TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Inzending demo's voor Be-TA party
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Yes! Nog een mp3 mixer |
)
Hier is mijn mix nog juist binnen op tijd
Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03). Nuja tis wel oud maar het kan er mee door zeker. Nuja daar beslist de rest wel over 
Thanks to Fred: http://users.pandora.be/Beecom/Mix 
De eerlijkheid gebied me wel te zeggen da'k die mix tot 5 keer opnieuw heb gedaan indertijd om zo weinig mogelijk fouten erin te hebben. Dus waar je me wel van kan betichten is dat hij redelijk ingestudeerd was (je gaat de mixen na 5 keer praktisch uit je hoofd doen).
Edit: ik kan begrijpen dat dit misschien niet fair overkomt. Misschien is het dan beter dat ik een mixje online smijt die helemaal niet ingestudeerd was, maar die wel een pak slechter is (trouwens de eerste mix van mij 100% vinyl). Let me know.
Inzending demo's voor Be-TA party
OK, volgende personen hebben demo's gemaakt.
- xcape
- eieregooie
- freezel
- tiger
- jasperovitsj
- xilver
- nabistai
als ik iemand vergeten ben, let me know
dat zijn dus 7 demo's
zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh
of niet? mensen van de jury?
| Originally posted by Nabistai Ik heb de laatste tijd absoluut geen tijd gehad om een mixje ineen te flansen dus heb ik de eerste 30 minuten van een oud mixje gepakt (28-07-03) |
, dan moet ie wel geweldig zijn eh
| Originally posted by Xilver Excuseer? Deze mix is 70% CD, 30% vinyl ongeveer. And rest assured, op de party heb'k enkel vinyl bij. Zoals ik zei, 't is een wat ouder mixke, en sindsdien ben'k in de vinyl gevlogen (sinds ik werk heb en dus geld heb om platen te kopen ) |
Ik trek je mix kwaliteiten niet in twijfel hoor, ik vind het alleen zo jammer als mensen mp3 (en dus gejat) werk draaien... Zijn overigens weleens conflicten over ontstaan ook... maar goed... Guess it's just me
No offence verder...
I understand you completely. Dit is een mix van toen ik nog niet werkte, maar ik wou wel uptodate blijven met de muziek, en wat doe je dan...
Sinds ik werk heb ik bakken geld uitgegeven aan platen, en mp3's vind je tegenwoordig niet veel meer op m'n HD, tenzij m'n eigen werk, en tracks die ik wel origineel heb.
Bij wijze van boetedoening heb ik het grootste deel van die tracks gekocht op vinyl in de afgelopen maanden. Degene die ik kon vinden, alleszins toch. Als dit een troost voor je mag zijn (en voor mij
).
Zoals ik al zei, tegenwoordig 100% vinyl, buiten m'n eigen tracks dan.
Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Nyah OK, volgende personen hebben demo's gemaakt. - xcape - eieregooie - freezel - tiger - jasperovitsj - xilver - nabistai als ik iemand vergeten ben, let me know dat zijn dus 7 demo's zoals bouyant al eerder had aangehaald, zullen deze 7 al zeker mogen draaien op de party, eh of niet? mensen van de jury? |
Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions 
| Originally posted by eieregooie Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions |
Overigens moet ik nog maar zien dat ik dan vervoer heb... Men ouders zijn dan op vakantie
Naja, zal wel goed komen... 
Overigens dus... Misschien even toevoegen aan de stopwoorden thread 
| Originally posted by eieregooie Ik wil de jury overigens uitnodigen om A.s. Woensdag van 22:00 tot 24:00 in te tunen op ETS Global voor mijn show Perceptions |
kunnen de tracklisten hier gezet worden aub? =>
| Originally posted by Gladius kunnen de tracklisten hier gezet worden aub? => |
Dit is wat ik er van heb gebakken...
Bax - BeTA Party Demo (Jun-28-2004)
01. Jan Vayne - The Promise Of A New World (Mark Otten Remix)
02. Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
03. Peter Martin - Perfect Wave (Original Mix)
04. Agoria - La Onzieme Marche (Phil Kieran Remix)
05. DJ Fire - Religion
06. Tiesto - Nyana
07. 8 Wonders - The Morning After (Thrillseekers Mix)
08. MK-S Vs Robert Nickson - Fallback (Original Mix)
09. Solarstone Pres Elizabeth Fields - Speak In Sympathy (Mike Shiver's Catching Sun Mix)
10. Aalto - Taurine (Original Mix)
11. Matt Hardwick Vs Smith & Pledger - Connected (Original Mix)
12. ATN - Miss A Day
Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Zehra - jasperovitsj: via bandje |
| Originally posted by Jasperovitsj 10)Steve Porter: Vodka cranberries McProg all the way baby! |
Re: Re: Re: Inzending demo's voor Be-TA party
| Originally posted by Buoyant als in cassette? dan zal het waarschijnlijk toch nie meer tot hier komen, ofwel? |
Tracklisten van mijn 2 Demo setjes:
023
01 Envio - Time To Say Goodbye (Ozgur Can Remix)
02 Brian Eno - An Ending (Leama & Moor Remix)
03 Ridgewalkers featuring El - Find (Original Mix)
04 A. Matsumoto & DJ Yoshi - Dreamer (Luke Chable Remix)
05 Sarah McLachlan - Fallen (Gabriel & Dresden Anti Gravity Mix)
06 Michael Burns - Forwards
07 Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix)
08 Airwave - Lady Blue (1992 Flight)
024
01 Gwill Morris - Forme (Leama & Moor Remix)
02 Ficta - Eli (Original Mix)
03 Brian Eno - An Ending (Leama & Moor Remix)
04 Jewel - Intuition (Markus Schulz Coldharbour Remix)
05 Mark Otten - Tranquility (Markus Schulz Coldharbour Remix)
06 Ridgewalkers featuring El - Find (Original Mix)
07 Sarah McLachlan - World On Fire (Junkie XL Remix)
08 Miro - By Your Side (Sonorous Bright Side Mix)
ayla - Liebe(trance mix)
Rank 1 - Airwave(Push Dub edit)
Firewall - Kilimanjaro
Airbase - Theme from the rock
Vascotia-Calibro(Sonicvibe remix)
Ferry Corsten - right of way
F Massif - Somebody (Ferry corsten mix)
Airscape - Sosei(Johan Gielen mix)
Saltwater-The legacy(Alphazone mix)
Gouryella - Ligaya(original)
| Originally posted by Jasperovitsj 4)Dave Swayze: Sunstroke |
| Originally posted by TOR classic |
1. Kane - Rain Down On Me (Ti�sto Remix)
2. Three Drives - Carrera 2 (Gabriel & Dresden Remix)
3. Solar Factor - Urban Shakedown
4. Evanescence - Hello (Trifactor Vs. Gabriel & Dresden Remix)
5. Brisky & Dave C - Prototype 1
6. Basic Dawn - Pure Thrust (Nu-NRG Remix)
7. Kyau Vs. Albert feat. Damae - Velvet Morning (Mirco de Govia Remix)
8. Jacob & Mendez - Deception (Benicio Remix)
9. Tekknova - Last Trip To Paradise
10. Conjure One feat. Sinead O'Connor - Tears From The Moon (Ti�sto Remix)
denk dat jullie me mogen schrappen uit lijst, zal nog proberen om demo op te nemen maar met vakantiejob heb ik geen tijd om te liggen klooien :/, maar ik vrees er voor, ach misschien beter zo 
edit: zag net dat uiterste inleverdatum 5 juli was, is het niet mogelijk om uitstel te krijgen tot morgen namiddag (dus woensdag 7 juli), moet telkes om 5.30 smorges beginnen en werkdag van 10 uur, krijg dikwijls een klap van de hame rind e namiddag). Plz Plz