TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Posta bilder på er själva!
Pages (39): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 »
de jag undrar e hur faen du fick ut en bild från videon?
när jag tar print screen på en video å klistrar in i photoshop eller nått annat program så blir bilden filmen.....dvs startar jag en film så spelas den i rutan där bilden borde va 
| quote: |
| Originally posted by Vizay de jag undrar e hur faen du fick ut en bild från videon? när jag tar print screen på en video å klistrar in i photoshop eller nått annat program så blir bilden filmen.....dvs startar jag en film så spelas den i rutan där bilden borde va |

ahh that explains it 
tack för infon 
meg @ vorspeil før I Love Techno 2002 forrige helg
men
jeg har farget håret mitt helt svart nå da
hmmm frågan e vilken bild som va mest galen...verminators eller steves 
mig har ni juh i avataren 
| Originally posted by Vizay hmmm frågan e vilken bild som va mest galen...verminators eller steves |
STEVE!?!? ÄR DET DIG MAN SER SPRINGA OMKRING OCH SLICKA BANANER OM KVÄLLARNA HÄR OMKRING?!?!
tyckte jag kännde igen dig

Originally posted by Dioxys STEVE!?!? ÄR DET DIG MAN SER SPRINGA OMKRING OCH SLICKA BANANER OM KVÄLLARNA HÄR OMKRING?!?! tyckte jag kännde igen dig |
oh, sorry... blandade ihop dig med min andra personlighet.. jan!

hoho
slicka bananer?? 
vart får man d i från? 
tror steve klår verminator ganska lätt faktiskt 
Re: hoho
| Originally posted by Glorie slicka bananer?? ![]() vart får man d i från? ![]() |
| Originally posted by SteveTranz4ever MMMUUUUUOOOOOOAAAAAAAHA HA HA HA HA |
neeeeh, lägg av.. det e så jobbigt...
kan kanske va jag

http://w1.192.telia.com/~u19217622/JAG&AN~2.jpg
flashbacks på denna ac lr vad???..hehe 

ok steve du tar fan priset.....e du sinnessjuk eller bara allmänt galen....spelar egentligen ingen roll....bådadera funkar lika bra för min del 
Fan stekarn! Du skrämmer mig nu! Hahahah rofl!
jag tycker vi bannar steve.. han verkar bli lite väl mysko nu.
kan vi lita på honom??
| Originally posted by dbl jag tycker vi bannar steve.. han verkar bli lite väl mysko nu. kan vi lita på honom?? |

HA HA HA HA ni e roliga ni.... thats as worse as it gets folks....
Kolla den här killen då...
dbl
| Originally posted by SteveTranz4ever HA HA HA HA ni e roliga ni.... thats as worse as it gets folks.... Kolla den här killen då... dbl |
va söt du e dbl...men vi vill ju se mera av dig 
| Originally posted by Vizay va söt du e dbl...men vi vill ju se mera av dig |
| Originally posted by dbl lol... tyvärr vizay.. vet att ni vill se mer, men nje... det kostar pengar |
| Originally posted by Vizay fan va drygt....så vårt möte i lördags betydde ingenting för dej då lr?!?!?! |