �r ju s� det �r f�r det mesta.....�r det mycket droger p� dockan eller....Kanske inte lika mycket som f�rut n�r det stod om det s� mycket i tidningen eller.....

Har ju aldrig varit d�r.......

Posted by Aendy on Sep-06-2001 15:37:

Inte mycket... s�llan man ser n�t... Is�fall �r det betydligt v�rre i Malm� om jag skulle j�mf�ra. Vakterna �r j�ligt h�rda och sen hj�lper det ju att Ravekommisionen, trots att de �r kultur-poliser, r�r sig d�r. Aprop� Rave-kommisionen s� tycker jag inte enligt egen �sikt att de �r n�gon st�rre pl�ga. Har blivit inplockad vid tv� tillf�llen, vilket jag kan f�rst� d� jag �r en ganska frenetisk dansare som aldrig blir tr�tt (idrottsman), och vid de tillf�llena har de varit b�de v�nliga och seri�sa. Man k�nner sig inte kr�nkt p� n�got s�tt. Om andra har upplevelser fr�n RK s� skulle jag bli glad att h�ra dem.

Posted by Gaby on Sep-06-2001 15:55:

Grabbarna p� RK �r lite av partyd�dare men faktiskt j�vligt trevliga. Tyv�rr �r det inget man kan s�ga h�gt...
Tidigare s� kollade dom hur mycket som helst f�r jag dansar ox� som en galning, efter ett tag s� fattade grabbarna att jag inte tar ett skit p� Dockan. Nu �r dom bara trevliga och hj�lper en med jackan och s�ger typ "hoppas du har haft en trevlig kv�ll, ha det bra!"

Visst e det en hel del droger p� st�llet men har ni vart p� Spy bar en FRE/L�R? D� snackar vi droger!!!Tidningarna har gjort en s�n stor grej av det, allts� om Docklands.

Posted by Aendy on Sep-06-2001 16:00:

Men nu b�rjar ju RK raida krogarna p� �stermalm ox�, s� d� blir udda j�mt. Sk�nt att jag inte �r ensam om att tycka RK �r r�tt sympatiska... hade man sagt det p� Docklands hade man blivit lynchad kan jag tro!

Posted by Gaby on Sep-06-2001 16:03:

quote:

Ingen risk tror jag. Enligt mig �r wannabesen de som kommer till Docklands utan n�gra som helst intentioner p� att dansa, inte har n�gon koll p� vad som spelas och oftats har p� sig typ jeans och skinnpaj. N�v�l... de vars st�rsta anledning att alls g� dit �r att ber�tta f�r sina polare: "Du vet, jag var ju p� Docklands och det var skitfett... bara en massa ectasy och l�ttkl�dda brudar!". Finns alltid minst ett g�ng s�dana varje g�ng man �r d�r.

Ha ha ha
Jag sk�mtade bara... Men visst �r det jobbigt med s�nna typer??? eller med idioter som bara m�ste snacka med en n�r man �r som lyckligast p� dansgolvet!!!
GRABBAR ETT LITET TIPS: Visst smila eller bjud p� en cigg eller vatten men va fan inte b�rja snacka med en om vad man heter, bor, hur gammal, etc etc n�r man st�r och dansar som b�st!!! Det �r det v�rsta som finns!!!

S�nna typer �r v�l wannabe? Jag menar dom �r p� Dockan f�r att ragga...hall����??? Fattar inte hur mycket man st�r n�r man snackar en massa skit! Fattar inte att man st�r och dansar fysiskt p� dansagolvet men man �r l�ngt l�ngt borta egentligen... Hur kan man st�ra en s�n stund?

Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »