TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- מהו הטראק האלקטרוני הראשון שאתם זוכרים שאהבתם?
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by DJ Alex E. on Jun-25-2004 00:49:

Thumbs up

בהחלט שיר קדוש
משפחת קלינקנברג שולטת


Posted by markfeldman on Jun-25-2004 07:28:

quote:
בהחלט שיר קדוש
משפחת קלינקנברג שולטת


אם אתה מתכוון ל"אחיו" סנדר אז אתה טועה...

סנדר קלייננברג !


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 11:08:

quote:
Originally posted by markfeldman
אם אתה מתכוון ל"אחיו" סנדר אז אתה טועה...

סנדר קלייננברג !


תגיד רגע אז מארק...

cj stone
geula stone (גאולה אבן)

הם אחים?


Posted by yaman on Jun-25-2004 12:25:

הם קרובי משפחה

התברר של cj stone היה רומן עם אמא של גאולה

טנלובלות בטראנסים


Posted by DJ Alex E. on Jun-25-2004 21:42:

אה הם לא אחים?חחח אופס חשבתי שכן...
תגידו מייקל וודס הוא אח של מרסלה וודס נכון
ומה עם marcel woods?
יש קשר?


Posted by Glenn-Holmes on Jun-25-2004 22:57:

בכלל כל זה גורם לי לתהות

פרי אוניל ושאקיל אוניל לא אחים?

ומה עם שחקנה לשעבר של גרמניה
תומאס שטרונץ?
בדוק יש קשר למרקוס שולץ


מעניין
ממש מתחת לאף שלנו...


Posted by yaman on Jun-26-2004 18:08:

ואבשלום קור הוא אח נוסף של הקורס?


Posted by ZetLAW on Jun-27-2004 09:47:

Cygnus - The oragnge theme

גמני !!! זה היה הטראנס הראשון ששמעתי ואהבתי ! הוא הגיע בדיסק הירוק שחילקו עם הבירה של היניקן !
באותו דיסק היה גם את Sparkles
שגם היה מצויין

quote:
Originally posted by eXeTik
Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle


Posted by DJ Alex E. on Jun-27-2004 12:55:

quote:
Originally posted by eXeTik
Cygnus - The oragnge theme
Alice deejay - better off alone
ATB- till I come
משהו project - King of my castle



wamdue project - king of my castle


Posted by Flotser on Jun-29-2004 14:42:

quote:
Originally posted by markfeldman
ווואווו טלטול ! אני מקווה שאתה של נעליך מעל רגליך כשאתה מקליד את השיר הזה....

כי שיר קדוש הוא זה...


roland_klinkenberg-monday_groove
קדוש???

מה קדוש בזה??

טראק רגיל ודי משעמם.

הקיק לא קשור ואווירה לא מושלמת בכלל.
הבחור צריך ללמוד מ
Freq
לעשות פרוגרסיב מונוטוני אבל טוב.


Posted by markfeldman on Jun-29-2004 18:50:

quote:
roland_klinkenberg-monday_groove
קדוש???

מה קדוש בזה??

טראק רגיל ודי משעמם.

הקיק לא קשור ואווירה לא מושלמת בכלל.
הבחור צריך ללמוד מ
Freq
לעשות פרוגרסיב מונוטוני אבל טוב


WTF ???

על מה אתה מדבר ??!?!?!?!?

זה אחד מהקטעים הכי אנרגטיים שיצאו עד כה לשנה האחרונה...


Posted by Flotser on Jun-29-2004 19:10:

quote:
Originally posted by markfeldman
WTF ???

על מה אתה מדבר ??!?!?!?!?

זה אחד מהקטעים הכי אנרגטיים שיצאו עד כה לשנה האחרונה...


הקשבתי לזה שוב ושוב עכשיו...

מה אני יכול להגיד...
שאם זה אחד הקטעים האנרגטיים שיצאו השנה כמו שאתה אומר, אז המצב מאוד מאוד עצוב.

אולי יש לך משהו אישי שקשור לקטע,
(ליקקת למישהי את המרפק כשהוא התנגן ברקע למשל)
וככה דעתך מתעררת...

אבל הקטע הזה רחוק מלהיות אנרגטי באמת

ואחי בבקשה תעשה לי טובה, תנסה להקשיב רק ל
02-freq_-_dreambody_(progressive_mix)
(אני אשלח לך בכיף אם לא תמצא, שלח לי הודע בפרטי)

ואני רוצה לשמוע אותך שוב אומר את מה שאמרת...


Posted by markfeldman on Jun-29-2004 19:45:

quote:
הקשבתי לזה שוב ושוב עכשיו...

מה אני יכול להגיד...
שאם זה אחד הקטעים האנרגטיים שיצאו השנה כמו שאתה אומר, אז המצב מאוד מאוד עצוב.

אולי יש לך משהו אישי שקשור לקטע,
(ליקקת למישהי את המרפק כשהוא התנגן ברקע למשל)
וככה דעתך מתעררת...

אבל הקטע הזה רחוק מלהיות אנרגטי באמת

ואחי בבקשה תעשה לי טובה, תנסה להקשיב רק ל
02-freq_-_dreambody_(progressive_mix)
(אני אשלח לך בכיף אם לא תמצא, שלח לי הודע בפרטי)

ואני רוצה לשמוע אותך שוב אומר את מה שאמרת...


איזה סגנון אנרגטי בעיניך ?


Posted by Flotser on Jun-29-2004 20:21:

quote:
Originally posted by markfeldman
איזה סגנון אנרגטי בעיניך ?


זה לא קשור סגנון
פרוגרסיב יכול להיות מאוד אנרגטי,
אבל
moday groove
הוא ממש לא דוגמא


Posted by Rising on Jun-29-2004 20:52:

וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה...
חלש ביותר..

יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה


Posted by markfeldman on Jun-29-2004 20:53:

quote:
וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה...
חלש ביותר..

יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה


מה אני אגיד לכם...

על טעם וריח אי אפשר להתווכח...


Posted by DJ Alex E. on Jun-29-2004 21:26:

quote:
Originally posted by Rising
וואלה גם אני לא התלהבתי מהקטע הזה...
חלש ביותר..

יש דיפ האוס שמביא בראש יותר מהקטע הזה


ניסחפת


Posted by Rising on Jun-29-2004 21:46:

quote:
Originally posted by DJ Alex E.
ניסחפת


נכון?

זה היה בשביל האילוסטרציה גבר גבר


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.