TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Dj's @ Beta-party
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj En als party-ganger? |
Warm jullie op die BBQ al goed op en kom dan gewoon bij ons een trance-feestje bouwen met heel de bende

's een perfecte datum die genoteerd werd 
doeme 24/7 zal ik er ook ni zijn
moet werken 
ik moet 24/7 ook werken (tenzij het heeel slecht weer is; mijn werk hangt af vant weer)
maar is gedaan om 18u ofzo; dus kan daarna dan wel nog komen
Waar is die BBQ nu weer precies (ja ik ben te lui om hele thread opnieuw te lezen
)
In Oudegem
dus...
24 Juli is zeker? 100%? En van / tot hoe laat?
Dan kan ik er rekening mee gaan houden met werk...
Achteraf (en dat bedenk ik me ook nu pas
) is voor mij de zaterdag het minst gunstig
Maja... ik denk wel dat t lukt 
Morgen of maandag verschijnt er wel een thread met alle info, eerst nog vergaderen! 
24 juli... zal er eens voor zorgen dat ik dan zeker niet moet werken 
krat bier dat het je niet lukt 
| Originally posted by Eagle` krat bier dat het je niet lukt |
beta's: krat bier is coming
| Originally posted by Pumaz Jury: Pumaz, TOR, Emma, Zehra, Meltoz en Nyah. 6 dus Kandidaat dj's: Freezel, Wildfir3, Eagle, Dj Cossh, Pooley, Dj LPG, FredNova, Tiger777, Teknasia, Jasper, Cresto, Mister Michel, Xilver, Xscape en Eieregooie. 16 mensen dus. Als ik iemand over het hoofd gezien heb het spijt me, maar vermeld het hier ergens. |
| Originally posted by Dr Oetker Ik wil ook best wel komen draaien, alleen ben geen BeTA |
draai geen trance Maar wat lekkere zomerse/stevige groove tussendoor is ook een leuke afwisseling toch?? |
| Originally posted by Pumaz Ik weet niet wat de anderen erover zullen denken, Ruben en Chris posten hier vaak, daarmee dat zij unaniem goedgekeurd zijn. Meningen iemand? Zie mijn avatar + sig |
Ik zou zeggen, opsturen die demo... Hoe meer zielen hoe meer vreugde 
/me legt Dr Oetker aan de lijn... MEEKOMEN JIJ! 
Beter nemen we ook Flow mee ofzo en voeren we em dronken ofzo 
| Originally posted by Pumaz In Oudegem |
| Originally posted by CygnusX Is die sporthal te bereiken met het openbaar vervoer? |

| Originally posted by djcresto sint niklaas. |
Ik wist niet echt waar dit te posten, dus doe ik het hier maar 
Er zullen 2 Pioneer cdj-1000s en 2 Technics 1210s op de party zijn, met 750W aan geluid om alles te horen (en voelen). Voor de lichten zijn we er nog niet aan uit, maar een laser staat al vast.
oew, kwaliteit! 
| Originally posted by Tiger777 oew, kwaliteit! |
| Originally posted by Pumaz Ik wist niet echt waar dit te posten, dus doe ik het hier maar ![]() Er zullen 2 Pioneer cdj-1000s en 2 Technics 1210s op de party zijn, met 750W aan geluid om alles te horen (en voelen). Voor de lichten zijn we er nog niet aan uit, maar een laser staat al vast. |

en de mix0r?