TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): « 1 2 3 [4]
בהחלט שיר קדוש
משפחת קלינקנברג שולטת
| quote: |
| בהחלט שיר קדוש משפחת קלינקנברג שולטת |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman אם אתה מתכוון ל"אחיו" סנדר אז אתה טועה... סנדר קלייננברג ! |
הם קרובי משפחה
התברר של cj stone היה רומן עם אמא של גאולה
טנלובלות בטראנסים
אה הם לא אחים?חחח אופס חשבתי שכן...
תגידו מייקל וודס הוא אח של מרסלה וודס נכון
ומה עם marcel woods?
יש קשר?
בכלל כל זה גורם לי לתהות
פרי אוניל ושאקיל אוניל לא אחים?
ומה עם שחקנה לשעבר של גרמניה
תומאס שטרונץ?
בדוק יש קשר למרקוס שולץ
מעניין
ממש מתחת לאף שלנו...
ואבשלום קור הוא אח נוסף של הקורס?
Cygnus - The oragnge theme
גמני !!! זה היה הטראנס הראשון ששמעתי ואהבתי ! הוא הגיע בדיסק הירוק שחילקו עם הבירה של היניקן !
באותו דיסק היה גם את Sparkles
שגם היה מצויין
| quote: |
| Originally posted by eXeTik Cygnus - The oragnge theme Alice deejay - better off alone ATB- till I come משהו project - King of my castle |
| quote: |
| Originally posted by eXeTik Cygnus - The oragnge theme Alice deejay - better off alone ATB- till I come משהו project - King of my castle |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman ווואווו טלטול ! אני מקווה שאתה של נעליך מעל רגליך כשאתה מקליד את השיר הזה.... כי שיר קדוש הוא זה... |
| quote: |
| roland_klinkenberg-monday_groove קדוש??? מה קדוש בזה?? טראק רגיל ודי משעמם. הקיק לא קשור ואווירה לא מושלמת בכלל. הבחור צריך ללמוד מ Freq לעשות פרוגרסיב מונוטוני אבל טוב |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman WTF ??? על מה אתה מדבר ??!?!?!?!? זה אחד מהקטעים הכי אנרגטיים שיצאו עד כה לשנה האחרונה... |
| quote: |
| הקשבתי לזה שוב ושוב עכשיו... מה אני יכול להגיד... שאם זה אחד הקטעים האנרגטיים שיצאו השנה כמו שאתה אומר, אז המצב מאוד מאוד עצוב. אולי יש לך משהו אישי שקשור לקטע, (ליקקת למישהי את המרפק כשהוא התנגן ברקע למשל) וככה דעתך מתעררת... אבל הקטע הזה רחוק מלהיות אנרגטי באמת ואחי בבקשה תעשה לי טובה, תנסה להקשיב רק ל 02-freq_-_dreambody_(progressive_mix) (אני אשלח לך בכיף אם לא תמצא, שלח לי הודע בפרטי) ואני רוצה לשמוע אותך שוב אומר את מה שאמרת... |
| quote: |
| Originally posted by markfeldman איזה סגנון אנרגטי בעיניך ? |
וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה...
חלש ביותר..
יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה
| quote: |
| וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה... חלש ביותר.. יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה |
| quote: |
| Originally posted by Rising וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה... חלש ביותר.. יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה |
| quote: |
| Originally posted by DJ Alex E. ניסחפת |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.