TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave Vaag, want die gast trekt echt zo'n 'franslare' hoofd |
Maar wie is die vrouw dan?
| Originally posted by New Wave Maar wie is die vrouw dan? |
| Originally posted by M_Peror Hey cool, dat zijn wij rechtsboven bij die party-image ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Had je bijna niet herkend Engeltje in deze pose! ![]() Ik dacht eerst van 'wie is die schone dame naast Maarten'? |
| Originally posted by M_Peror Je hebt even ergens wat gemist denk ik. Dat hadden we al verklapt! Samenvatting: meisje in blauw = Engeltje, 'franslare-hoofd' aka 'die gast' = M_Peror (Maarten). Snappie? |
| Originally posted by SnuggLe Goh, een helder moment Maarten? |
Mwjha, Engeltje.........heet ze zo? is dat het enige wat van haar bekend is?
Echte naam? Viendin van M_Peror? Nederlands? Belgisch? Pincode hoeft niet. 
| Originally posted by New Wave Mwjha, Engeltje.........heet ze zo? is dat het enige wat van haar bekend is? Echte naam? Viendin van M_Peror? Nederlands? Belgisch? Pincode hoeft niet. |
| Originally posted by M_Peror Nee, niet mijn vriendin, haar vriend is die jongen linksachter in het zwarte shirt. En de rest mag je zelf uitzoeken... zoek maar op username Engeltje of kijk op pagina 3 van deze thread. (Of vraag het aan SnuggLe.) Veel plezier! |
deze kan wel unsticky mod 
| Originally posted by SnuggLe Niet doen Maarten, kijk uit, hij heeft ook al eeuwen een foto van mijn vriendin op MSN (Optimus ook), waar hij zich op afrukt! Niet doen, niet doen! |
Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? 

[/zeur mode]
| Originally posted by M_Peror Hmmm de foto heeft hij nu toch al dus er is vast geen redden meer aan. Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? ![]() En ahp2002: mee eens... het niveau daalt inmiddels behoorlijk ![]() [zeur mode]Wanneer komt die 3.0 nou? [/zeur mode] |
| Originally posted by M_Peror Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden? ![]() |
| Originally posted by ahp2002 maandag meer nieuws.. |
| Originally posted by TOR T.nu is on a roll |
| Originally posted by M_Peror Trance.nu I love you! 3.0 ziet er superfantastisch uit... locatie en line-up... ahp please confirm! |
Vrijdag 5 November in de Asta?
de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat...
OK, datum en locatie toppie!
Jammer van die line-up want die zag er indrukwekkend uit... Hoewel jullie er vast ook iets anders goeds van weten te maken... (hoop ik!)
Ben benieuwd!
GRRR waarom zijn alle goeie feesten tegenwoordig op vrijdag?? Maar wel tof dat de volgende editie in de Asta zal zijn! Ik weet niet wat er wel en niet klopte van die line-up op de asta site, maar Likwit vs. Ozgur Can lijkt me wel een echt dreamteam achter de draaitafels! 
| Originally posted by ahp2002 de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat... |
ow cool derde X super superr superrr feestje!!!
Asta is wel ff anders dan uitzicht op zee maar, lijkt me super
!
| Originally posted by SnuggLe Aph, netjes hoor, respect! Dit wordt dan dus de derde Trance.nu-party die goed gaat lopen! Asta is ook wel een leuke locatie! Maar een vraagje, kan je ons eens wat meer vertellen over het concept? Hoeveel mensen doen er aan mee, in hoeverre is het echt gelicenseerd aan T.nu etc? Ik ben altijd geinteresseerd in wat er achter een feest zit. Dit soort dingen zijn nl altijd goede initiatieven, netzoals Addiction en Arise maar ook bv Exposure. Allemaal kleine nieuwe frisse initiatieven! |
| Originally posted by ahp2002 thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn. Vandaar |

| Originally posted by ahp2002 thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn. Vandaar |
| Originally posted by ahp2002 de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat... |