TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta-party inschrijvingen!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin.
Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn
| quote: |
| Originally posted by FUSyke Het verwondert mij ook dat er zo weinig naar de party komen. Ik heb me ook wel nog niet ingeschreven omdat ik vrijdag maar met iemand kan wisselen. Dit moet wss wel lukken en ik zal die dag dan nog mijn geld overschrijven. Ik kom af + mijn vriendin. Het zou spijtig zijn moest er weinig volk zijn maar met weinig mensen kan het ook gezellig en leuk zijn |
Zeker gaat het een leuk feestje worden! Daar zorgen we samen wel voor!
| Originally posted by Nyah DRINGEND VRAAGJE: How come dat er zo weinig beta's ge�nteresseerd lijken in deze bbq/party? Als er te weinig inschrijvingen zijn, ist onmogelijk om alles te regelen... |
vind het ook raar dat er weinig interesse is.. ik word normaal ook ergens anders verwacht, maar net als Jasper heb ik voor de bbq geopteerd.
zou idd jammer zijn mochten we maar met 20 man zijn 
Bweh, mijn vriendin wou niet mee... She doesn't like trance, en om er dan 25� voor te betalen 
Ik ga polsen bij een paar vrienden of ze ni mee willen komen, anders ben ik ook maar ne zielige loner he 
^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis! 
ja om eerlijk te zijn was ik eerst ook nog een twijfel geval i.v.m.
hoe kom ik daar? wa gaat het allemaal wel nie kosten? wie komt er allemaal? hoe geraak ik terug thuis ?
ik wil zeker wel komen daar nie van ma twas nog ff bekijken hoe en wat enzo. Maar daar komt nu verandering in, der is licht aan de duisternis, een van dees alles es uitzoeken en maar es betalen.
Das fijn om te horen Buoyant, that's the spirit! 
Check this out!
http://www.betaparty.tk/
Applausje voor Zehra en Ei! 
code:

| Originally posted by Jasperovitsj Check this out! http://www.betaparty.tk/ Applausje voor Zehra en Ei! |
| Originally posted by Jasperovitsj ^Komaan Tom, laat is zien wie de broek draagt thuis! |

| Originally posted by Xilver Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen! |
| Originally posted by Jasperovitsj Check this out! http://www.betaparty.tk/ Applausje voor Zehra en Ei! |

Originally posted by Buoyant ![]() respect maaaaaaaaan |
| Originally posted by Xilver jong ik probeer al meer dan 7 jaar om ze toch een beetje trance goed te laten vinden... tevergeefs ![]() Ow, en ik draag echt wel de broek thuis hoor. Als ik zeg dat ik ga afwassen, dan zal ik ook afwassen! |
Het is mij toch al goed geluk om mijn vriendin naar trance te laten luisteren
Dus naar de party komt ze mee, al heb ik daar voor wel iets in de plaats moeten doen
| Originally posted by Jasperovitsj http://www.betaparty.tk/ |
| Originally posted by TOR zonet ff de link doorgestuurd naar een paar mensen.. hopelijk verspreidt het zich snel en kunnen we rekenen op wat meer aanwezigen... |
wooooiiiiiii, it's coming closer!! 
net een maat van me over de vloer gehad.. hij en nog een maat komen normaal gezien naar de party. 
^Goed goed, the more the merrier!
ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht)
ik zal es zien of ik nog ge�nteresseerden voor de party kan vinden 
btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto?
IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN
als ge dit leest, hoe ga gij op vanuit Brussel?
| Originally posted by pooley IK MOET EAGLE VASTKRIJGEN |
| Originally posted by Nyah ik kom zeker, met johan en monika (mijn nicht) ik zal es zien of ik nog ge�nteresseerden voor de party kan vinden ![]() btw, zehra, wat doe jij eigenlijk: rij je met ons mee of ga je met je eigen auto? |