TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Cityparade 2004 (Gent) => Armin van Buuren @ versuz truck
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
Not when I'm there

| quote: |
| Originally posted by TOR nee hoor, ik zou vooraf al voor de nodige attenties gezorgd hebben.. ze zou ongetwijfeld voor mij kiezen |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En ze heeft dan nog lang blond haar ook! ![]() Ze is wel al bezet jammer genoeg... |
Echt e sympathieke, koopt ok haar plaatjes bij Sound-Station, ma ze is nogal klein...
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tot ze mijn goddelijke lijf ziet, dan weet ze niet eens meer wie jij bent |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Tot ze mijn goddelijke lijf ziet, dan weet ze niet eens meer wie jij bent |
| quote: |
| Originally posted by TOR vrouwen kijken verder dan de spiermassa hoor.. de lieve en attente man wint het altijd.... |
En dan ziet ze mij, de combinatie van beiden...
Moest die Dave kerel dit lezen 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Moest die Dave kerel dit lezen |
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Prijs ik daarom de goden dat ik buiten het lijf van een god ook nog de ideale man ook ben |
Zeg wat je wil, ik ben gewoon veel mooier 
| quote: |
| Originally posted by TOR als je met zo'n ego op de proppen komt bewijs je net het tegendeel |
dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's...
ik heb zuiderse trekjes btw 
| quote: |
| Originally posted by TOR dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's... |

| quote: |
| Originally posted by TOR dan zullen we es moeten polsen bij de vrouwelijke BeTA's... |

| quote: |
| ik heb zuiderse trekjes btw |
| quote: |
| Originally posted by Pumaz waar? nooit gemerkt |
Je beseft toch dat tijdens een vleeskeuring de vrouwelijke betas u gaan zien? 
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Je beseft toch dat tijdens een vleeskeuring de vrouwelijke betas u gaan zien? |
hmm... *zoekt zonnebank op*
nu ja, met mijn wielrennersbenen haal ik het toch van jullie allemaal 
Wielrenners-benen vs voetballers-lijf, wie wint? 
Ik dus
| quote: |
| Originally posted by TOR hmm... *zoekt zonnebank op* nu ja, met mijn wielrennersbenen haal ik het toch van jullie allemaal |
wielrennersbenen + volleyballijf
kan niet beter zou ik zo denken

En wie zei er ook weer dat vrouwen voorbij het uiterlijk keken?

Ik en J kunnen mixen, wat bij haar iets wil zeggen veronderstel ik 
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En wie zei er ook weer dat vrouwen voorbij het uiterlijk keken? |

Ik kan beiden 
Ik heb trouwens voor de meeste van mijn exen iets gemaakt 
Scoort altijd heel goed 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.