TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Nogmaals Armin op een bootje !
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus wat een dropje ben je budfoto kom op tim, laten we m niet meer uitschelden *hihi* |

da vind ik gewoon jammer... 'ja, dat lijkt me een vet feest!!!' hoor ik veel te weinig hier van sommige mensen. Post dan zelf een keer een feest waarvan je zegt 'Dat lijkt MIJ leuk'... zie ik ook nooit.
| Originally posted by New Wave Die zielige arminpikkies, die zouden ze eens moeten bannen! Alleen maar posten in hun zielige arminthreadjes maar verder hebben ze geen enkele waarde voor dit forum. Als ze nou eens wat zinnigs te melden hadden, okee, more respect, maar dit is werkelijk te triest. Doe eens wat meer om de waarde van ons forum te verhogen. |
Ik hou me hier buiten.
Een beetje stoken is leuk , om mensen te laten happen, dat doe ik ook wel eens. Maar dit is niet echt leuk voor de sfeer op een forum.
Diplomatiek ben ik he?
| Originally posted by franzelare je lijkt tim wel man! |
| Originally posted by SnuggLe Diplomatiek ben ik he? |
lol! 
spare: (offuh..REMY
)
sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer
hehe
| Originally posted by Miss Proximus sommigen willen best posten dat dit 'een leuk feest is', maar die feesten heb je bijna niet meer hehe |
Nee het waren de ontwenningsverschijnselen
ARMIN OOWNED GEWOON
en alle niet armin-fans zijn dom
ff meegaan in het nivo van new wave en miss p
| Originally posted by TranceFool Ik dacht dat jij z� graag naar Nederland terug wilde omdat je het feesten miste? |
dus je hebt ze wel hoor, bijdehand 
| Originally posted by DJ Gerrit ARMIN OOWNED GEWOON en alle niet armin-fans zijn dom ff meegaan in het nivo van new wave en miss p |
| Originally posted by franzelare he domme apelul! moet ik je ballen er af hakken ofzo? alsof jij je dikke kop ooit op een feest laat zien! alleen dom lullen op een forum en niet op feesten komen! dan ben je pas echt een nerd! je lijkt tim wel man! |

| Originally posted by Miss Proximus standaard reply: hey newbie anders ga jij ff je moeder helpen met de was doen ofzo |

Nu geen tijd om deze hele interessante discussie te gaan lezen
ff ontopic! Heb gastenplaatsen, dus ik bespaar weer een paar centen 
| Originally posted by moogwai Heb gastenplaatsen, dus ik bespaar weer een paar centen |
| Originally posted by moogwai Nu geen tijd om deze hele interessante discussie te gaan lezen ff ontopic! Heb gastenplaatsen, dus ik bespaar weer een paar centen |
| Originally posted by Phortje Oe, lees ik daar nou gastenplaatsen? |
| Originally posted by SnuggLe Tosti, het is Siesta, dus hij is echt GEEN newbie ![]() Dattie nou geen muzieksmaak heeft, oke. |
| Originally posted by Phortje Oe, lees ik daar nou gastenplaatsen? |
| Originally posted by New Wave sterker nnog, het �s Tim! |
| Originally posted by Optimus Maaruh, fransie, als jij op een feestje staat te springen ben ik aan het werk. Dus effe dimme jij. En als je het niet geloofd, dan zal ik je eens mijn maandplanning laten zien. Dus niet ouwehoeren over wel of niet naar feesten gaan. En stel dat ik tussen mijn werk zou gaan feesten is dat zeer dom. Ik doe alleen maar live-tv en als ik half slapend achter de camera sta dan kan ik mijn baan wel opzeggen. Jij kan met je ambtenarenbaantje nog eff elekker op je bureaytje een tukkie doen. praat dus geen poep! |
huh? ik snap jouw quotes niet 
| Originally posted by franzelare oeps, tiepvout had je maar een vak moeten leren man! de gezeur van jou altijd met je werk! schiet toch eens op, krijg een promotie en ga voor yorin travel ofzo filmen! |
| Originally posted by moogwai JA! Maar moet eerst nog eens kijken of ik wel iemand mee krijg, want er is hier weer een kermis aan de gang |
| Originally posted by Miss Proximus huh? ik snap jouw quotes niet |
groot of klein
, het zal wel de chemische troep zijn die hij elk weekend tot zich neemt
beter dan zo'n pc-nerd-bureau-baantje
ze bedoelt niet de typefouten... kijk even goed![]()