TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party inschrijvingen!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »

Posted by FUSyke on Jul-12-2004 15:48:

Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.

Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn

Posted by Zehra on Jul-12-2004 16:11:

quote:
Originally posted by FUSyke
Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.

Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn

That's the spirit baby! Zeker gaat het een leuk feestje worden! Daar zorgen we samen wel voor!

Posted by Jasperovitsj on Jul-12-2004 16:17:

quote:
Originally posted by Nyah
DRINGEND VRAAGJE:

How come dat er zo weinig beta's ge�nteresseerd lijken in deze bbq/party?
Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen...

Anja heeft gelijk, we zitten nu echt met onze handen in het haar, want bij te weinig inschrijvingen zal er niet veel party gegeven kunnen worden...

En wat ik mij afvraag: toen het idee voor een party/bbq eerst vorm kreeg was bijna iedereen laaiend enthousiast. En nu hebben er enkele mensen hun schouders onder gestoken, en dan opeen is de interesse precies weg, why?
Ik kan wel snappen dat er mensen niet kunnen wegens vakantie en werk, maar voor de rest mag je toch een beetje moeite doen voor de Beta's, niet? Ikzelf had op de 24ste een groot optreden in Nederland met de vendeliers, en ik heb dat ook afgezegd om dit feestje mee in elkaar te steken. Als er dan uiteindelijk bijna geen Beta's komen zou ik dat wel enorm jammer vinden...

Dus mensen, als jullie willen komen, wacht AUB niet te lang met betalen, dan weet de organisatie ook wat het budget is en waar we op mogen rekenen!

Posted by TOR on Jul-12-2004 16:42:

vind het ook raar dat er weinig interesse is.. ik word normaal ook ergens anders verwacht, maar net als Jasper heb ik voor de bbq geopteerd.

zou idd jammer zijn mochten we maar met 20 man zijn

Posted by Xilver on Jul-12-2004 22:01:

Bweh, mijn vriendin wou niet mee... She doesn't like trance, en om er dan 25� voor te betalen

Ik ga polsen bij een paar vrienden of ze ni mee willen komen, anders ben ik ook maar ne zielige loner he

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 00:30:

^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis!

Posted by Buoyant on Jul-13-2004 01:32:

ja om eerlijk te zijn was ik eerst ook nog een twijfel geval i.v.m.
hoe kom ik daar? wa gaat het allemaal wel nie kosten? wie komt er allemaal? hoe geraak ik terug thuis ?

ik wil zeker wel komen daar nie van ma twas nog ff bekijken hoe en wat enzo. Maar daar komt nu verandering in, der is licht aan de duisternis, een van dees alles es uitzoeken en maar es betalen.

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 01:53:

Das fijn om te horen Buoyant, that's the spirit!

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 02:25:

Check this out!

http://www.betaparty.tk/

Applausje voor Zehra en Ei!

Posted by eieregooie on Jul-13-2004 02:46:

code:

Thx and you're welcome

Posted by djcresto on Jul-13-2004 07:44:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Check this out!

niceeeeeeeeeeeeee!

Posted by Xilver on Jul-13-2004 08:45:

quote:
^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis!

jong ik probeer al meer dan 7 jaar om ze toch een beetje trance goed te laten vinden... tevergeefs

Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen!

Posted by TOR on Jul-13-2004 09:05:

quote:
Originally posted by Xilver
Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen!

Posted by Buoyant on Jul-13-2004 09:50:

quote:
Check this out!

respect maaaaaaaaan

Posted by Freezel on Jul-13-2004 10:11:

quote:
Originally posted by Buoyant

respect maaaaaaaaan

Restecpt

Posted by FUSyke on Jul-13-2004 11:20:

quote:
Originally posted by Xilver
jong ik probeer al meer dan 7 jaar om ze toch een beetje trance goed te laten vinden... tevergeefs

Het is mij toch al goed geluk om mijn vriendin naar trance te laten luisteren Dus naar de party komt ze mee, al heb ik daar voor wel iets in de plaats moeten doen

P.S. Proficiat aan Zehra en Ei, het is nen vree schonen site

Posted by TOR on Jul-13-2004 12:40:

quote:

zonet ff de link doorgestuurd naar een paar mensen.. hopelijk verspreidt het zich snel en kunnen we rekenen op wat meer aanwezigen...

nu mocht het toch h� Z ?

Posted by Jasperovitsj on Jul-13-2004 14:05:

quote:
Originally posted by TOR
zonet ff de link doorgestuurd naar een paar mensen.. hopelijk verspreidt het zich snel en kunnen we rekenen op wat meer aanwezigen...

Same here!

Maar mag ik wel vragen om deze flyer NIET op grote muziek- of partysites te zetten! We betalen namelijk geen SABAM, dus als ze daar lucht van krijgen en we krijgen ze over de vloer, dan zitten we met een probleem...
Dus probeer het AUB priv� te houden, of beperk het tot kleinere forums en sites!

Posted by Gladius on Jul-14-2004 10:14:

wooooiiiiiii, it's coming closer!!

Posted by TOR on Jul-14-2004 11:23:

net een maat van me over de vloer gehad.. hij en nog een maat komen normaal gezien naar de party.

Posted by Jasperovitsj on Jul-14-2004 13:14:

^Goed goed, the more the merrier!

Posted by Nyah on Jul-14-2004 20:46:

ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht)
ik zal es zien of ik nog ge�nteresseerden voor de party kan vinden
btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto?

Posted by pooley on Jul-14-2004 21:37:

IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN
als ge dit leest, hoe ga gij op vanuit Brussel?

Posted by Nyah on Jul-14-2004 21:48:

quote:
Originally posted by pooley
IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN

lol

Posted by Zehra on Jul-14-2004 21:53:

quote:
Originally posted by Nyah
ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht)
ik zal es zien of ik nog ge�nteresseerden voor de party kan vinden
btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto?

kga wel met eigen auto. moet die dag nog vanalles regelen met J en co. maak u maar geen zorgen... ik geraak er wel

Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »