TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat was vroeger jouw favoriete TV-Programma?
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »

Posted by Vinyl Boy on Sep-24-2001 10:18:

quote:
Originally posted by Rudy

[B] ONWIJZE KONING!! [B]

ik was op zoek naar dergelijke pics van Teddy!!! vet man, waar heb je ze vandaan? Ik had ooit een site met pics van echt minstens 40 cartoons uit the old days zegmaar, maar bennum kwijt.

greetz!

aaaaaaaaaaa, foutje! Rudy was hier en hij was nog ingelogd op mijn comp, dus niet allemaal denken nu dat Rudy en ik (VB) 1 persoon zijn!!

de vraag was dus namens mij aan DJ Alpha

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 10:18:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy

[B] ONWIJZE KONING!! [B}

ik was op zoek naar dergelijke pics van Teddy!!! vet man, waar heb je ze vandaan? Ik had ooit een site met pics van echt minstens 40 cartoons uit the old days zegmaar, maar bennum kwijt.

greetz!

Ze zeggen weleens dat zoeken een kunst is
Nee ik weet niet meer precies waar ik ze vandaan heb, ik heb gewoon gezocht via altavista en kwma zo via klik klik klik op een site met alle afleveringen, veel plaatjes, desktop download ne nog een paar dingen. Wie blijft zoeken die zal het vinden hehehe

Posted by Vinyl Boy on Sep-24-2001 10:29:

nog een vraagje: weet iemand waar ik misschien afleveringen (vraag ik nu iets onmogelijks?�) kan downloaden van Teddy R. of D&D? Andere oude series zou ook extreem vet zijn.

Ik heb al gezocht op kazaa voor teddy R, maar die is daar niet te vinden zegmaar.

als je zo een site hebt, ben je echt mijn Held-Allertijden!!!!!!

laters!

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 11:14:

quote:
Originally posted by Vinyl Boy
nog een vraagje: weet iemand waar ik misschien afleveringen (vraag ik nu iets onmogelijks?�) kan downloaden van Teddy R. of D&D? Andere oude series zou ook extreem vet zijn.

Ik heb al gezocht op kazaa voor teddy R, maar die is daar niet te vinden zegmaar.

als je zo een site hebt, ben je echt mijn Held-Allertijden!!!!!!

laters!

Tja, hier kunnen we op w88 natuurlijk. In die tijd liep men al vet te rippen enzo he? *NOT* en iedereen spaarde toen ook DIVX films enzo toch?

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 12:01:

HappyHappy NOG MEER :p

SOMEBODY STOP ME!

Posted by TimeportE on Sep-24-2001 12:09:

quote:
Originally posted by Henkie_henk
ow daar moet je ff bij -=WVG=- voor weze.. dies eg master dj in tha mix enzow..
of timeporte.. want die heeft ookal zon mooie "best trance traxxx" alltime afgeleverd...(ff serieus he.. komt die nog ) zou toppie weze

Hij komt eraan.. iedereen moet nog eff geduld hebben.. ik en blightly werken er nog steeds hard aan.. hij vertelde mij.. deze week nog.. maar je hoort het allemaal nog wel.. ik post dan wel nieuwe reply in die oudere thread.. Trouwens Teddy Ruxpin 4 EVER .. ook boes boes.. en gummiberen.. En freggels.. jongens ze waren allemaal vet!!.. Wij hebben de beste jeugdprogramma's gehad van alle tijden.. Who needs Pokemon wij hebben/hadden Teddy Ruxpin!!

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 12:21:

En nog een klein filmpje voor de liefhebbers

KLIK HIERO

Posted by Partyhardy! on Sep-24-2001 13:18:

Thumbs up

Teddy Ruxspin was altijd echt super! Cool om weer eens van die plaatjes terug te zien Dj Alpha!

en kennen jullie trouwens Pieter Post nog?=>

Pieter Post, Pieter Post met zijn poes verdient de kost
in zijn rode wagen, rijd hij door de straten, lalalala

was ook altijd wel grappig

Posted by Vinyl Boy on Sep-24-2001 13:33:

pieter post? was dat die klei-serie zegmaar? Ik weet niet hoe oud jij bent, PartyH., maar ik denk dat die serie van na mijn tijd was... of ik keek er nooit naar hield niet zo van die vpro achtige low-budget "tekenfilms" annex animatieseries

Posted by Vinyl Boy on Sep-24-2001 14:12:

ok, ik zocht dus ook op teddy R bij altavista.nl en kreeg zodoende het top-idee om eens langs de videotheek te gaan om nog eens een videobandje te huren van Teddy R en eventuele andere aanwezige toppers! misschien een id voor mijn mede-TA'ers?

nog wat namen uit Teddy: Wooly (die grote paarse harige geloof ik) / Gimmick ( die met die bril) / Tweeg (de slechterik)

en dan de site waar pics te vinden zijn van o.a. De troetelbeertjes en Doctor Snuggles (hoe kunnen we die vergeten!)

http://www.alebaal.myweb.nl/Cartoons.htm
mocht je geinteresseerd zijn in beroemde tekenfilm beren (waaronder de berenboot) kijk dan hier:
http://home.concepts.nl/~lwmkeijs/bb000.htm

nog wat goede Teddy R sites:

http://www.mindspring.com/~mathue/t_r_animation.html
http://www.toptown.com/dorms/creeds.../rux/ruxpin.htm (kun je van een aardig aantal afleveringen het verhaal lezen)

en verder moet je maar gewoon namen intikken van je favo serie en je vind altijd wel iets!!

grtzzz!

Posted by Opti on Sep-24-2001 15:45:

quote:
Originally posted by Jukx
Speciaal voor Optimus Trance:
MARSHALL BRAVESTAR!

...strength of the bear, speed of the puma!

jaaa, nu kan ik t me wel herinneren!!!! thnx Jukx!

Posted by indo on Sep-24-2001 16:05:

ik heb voor de smurfen gekozen
omdat de flinstone's niet
in het rijtje stond!!!!!!!

Posted by Eye-Riz on Sep-24-2001 16:33:

DE FRAGGLES!!!!!!!!
Alhoewel ik op de woensdagmiddag graag keek naar Hong Kong Foei, Scooby Doo, Top Cats en Candy
En hoe heet die ene kat ook weer.... damn... ik kom er niet meer op...

Posted by Eye-Riz on Sep-24-2001 16:47:

JAAAAAAAAAAAA METZZ!!! HEATHCLIFF!!! Die was echt heel erg leuk!
(sorry, ik had net die pagina nog niet gelezen voordat ik vorige post deed)

quote:
Die heeft altijd een mali�nkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte

Enne... ik weet niet meer over wie dit ging, maar ��n ding kan ik je wel vertellen: het was GEEN familie van MIJ!!!

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 17:01:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
DE FRAGGLES!!!!!!!!
Alhoewel ik op de woensdagmiddag graag keek naar Hong Kong Foei, Scooby Doo, Top Cats en Candy
En hoe heet die ene kat ook weer.... damn... ik kom er niet meer op...

Uhhhm.. Hong Kong Foei? Uit welk tijdperk kom jij? (hiermee bedoel ik hoe oud je bent )
En Candy ken ik eigenlijk ook niet..
Leg uit, geef plaatjes hehe

Posted by Glaniskanis on Sep-24-2001 17:12:

quote:
Die heeft altijd een mali�nkolder aan en een soort duivels, met een stom klein duiveltje erbij wat altijd alles verneukte

Dat is dus de Gummiberen he
Met Gummiberensap enzo
echt vet l33t die Gummiberen
Phatte intro tjoen ook

Gummiberen!!! MODDERVETTTTTTT GEWOON

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Dj Alpha on Sep-24-2001 17:31:

Posted by Jukx on Sep-24-2001 20:20:

De troetelbeertjes! toen ik heel erg klein was, was dit echt 1 van mijn favourites!

�One, two, three, four!
Denver, the Last Dinosaur,
He�s my friend and a whole lot more!�

Ook wel gaaf, kwam altijd op BBC... "give me the strength of 10 tigers!

D&D

Foofur!

Kent iemand dit nog? de originele Ghostbusters!

Aaaaah! dit was ook zo gaaf!! bijna niemand kent het nog... maar het was echt super toffe serie... kwam altijd op de Fun Factory!

Jaaa! Kissyfur!

The Real Ghostbusters... veel beter dan die andere!

Ah, deze is echt zoooooooooooooooo stoer!!!! Echt jarenlang heb ik me afgevraagd hoe het nou ook alweer heette, aan iedereen gevraagd, niemand wist wat ik bedoelde. Begon al bijna te denken dat ik het me gewoon verbeelde totdat ik gister ineens op een site kwam met DE TEKENFILM ALLERTIJDEN!! ROBOTECH. Dat was echt zo gaaf! onwijs mooi getekend, goed verhaal, was beetje manga-achtig dus geen softe shit! Volgens mij kwam het altijd op Super Channel... bij die show van DJ Cat.

She-Ra, het zusje van He-Man!!

"thunder...Thunder...THUNDER...THUNDERCATS...HOOOOOOOO!"

deze mag natuurlijlk ook nie ontbreken!

Ja hoor, daar is die dan... David de Kabouter!

Posted by MetzZ_!! on Sep-24-2001 20:29:

Zo, dan heb ik trouwens ook nog mijn MINST favoriete tekenfilmserie gevonden.. en dat was Caduchon! Die ezel...

EN OMG!! FOOFER!!! Die was ik helemaal vergeten!! Daar was ik echt GEK van!!! Geweldig...

Was ik maar weer 4

Posted by Opti on Sep-24-2001 20:43:

quote:

�One, two, three, four!
Denver, the Last Dinosaur,
He�s my friend and a whole lot more!�

Oooooh, die bedoelde je!!! Nu weet ik m

quote:
Kent iemand dit nog? de originele Ghostbusters!

Jaaa, dat liedje ging zo toch:"Go go Ghostbusters...."

quote:

deze mag natuurlijlk ook nie ontbreken!

Yeeaaaaahhh, Transformers, Robots in disguise!!!

Posted by Opti on Sep-24-2001 20:57:

Kent iemand trouwens nog de serie Bionic Six? Dar was een gezin met geadopteerde kinderen en ze hadden (gellof ik) allemaal een soort ding om hun pols en als ze hun hand op dat ding sloeg, werden ze supersterk ofzo...

Wat een tijd h�, die jaren '80

Posted by Vinyl Boy on Sep-24-2001 21:08:

voor Jukx: wat vet man! ik ken kissyfur nog wel alsik die pics weer zie!!! die krokodillen waar egt te cool gewoon en thundercats ....damnnnnnn, hoe kon ik dat vergeten. kwam altijd in een show gepresenteerd door een wijf met rood haar...birgit, brigit...kut hoe heette ze ook al weer...(niet boeiend ofzo, maar om mijn geheugen compleet te maken).de gummiberen schoten me ook weer te binnen bij het zien van die plaatjes, damnz, dat waren tijden man dat wij dat gewoon allemaal met de paplepel kregen ingegoten, wat een verwennerij

Posted by Jukx on Sep-24-2001 21:15:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
Kent iemand trouwens nog de serie Bionic Six? Dar was een gezin met geadopteerde kinderen en ze hadden (gellof ik) allemaal een soort ding om hun pols en als ze hun hand op dat ding sloeg, werden ze supersterk ofzo...

Wat een tijd h�, die jaren '80

Ja die ken ik ook nog wel ja!! Vond er alleen niet zo onwijs veel aan... kwam altijd op telekids geloof ik he!

en ja man, in de '80 hadden ze echt de beste tekenfilms!! tegenwoordig heb je allemaal van die kinderachtige nep tekenfilms! vroeger had je tenminste echt actie en spanning en coole dingen enzo in die tekenfilms... nu is het echt allemaal heel suf geworden! ze moeten gewoon veel meer gaan herhalen! beste tekenfilms komen echt uit jaren 80!!

Posted by TimeportE on Sep-24-2001 21:20:

He Jukx, thankx man.. ik probeer al een tijdje op die naam van de thundercats te komen.. ook als ik uitlegde over dat teken in de lucht etc, niemand herkende het.. Maar nu weet ik de naam weer.. YES.. bedankt man!

Posted by Opti on Sep-24-2001 21:24:

De oude Saved By The Bell
"It's allright, cause I'm saved by the bell"

RUDE DOG!

My Little Pony (sorry, maar hier keek ik ook stiekem naar)

Hier zijn ze dan....The POPPLES!!!

Deze kennen jullie ook wel

Hahaha, deze ook wel

Ik ben nog op zoek naar een serie...vaagjes weet ik er nog wat van, toen was ik een jaar of 5-6 dus in 1986 ofzo. T was een tekenfilm met een soort meidenrockband ofzo, t heette iets van Jam, die groep, weet iemand welke tekenfilm ik bedoel???

[EDIT} IK heb er nog een, kennen jullei Alex de Muis nog!!!!Ik kan dat liedje 14 jaar later nog steeds neuri�n[/EDIT]

Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »