TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Em 2004
Pages (15): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
s�ger bara 
Underbar match, helt klart!
Fan, man vill vara Allb�ck nu ass�... T�nk att f� sl� in ett m�l medans den ENORMA svenska klacken sjunger nationals�ngen *ryser*
Wonderful, wonderful, wonderful!
5-0

5-0 - det f�r v�l klassas som godk�nt....typ..
Men n�r folk redan nu b�rjar snacka om EM-guld blir jag fan nerv�s.
P� fredag blir det v�rre...f�rlora de tv� n�stkommande matcherna, och det spelar ingen roll om Sverige s� hade vunnit med 184-0 idag.
Det var helt fantastiskt att sitta bland 100-talet euforiska bl�gula fans p� studentpubben och heja fram Sverige. Vilket j�vla levande det var.. 
Och p� fredag har de lovat oss, trots att de egentligen har sommarst�ngt, att ha �ppet hela natten, om Sverige piskar Italien. Och lasseman skulle f� lira tr����ns och hip-hop hela kv�llen (iofs blir jag nog tvungen att spela Markoolio vart fj�rde l�t, men det �r n�got jag kan leva med
)
HEJA BL�GULT! Zlatan is teh king!!!
laszlo, det �r v�l fan klart att du ska lira mera m�l & in med bollen
| quote: |
| Originally posted by montana laszlo, det �r v�l fan klart att du ska lira mera m�l & in med bollen |
fixar en seger p� fredag s� fixar jag resten... 
Jag �r inte s� haj p� det d�r n�mligen...
Vad ska man s�ga? V�rldsklass, vilken lycka!!
Fast jag chillar med EM-guld snacket. Ett steg i taget.
/Glad
Vem har b�rjat prata om EM-guld egentligen? N�n p� TV eller? Det �r ju r�tt korkat att g�ra faktiskt
Jag tror inte att Sverige vinner, men man kan ju alltid hoppas
Fin insats idag hur som helst 
sv�rt � s�ga om vi ens har n�n chans p� EM-guld just nu men om man ska d�mma p� f�rsta omg�ngen s� har ju sverige helt klart spelat b�st (5-0 talar lite f�r sig sj�lvt d�r) och bulgarien var ju inte direkt d�liga, inget topplag men jag har sett s�mre under turneringen 
jag kan dock inte s�ga att jag �r speciellt nerv�s �ver matchen p� fredag, efter att ha sett italiens match idag s� �r jag �vertygad om att vi vinner faktiskt...
italien �r inte samspelta f�r fem �re, det �r 11 divor med egna viljor p� planen d�r.
det r�ckte med ett samspelt danmark f�r att hindra dom fr�n att ta tre po�ng, och med tanke p� att sverige �r lika samspelta som danmark fast hetare i anfallet s� b�dar det ju minst sagt gott 
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=189009 
| Originally posted by Vizay jag kan dock inte s�ga att jag �r speciellt nerv�s �ver matchen p� fredag, efter att ha sett italiens match idag s� �r jag �vertygad om att vi vinner faktiskt... italien �r inte samspelta f�r fem �re, det �r 11 divor med egna viljor p� planen d�r. det r�ckte med ett samspelt danmark f�r att hindra dom fr�n att ta tre po�ng, och med tanke p� att sverige �r lika samspelta som danmark fast hetare i anfallet s� b�dar det ju minst sagt gott |
Congratulations, nice game!!!
I hope we play like that tomorrow against ze Germans
grtz
gl�m inte vilket land som slog ut sverige ur EM sist ;Q
just det. Italien ;Q
Tja, vad ska man s�ga!??
S�nt j�vla ���s n�r Ljungberg inledde m�lskyttet!
Och inte blev det mindre r�jj n�r Henke satte dit 2 strutar p� 1 minut! Satt under feta parasoller p� en uteservering och kollade p� storbildsteve, sikket draag! P� fredag blir det �nnu b�ttre, Olearys och b�rs hela kv�llen. F�rst Danmark-Bulgarien sedan h�jdpunkten..Sverige-Italien.
Att Italien spelade d�ligt idag beh�ver inte betyda att dom g�r det p� fredag. Dom har materialet! Jag v�gar iaf INTE nonchalera Nesta, Totti, Del Piero, Viera och dom gubbarna..
Men sp�nnande l�r det bli!
Att b�rja snacka EM-guld funkar ju inte...l����ng v�g kvar!
Hoppas p� rolig match s� man kan minnas tebax om 10 �r.. minns ni t.ex. VM94 Argentina - Holland =) det va en sjukt bra match..
Synd att vi har dragit p� oss n�gra gula kort... Zlaten den busen l�r v�l �ka ut redan n�sta match 
ujujjujuj, satt p� Tantog�rden ig�r och s�g uppvisningen fr�n Sverige. Det var fan det b�sta jag sett sen just bronsmatchen 94.
HURRA F�r sverige =) 5-0 vad mer s�ger man hehe =)
VEM beh�ver Zidan, Henry Beckham owen...
N�r SVERGIGE HAR ZLATAN HENRIK ALB�CK LJUNGBERG HAHAHA =)
hihihi sweden here they COME =)
Jag var ju n�stan lika lycklig som bronsmatchen 1994 hihi
| Originally posted by Kamelen Hoppas p� rolig match s� man kan minnas tebax om 10 �r.. minns ni t.ex. VM94 Argentina - Holland =) det va en sjukt bra match.. |
fett najs me grymt
riktigt fin match av sverige ig�r...
ser ju lovande ut iaf...dock ere ju lite kvar � vinna innan vi g�r vidare..har ju lite m�lskillnad nu ox�..alltid bra..
fr�gan e ju va Lucic gjorde p� plan �verhuvetaget...inte ett r�tt p� de 40min han va inne
..sen n�r "chippen" kom in blev det ju grymt..han l�pte ju maraton p� kanten hela tiden...hoppas verkligen att han f�r starta mot italien...=)
blir najs p� fre...
Tjeckien - Lettland just nu.
Om Lettland vinner denna m�ste det vara absolut tidernas skr�ll.
det vore schysst 
1-0 Lettland
OMFG
1-1 Milan Baros
Tjeckerna har ett ortroligt tryck nu
2-1 till slut
45 minuter kvar till Holland - Tyskland