TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- SASHA @ Cafe d'Anvers
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Divine9 Knip |
Volgensmij had jij het niet eens door.| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! Vette reports hoor Sido & Emre!!! vet enthousiast! en zo behoren ze te zijn want Sasha was wederom de koning! |
Ik schrijf alles voor jan lul op ofzo?
| Posted by Emre Armin & Ti�sto, eat your f*ckin heart out! Sasha is nog steeds God van de DJ's .... bijna niemand komt in de buurt van zijn kwaliteiten. Wasted of niet (altijd wasted eigenlijk) ... this man blows the roof off! |

Spellingscontrole!
Heb nog een paar ??? staan, moet nog dingetjes invullen, weet ik zo even niet. We zoeken het op
Party: Sasha Involver Tour
Venue: Caf� d�Anvers
Place: Antwerpen
Date: 20th of juli
Na het aandoen van de Powerzone op ?? ???? voor de tour van Sasha�s nieuwe cd �Involver� was het nu de beurt aan Belgi� om kennis te maken met de beats van deze progressive-legende. Aan de vooravond van de Belgische nationale feestdag van de 21ste juli waar de Belgen in ???? onafhankelijk werden van de �Hollanders� werd Cafe d�Anvers aangedaan.
Cafe d�Anvers is naast de Fuse d� club van Belgi�. Gelegen in een louche buurt met veel prostitutie heeft het de uitstraling van een kraakpand, maar wie de deuren doorgaat komt terecht in een zeer modern pand met toch de uitstraling van een bouwval. Oude meubels en veel kale bakstenen muren; een perfecte setting voor een avond kwaliteitsmuziek. Want zo kunnen de klanken van Sasha�s nieuwe cd wel genoemd worden. Involver doet de grenzen vervagen tussen house en pop, tussen pompende beats en snerpende gitaren. Op het mixalbum staan allemaal door Sasha zelf geedite tracks die geproduceerd zijn door vrienden en goede bekenden als Felix da Housecat, Petter en U.N.K.L.E.
Dj CP, van het duo Pole Folder & CP, was de perfecte opwarming voor Sasha. Stevige maar toch rustige beats vulde de rustige dansvloer. Mensen kwamen ��n voor ��n binnendruppelen, het werd steeds drukker richting de 2 uur. Gelukkig bood een enorme ventilator uitkomst. Erg fijn die verkoeling, maar in combinatie met overdreven veel rook uit de rookmachines was het deels pijnlijk voor de ogen. Vanaf de eerste etage waar een klein loungegedeelte was ingericht had je een mooi overzicht over de knusse dansvloer en ook op de dj-booth. Een zicht wat je in de zaal zelf niet had; om een of andere vage reden is er een soort van podium voor de dj-booth gebouwd waardoor je in de zaal de dj niet kan zien. Enige vorm van interactie tussen publiek en dj is zo niet mogelijk, wat toch afdoet aan de sfeer in een kleine en intieme club.
Sasha begon zijn set met diepere platen, maar wel vol gas. Is de laatste tijd de �breaks�-progressive helemaal in, er waren deze avond geen breaks te herkennen. Het leek alsof Sasha op deze avond wilde bewijzen dat progressive leeft en er meer energie in de muziek zit dan ooit tevoren. Al was je moe, door het hoog blijvende tempo en de aanstekelijke beats bleef je dansen.
Het Belgische publiek was vrolijk gestemd en de hele avond actief, al was het qua enthousiasme een beetje mat. Misschien komt dit doordat Belgi� niet zo progressive-minded is, maar het zou ook door de combinatie hitte en drukte kunnen komen.
Tot een uur voor het einde van zijn set was er geen nummer van zijn Involver-album te horen, terwijl het toch de �Involver-tour� was. Gelukkig kwamen in het laatste uur de knallers �Belong� van Spooky voorbij alsmede �Watching Cars go By� van Felix da Housecat. En hoe kon het ook anders: de afsluiting van het geheel werd verzorgd door een remix van UNKLE�s �In a State�. Vaste prik bij een liveset van Sasha. Erg standaard, maar niet minder lekker daarom! Als toegift kwam de meezinger �Do what you want� van Jase From Outer Space nog langs��en het publiek zag dat het goed was. Moe maar voldaan werd rond half 7 de terugreis aanvaard en met een zonnetje het mooie en historische Antwerpen doorkruist.
Ook in Belgie weet men dus wat feesten is. Kort over de grenzen van Nederland is genoeg te feesten. Of het nou Mayday is in Keulen, Nature One is Kastellaun, een avondje Cafe d�Anvers of Antwerp is Burning; Nederland heeft niet het alleenrecht op goede housemuziek. Een keer sfeerproeven over de grens is niet meer dan logisch als je liefhebber bent. Zo was ook deze avond met Sasha in Antwerpen een geweldige avond, mede door de locatie maar ook de energieke set van Sasha, die bewees nog steeds tot de wereldtop te behoren!
www.globalunderground.co.uk
www.djsasha.com
www.cafe-d-anvers.com
Kijk nu is je report pas helemaal compleet en kan ik je complimenteren met een goed report!
Top Bram! 
ps; Sasha @ the Powerzone was op 22 mei 2004...
Goed report! Leuk om alles te lezen. Jammer dat ik moest werken de volgende dag, anders had ik misschien nog een kaartje van jullie kunnen overnemen 
Toch nog even wat kleine dingetjes 
| Stevige maar toch rustige beats vulden |
| Vanaf de eerste etage, waar een klein loungegedeelte was ingericht, had je een mooi overzicht over de knusse dansvloer en ook op de dj-booth. |
| Space nog langs...en het publiek |
)| quote: |
| Kort (Vlak) over de grenzen van Nederland is genoeg te feesten |
| Nature One is (in) Kastellaun |
| Zo was ook deze avond met Sasha in Antwerpen een geweldige avond, mede door de locatie, maar ook de energieke set van Sasha, die bewees nog steeds tot de wereldtop te behoren! |
| Originally posted by Djeebie Goed report! Leuk om alles te lezen. Jammer dat ik moest werken de volgende dag, anders had ik misschien nog een kaartje van jullie kunnen overnemen ![]() Toch nog even wat kleine dingetjes ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Spellingscontrole! Heb nog een paar ??? staan, moet nog dingetjes invullen, weet ik zo even niet. We zoeken het op ![]() |
!!
Het was echt een vet feestje, iedereen in goede sfeer, fluiten en woow geroep. ogjes toe en dromen met de sasha, 20 euro waart!
Sasha sloot niet af met JFOS 
| Originally posted by emre Sasha sloot niet af met JFOS |
http://www.jamesholden.org.uk/diary.htm
Yeah Bitches !! D/l die geile Britney mixes !!
En waar blijven die foto's Snuggelt 
| Originally posted by emre http://www.jamesholden.org.uk/diary.htm Yeah Bitches !! D/l die geile Britney mixes !! |
!
| Originally posted by emre En waar blijven die foto's Snuggelt |
| Originally posted by Tim81 Erg jammer dat ik dit inderdaad heb moeten missen... Hele leuke reports mannen! Gelukkig staat mister Sasha op 7 december gewoon main stage op Dance Valley, kan ik deze zomer toch weer van hem genieten !! |

