TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by SteveTranz4ever on Nov-03-2004 08:16:

Det var mycke "Berns folk" d�r ig�r.
Var bra drag p� Lounge golvet, typ fullpackat d�r... DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso var j�kla grymma !!!
Tror de kommer bli mycke b�ttre ikv�ll n�r de e lite mer rjv och techno...

Bilder fr�n ig�r

GRATTIS TILL DANIEY OCKS� SOM FYLLER �R IDAG, perfa f�delsedagsfest !!!

Ses ikv�ll // DJ Grus-i-�gonen

[edit] �zgur ber�tta f�r mig ig�r att han k�r 23:30 - 00:00 ikv�ll... innan han k�r Petter.

Posted by hustler on Nov-03-2004 13:55:

Inte speciellt bra.

Angello var bra men allt annat var lite halvdant ordnat. Jag s�ger som f�reg�endet talare, ni har en del att l�ra av M-bar.

Posted by Gate 42 on Nov-03-2004 14:40:

Lounge-golvet var kanon ig�r. Hade kunnat bytt med Main som drog typ 10-15 pers s� hade man f�tt lite mer plats att stampa p�.

Har en k�nsla av lite mer drag idag dock med tanke p� vilka som ska spela. F�r massera upp f�tterna lite s� de pallar med en dag till

Och s� f�rst�s, grattis Daniey!

Posted by lonne on Nov-03-2004 14:42:

Verkade som en ganska risig tillst�llning och det l�r ju knappast bli b�ttre ikv�ll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har s� m�nga bra dj`s som lyckas r�dda detta evenemang.

Posted by SteveTranz4ever on Nov-03-2004 15:03:

quote:
Originally posted by lonne
Verkade som en ganska risig tillst�llning och det l�r ju knappast bli b�ttre ikv�ll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har s� m�nga bra dj`s som lyckas r�dda detta evenemang.

Blir inte b�ttre �n man g�r de till Som sagt Lounge golvet var det ett j�vla �s p� musiken och folket !

Tror de blir fler folk ikv�ll �rligt talat... mer tilltalande lina f�r stora massan...

Posted by lonne on Nov-03-2004 15:27:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Blir inte b�ttre �n man g�r de till

Sanning! Dessv�rre har jag inte samma positiva inst�llning som du

Posted by Aendy on Nov-03-2004 16:11:

Faen, jag ska ju g� ikv�ll och r�knar med att f� dansa ordentligt, blir det inte s� kommer jag bli sur och arg... Ser fram emot ikv�ll iaf...

Posted by SteveTranz4ever on Nov-03-2004 16:14:

quote:
Originally posted by Aendy
Faen, jag ska ju g� ikv�ll och r�knar med att f� dansa ordentligt, blir det inte s� kommer jag bli sur och arg... Ser fram emot ikv�ll iaf...

Enda chansen att du inte ska f� dansa ordentligt �r ju om samtliga DJs st�ller in eller att du stukar b�da f�tterna

Vad kan g� fel med dessa DJs IMO ?
Main
23:00 Antiloop
00:30 Dallas Superstars
02:00 Kai Tracid

Lounge
23:00 Petter
23:30 �zgur Can

Le
23:00
Adam Beyer
Cari Lekebusch
Joel Mull

Posted by hustler on Nov-03-2004 16:17:

Och nu till den st�rsta fr�gan. VARF�R st�llde Prydz in?

Posted by Gate 42 on Nov-03-2004 16:25:

Vart tog Lisa v�gen Steve?

Posted by Versace on Nov-03-2004 16:50:

man b�r se g�rdagen som en f�rfest till ikv�ll...komma i st�mningen, k�nna p� lokalen...

ikv�ll sm�ller det h�gt...

�zze, sen antiloop, superstars, tracid o lisa samtidigt som man blandar in beyer d� o d�...hur fan kan ni tro att det kommer bli d�ligt???????

Posted by lonne on Nov-03-2004 17:03:

quote:
Originally posted by hustler
Och nu till den st�rsta fr�gan. VARF�R st�llde Prydz in?

Enligt s�ker k�lla ska han befinna sig i Spanien.

Posted by dbl on Nov-03-2004 18:21:

quote:
Originally posted by lonne
Enligt s�ker k�lla ska han befinna sig i Spanien.

vad�???? e la bara att springa o simma o lite s� f�r att komma hit.. borde la inte vara s��� stort problem eller???

Posted by Daniey on Nov-03-2004 19:12:

TACKAR alla , ikv�ll forts�tter festen

Kul att ses ig�r Laszlo & Gate42!!

Posted by jofawe on Nov-03-2004 20:36:

yay!
Grattis Daniey

Jag lyssnar p� �zze nu p� p3 .. bra drag =)

Posted by Daniey on Nov-03-2004 20:58:

What , han spelar 23:30 .....�zze allts�.....????

Posted by SteveTranz4ever on Nov-03-2004 20:59:

quote:
Originally posted by jofawe
yay!
Grattis Daniey

Jag lyssnar p� �zze nu p� p3 .. bra drag =)

WTF. han sa till mig ig�r han skulle lira fr�n 23:30 till 00:00

[edit]
Yeah... h�rde just att dom hade b�de Petter och �zze kvar

Posted by Amnezia on Nov-03-2004 22:21:

gaHH borde skjuta sig sj�lv f�r man va f�r sl� f�r � fixa biljett.....vilken miss...Lucien Foort,Filterheadz,Lashes ((en uk hh legend ))mfl.....dammit...f�r kanske f�rs�ka komma me p� kryssen iaf d� n�r man misslyckades me detta....

btw hur va Luciens set ig�r???

Posted by jofawe on Nov-03-2004 22:38:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
[edit]
Yeah... h�rde just att dom hade b�de Petter och �zze kvar

Sorry.. fel av mig

Posted by nils on Nov-03-2004 23:28:

hann bara h�ra 20 min utav �zgur
dock 20 min utav ljuvliga toner

s� var yttligare ett SMC slut. vilket var b�st, f�r er som bes�kt?

Posted by Versace on Nov-04-2004 17:02:

Kai Tracid manglade s�nder stora golvet ig�r s� jag r�star f�r hans set som den i s�rklass b�sta p� hela SMC...

Adam Beyer var sj�lvklart sjukt bra, som vanligt s� d� blir det inte lika �verraskande...

�zze gjorde en bra halvtimme p� P3...

Lucien Foort fick spela b�da dagarna, d� Lisa Lashes st�llde in, o var helt okej, men publiken svek...

Missade tyv�rr Steve Angello o Ingrosso...

F�rra SMC var b�ttre helt klart. Tycker de b�r satsa p� mindre antal djs o l�ngre set med de ist�llet. Publiken svek ganska ordentligt den h�r g�ngen...

Posted by orrebo on Nov-04-2004 17:29:

ang�ende Scandinavian Music Convention 2004

�r det n�gon som vet vad l�ten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita l�t i sin mix? jag har f�r mig att den inneh�ll texten " He ain�t no bitch....". Den spelades strax f�re 23:00 p� p3. Det l�t som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om n�n vet.

Posted by Aendy on Nov-04-2004 19:38:

Re: ang�ende Scandinavian Music Convention 2004

quote:
Originally posted by C-3
�r det n�gon som vet vad l�ten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita l�t i sin mix? jag har f�r mig att den inneh�ll texten " He ain�t no bitch....". Den spelades strax f�re 23:00 p� p3. Det l�t som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om n�n vet.

L�ge att kolla h�r s� sm�ningom...

http://www.sr.se/p3/latlistor/20041103.stm

Posted by Aendy on Nov-04-2004 20:33:

Partyrapport

B�st: Dallas Superstars faktiskt, sk�nt set med stor variation

Drygast: Bruden som vid tre olika tillf�llen under kv�llen fr�gade om jag hade n�got annat rusmedel �n alkohol tillg�ngligt (smart att inte ens komma ih�g vilka man fr�gar eller ska jag tolka det som att det �r mig det �r fel p�?)

Sk�nast: V�ldigt lite Berns-folk och de som var d�r s�g till att visa respekt f�r de som var d�r f�r att dansa

Galnast: N�r Tracid spelade kunde man g� mellan de tre dansgolven och det var dansv�nlig musik vart man �n hamnade (Beyer och Axwell tror jag var p� de andra golven

Mest deprimerande: Att man b�rjar bli gammal, jag tog slut mitt under Tracid och kunde inte f�rm� mig ta ett danssteg till fast att musiken var grym

Mest pinsamt: Appl�derna som l�t som ett sj�lejon i ett b�tsvarv n�r P3 s�nde live

Kortast: Inte jag!

Mest ohipp: Killen i "Absolut Dance"-skjortan som riktigt hade snidat till sig

Helt meningsl�s: Den h�r rapporten

Posted by staz on Nov-04-2004 22:29:

hur var det p� main n�r tracid lirade? & hur var det mellan 4-5 ?(folkm�ssigt)

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »