TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Svenska ting
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Flens |
Tv�ngssterilisering och rashygien, tv� sk�na svenska uppfinningar!
Allt �r inte guld och gr�na skogar i jante-Sverige...
fan va negativ du e d� ryssen......
nae fyfan tyv�rr finns det svenska ting som man e mindre stolt �ver
v�rsta m�ste ju �nd� vara v�r s� kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i v�rlden 
Originally posted by Vizay v�rsta m�ste ju �nd� vara v�r s� kallade neutralitet.....den e vi nog ensamma om att ha i v�rlden |
| Originally posted by WhiteRussian Tv�ngssterilisering och rashygien, tv� sk�na svenska uppfinningar! Allt �r inte guld och gr�na skogar i jante-Sverige... |
Sverige �r inte neutrala l�ngre v�l? Togs inte det bort iom att vi gick med i EU? Annars kan man ju till�gga att Sverige aldrig varit riktigt neutralt. Semi-passivt kanske.
Vitryss: Efter att ha sett ditt inl�gg kom jag att t�nka p� en sak.. Har du l�st Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt?
| Vitryss: Efter att ha sett ditt inl�gg kom jag att t�nka p� en sak.. Har du l�st Ulf Nilson - Sverige Sluten Anstalt? |

| Originally posted by robstar F�rst n�r ja l�ste de d�r s� trodde ja att de va ett sk�mt som va menat som en f�rol�mpning! ![]() Men sen s�kte ja p� namet � s�g att de fanns en bok som hette s�... |

om ni inte f�rstod det s� va jag ironisk d� jag kallade sverige f�r neutralt.....v�r neutralitet under WW2 gick ut p� att sl�ppa igenom nazisterna till norge s� vi slapp bli invaderade......j�vla passande � slippa undan sj�lva p� bekostnad av norge 
| Originally posted by Vizay om ni inte f�rstod det s� va jag ironisk d� jag kallade sverige f�r neutralt.....v�r neutralitet under WW2 gick ut p� att sl�ppa igenom nazisterna till norge s� vi slapp bli invaderade......j�vla passande � slippa undan sj�lva p� bekostnad av norge |
det beror p� vilka vinklar man ser det fr�n...givetvis var det bra att vi sl�ppte igenom dom eftersom vi slapp bli s�nderbombade etc....men samtidigt s� f�r vi ju nu leva med skammen �ver att ha i stort sett r�ckt �ver norge till nazisterna.....dessutom producerade vi j�rnmalm utav bara helvette �t nazzarna s� dom kunde g�ra mer krigsmateriell......
sen f�r man ju se det ur ett framtidsperspektiv ocks�....vad �r det som garanterar att norm�nnen inte g�r samma sak mot oss om det blir krig.....vi har ju visat vad vi g�r f�r en g�ng i tiden s� det vore ju inte helt om�jligt....
De e mycket som har h�nt p� 50 �r!
| Originally posted by robstar De e mycket som har h�nt p� 50 �r! |
ordet FJORTIS!

| Originally posted by King of Clubs Precis. Det finns ingen fiende idag. robstar: Din sig.... Har du f�tt skivkontrakt?? I s�fall stort grattis! |
| Originally posted by King of Clubs Precis. Det finns ingen fiende idag. |
Som jag sagt tidigare valde sverige den b�sta v�gen i WW2.
F�rs�k er f�rest�lla Sverige om vi hade blivit s�nderbombade och l�tit v�r industri f�rfalla, d� hade vi haft samma klass p� v�rt samh�lle som tex Polen eller n�gon av de baltiska staterna.
(Sedan att sossarna k�rt Sverige s� �t helvete fel att de n�sta kommit ikapp oss �r en annan sak)
robstar, e du parker?
ja lyssna me p� klippet? whaaa.. ere du som gjort d d�ra? asnajs ju
duktigt
robstar e parker....robstar kan producera.....vizay var amycket avundsjuk i nul�get 
(r�tta mig g�rna om jag har fel p� n�n av punkterna
)
Kan inte annat �n att h�lla med robstar har verkligen lyckats...
B�de med parker - Beams of gia(hardtrance mix) och project parker - placid dreams
tv� riktigt sk�na l�tar faktiskt, de l�ter helt klart pro.!
(En annan svensk uppfinning ut�ver v�ran parker
�r faktiskt moms!)
mumma....
det m�ste ju va svenskt va? 
Scul...aa, du har r�tt...klantigt av oss att gl�mma dalah�sten 

men hur kan man gl�mma denna klassiker?
ja var i gr�nna i sommar.. � det e sjuuukt fint nere i hamnen..
pir � grejor 
Glorie...
...du �r fan KUNG (DROTTNING?) p� att gr�va fram gamla tr�dar...
V�cker gamla tr�dar tillbaka s� att s�ga.. 
hohoho, ja fattar vad du menar 
men denna tr�d l�g bara p� sida tv� juh 
Glorie, one of the threaddiggahs 
Kn�ckebr�d....har vi sagt det?
ledsna m�nniskor ni har ju gl�mt TREPUNKTSB�LTET!
Och om jag inte �r ute och svamlar s� �r Julmust ocks� svenskt 
anledningen till att jag n�mner det �r att jag k�pte 5 backar ig�r.
Min lycka �r fullkomlig.