TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Scandinavian Music Convention 2004
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Det var mycke "Berns folk" d�r ig�r.
Var bra drag p� Lounge golvet, typ fullpackat d�r... DJ Flex, Steve Angello & Sebastian Ingrosso var j�kla grymma !!!
Tror de kommer bli mycke b�ttre ikv�ll n�r de e lite mer r�jv och techno...
Bilder fr�n ig�r
GRATTIS TILL DANIEY OCKS� SOM FYLLER �R IDAG, perfa f�delsedagsfest !!!
Ses ikv�ll // DJ Grus-i-�gonen
[edit] �zgur ber�tta f�r mig ig�r att han k�r 23:30 - 00:00 ikv�ll... innan han k�r Petter.
Inte speciellt bra.
Angello var bra men allt annat var lite halvdant ordnat. Jag s�ger som f�reg�endet talare, ni har en del att l�ra av M-bar.
Lounge-golvet var kanon ig�r. Hade kunnat bytt med Main som drog typ 10-15 pers s� hade man f�tt lite mer plats att stampa p�.
Har en k�nsla av lite mer drag idag dock med tanke p� vilka som ska spela. F�r massera upp f�tterna lite s� de pallar med en dag till 
Och s� f�rst�s, grattis Daniey!
Verkade som en ganska risig tillst�llning och det l�r ju knappast bli b�ttre ikv�ll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har s� m�nga bra dj`s som lyckas r�dda detta evenemang. 
| quote: |
| Originally posted by lonne Verkade som en ganska risig tillst�llning och det l�r ju knappast bli b�ttre ikv�ll. Lisa Lashes och Kai Tracid skulle jag inte se om jag fick betalt! Tur att att Sverige har s� m�nga bra dj`s som lyckas r�dda detta evenemang. |
Som sagt Lounge golvet var det ett j�vla �s p� musiken och folket !
| Originally posted by SteveTranz4ever Blir inte b�ttre �n man g�r de till |
Faen, jag ska ju g� ikv�ll och r�knar med att f� dansa ordentligt, blir det inte s� kommer jag bli sur och arg... Ser fram emot ikv�ll iaf...
| Originally posted by Aendy Faen, jag ska ju g� ikv�ll och r�knar med att f� dansa ordentligt, blir det inte s� kommer jag bli sur och arg... Ser fram emot ikv�ll iaf... |

Och nu till den st�rsta fr�gan. VARF�R st�llde Prydz in?
Vart tog Lisa v�gen Steve? 
man b�r se g�rdagen som en f�rfest till ikv�ll...komma i st�mningen, k�nna p� lokalen...
ikv�ll sm�ller det h�gt...
�zze, sen antiloop, superstars, tracid o lisa samtidigt som man blandar in beyer d� o d�...hur fan kan ni tro att det kommer bli d�ligt???????
| Originally posted by hustler Och nu till den st�rsta fr�gan. VARF�R st�llde Prydz in? |
| Originally posted by lonne Enligt s�ker k�lla ska han befinna sig i Spanien. |
TACKAR alla , ikv�ll forts�tter festen 
Kul att ses ig�r Laszlo & Gate42!! 
yay!
Grattis Daniey
Jag lyssnar p� �zze nu p� p3 .. bra drag =)
What , han spelar 23:30 .....�zze allts�.....????
| Originally posted by jofawe yay! Grattis Daniey Jag lyssnar p� �zze nu p� p3 .. bra drag =) |

gaHH
borde skjuta sig sj�lv f�r man va f�r sl� f�r � fixa biljett.....vilken miss...Lucien Foort,Filterheadz,Lashes ((en uk hh legend
))mfl.....dammit...f�r kanske f�rs�ka komma me p� kryssen iaf d� n�r man misslyckades me detta....
btw hur va Luciens set ig�r???
| Originally posted by SteveTranz4ever [edit] Yeah... h�rde just att dom hade b�de Petter och �zze kvar |
hann bara h�ra 20 min utav �zgur 
dock 20 min utav ljuvliga toner 
s� var yttligare ett SMC slut. vilket var b�st, f�r er som bes�kt?
Kai Tracid manglade s�nder stora golvet ig�r s� jag r�star f�r hans set som den i s�rklass b�sta p� hela SMC...
Adam Beyer var sj�lvklart sjukt bra, som vanligt s� d� blir det inte lika �verraskande...
�zze gjorde en bra halvtimme p� P3...
Lucien Foort fick spela b�da dagarna, d� Lisa Lashes st�llde in, o var helt okej, men publiken svek...
Missade tyv�rr Steve Angello o Ingrosso...
F�rra SMC var b�ttre helt klart. Tycker de b�r satsa p� mindre antal djs o l�ngre set med de ist�llet. Publiken svek ganska ordentligt den h�r g�ngen...
ang�ende Scandinavian Music Convention 2004
�r det n�gon som vet vad l�ten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita l�t i sin mix? jag har f�r mig att den inneh�ll texten " He ain�t no bitch....". Den spelades strax f�re 23:00 p� p3. Det l�t som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om n�n vet.
Re: ang�ende Scandinavian Music Convention 2004
| Originally posted by C-3 �r det n�gon som vet vad l�ten hette som jag tror andreas tillander hade med som sita l�t i sin mix? jag har f�r mig att den inneh�ll texten " He ain�t no bitch....". Den spelades strax f�re 23:00 p� p3. Det l�t som en blandning mellan syntpop, tv-spelsmusik och 60-talsrock. Petter mixade strax efter honom. Vore glad om n�n vet. |
Partyrapport
B�st: Dallas Superstars faktiskt, sk�nt set med stor variation
Drygast: Bruden som vid tre olika tillf�llen under kv�llen fr�gade om jag hade n�got annat rusmedel �n alkohol tillg�ngligt (smart att inte ens komma ih�g vilka man fr�gar eller ska jag tolka det som att det �r mig det �r fel p�?)
Sk�nast: V�ldigt lite Berns-folk och de som var d�r s�g till att visa respekt f�r de som var d�r f�r att dansa
Galnast: N�r Tracid spelade kunde man g� mellan de tre dansgolven och det var dansv�nlig musik vart man �n hamnade (Beyer och Axwell tror jag var p� de andra golven
Mest deprimerande: Att man b�rjar bli gammal, jag tog slut mitt under Tracid och kunde inte f�rm� mig ta ett danssteg till fast att musiken var grym
Mest pinsamt: Appl�derna som l�t som ett sj�lejon i ett b�tsvarv n�r P3 s�nde live
Kortast: Inte jag!
Mest ohipp: Killen i "Absolut Dance"-skjortan som riktigt hade snidat till sig
Helt meningsl�s: Den h�r rapporten
hur var det p� main n�r tracid lirade? & hur var det mellan 4-5 ?(folkm�ssigt)