TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- varför är jag fortfarande uppe?
Pages (36): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 »
Re: Sitta uppe hela natten ...
| quote: |
| Originally posted by cviper [B]typ 2.5 timmars datakunskap (word/excel och skit... och d i gymnasiet ) |
*
mina 45+15+8 räcker inte alls
ska beställa en 80-gigare (minst)
datakunskap :(
ska sluta den här perioden med datakunskapen... hoppas oxo pa mvg...
enda skalet att jag går kursen: (naja utom att d ingår i matte/data på nv) man behöver den till programmering a, som behövs till programmering b, som behövs till programmering c (som fortfarande är för lätt...)
men jag behöver betyg i programmering
ingen som tror på en om man säger att man kan det utan en cpig liten lapp :|
tja... om du tänkte läsa vidare så behöver du ju inte kunna visa upp att du har betyg i programmering, då kan "titeln" räcka
| Originally posted by reveal mina 45+15+8 räcker inte alls ska beställa en 80-gigare (minst) |
hur FAN klarar man sig med 16 gig?
Ehj mannen. Jag har 9 gig tillgängliga... och som du vet 32 gig som är frysta pga att min dator är stenåldersgammal!
visst fan.. det är inte heller så skoj
du har inte pallat att leta upp biosuppgradering?
vilket land kommer du nu ifrån förresten?
(syftar på flaggan)
| Originally posted by reveal hur FAN klarar man sig med 16 gig? |
| Originally posted by x-dream Ja du jag gör inte det.....Blir ganska mycket att bränna ut om man säger så ganska ofta..... Är väl dax att byta dator snart.....Men jag har ju cirka 8 månader kvar med denna datorn.... |
Påskön såklart (tror jag)
hehe påskön
undrar hur många som bor där, och av dem hur många som har internet, och av dem hur många som är inbitna trancefantaster, och av dem som har hittat hit, och av dem som faktiskt reggat sig. jag lovar att det inte är många 
nice avatar förrsten
Tack... försöker utnyttja mina få konstnärliga talanger till att få fram nya avatars... kul att nån tycker de är fina :)
| Originally posted by reveal varför just 8 månader? |
ok... kan du hyra en annan istället? eller du får kanske en ny om 8 månader "automatiskt" ?
Antagligen så kommer det ett nytt erbjudande....Men annars får man köpa loss den.....
| Originally posted by reveal hehe påskön undrar hur många som bor där, och av dem hur många som har internet, och av dem hur många som är inbitna trancefantaster, och av dem som har hittat hit, och av dem som faktiskt reggat sig. jag lovar att det inte är många ![]() nice avatar förrsten |
men det är ju inte chiles flagga iaf...
Om ni för musen över min flagga så står där Christmas Islands. Och med min enorma förmåga för ologik så översätter jag det helt sonika till Påskön.
faktum är ju dock att det är Julön 
Det finns alltså ett land som heter så? Faen va löjligt ;)
tja.. precis som påskön (easter island) finns så finns julön (christmas island) 
| Originally posted by x-dream Antagligen så kommer det ett nytt erbjudande....Men annars får man köpa loss den..... |

fast nu har jag 52 

Det är väl inte riktigt samma men...Något liknande....
Har en 500mhz P III med mera.....Enda jag är stolt över idag är min 19 tums skärm....
Får väl hoppas att det kommer ett nytt erbjudande