| Originally posted by SnuggLe qua enthousiasme een beetje mat. |
Leuke foto's en verslagen! Dat "cafe" ziet er zeker wel vet uit.
| Originally posted by Bouma-Bros Het was de track VOOR Spooky - Belong (Sasha Edit). Jij wist de titel maar die was nogal lastig om op dat tijdstip en in die staat te onthouden.... |
)
was erg gezellig feestie !
Nooit gedacht dat ik zo lang op prog zou kunnen doorgaan ...
Meneer Sasha heeft me zeker aangenaam verrast
Leuk ook dat jullie met zovelen zijn langsgekomen (is eens wat anders dan belgen in nederlands discotheekjes)
btw : die Bitneej mix is errruuug lekkerrr . Alleen heb ik ook nog een andere James Holden mix => de club mix (met meer txt ipv gehijg)
| Originally posted by TOR wat ben je wel gewoon dan? het publiek schreeuwde zo hard dat je de muziek niet meer kon horen |
| Originally posted by emre Dat was volgens mij Matrix & Danny J - Vertigo (Goldtrix remix) als ik het mij goed herinner (en die heb ik en andere TA's met mij wel voor je ) |

Heerlijk!
| Originally posted by emre http://www.jamesholden.org.uk/diary.htm Yeah Bitches !! D/l die geile Britney mixes !! |

| Originally posted by emma btw : die Bitneej mix is errruuug lekkerrr . Alleen heb ik ook nog een andere James Holden mix => de club mix (met meer txt ipv gehijg) |
was echt een fijn feestje. nice da jullie met zovelen waren.
zorgde echt voor sfeer!
my moment of the night was 'shame' met just daarachter de kosmas epsilon rmx van 'wooden swordz'
what a moment was that!
ow and my pix staan HERE! 
| Originally posted by Zehra ow and my pix staan HERE! |
En een Super sfeertje!