TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-09-2004] Trance.nu Summer Dance Event (2nd Edition) - Q-Beach, Bloemendaal
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by M_Peror on Sep-23-2004 11:44:

quote:
Originally posted by New Wave
Vaag, want die gast trekt echt zo'n 'franslare' hoofd

Hmmm... nu je het zegt... de DJ zal wel een goed nummer hebben gedraaid op dat moment.

Ik zal er de volgende keer eens op letten.

Posted by New Wave on Sep-23-2004 13:28:

Maar wie is die vrouw dan?

Posted by M_Peror on Sep-23-2004 14:02:

quote:
Maar wie is die vrouw dan?

Je hebt even ergens wat gemist denk ik. Dat hadden we al verklapt!

quote:
Originally posted by M_Peror
Hey cool, dat zijn wij rechtsboven bij die party-image

quote:
Originally posted by SnuggLe
Had je bijna niet herkend Engeltje in deze pose!
Ik dacht eerst van 'wie is die schone dame naast Maarten'?

Samenvatting: meisje in blauw = Engeltje, 'franslare-hoofd' aka 'die gast' = M_Peror (Maarten). Snappie?

Posted by SnuggLe on Sep-23-2004 16:12:

quote:
Je hebt even ergens wat gemist denk ik. Dat hadden we al verklapt!

Samenvatting: meisje in blauw = Engeltje, 'franslare-hoofd' aka 'die gast' = M_Peror (Maarten). Snappie?

Goh, een helder moment Maarten?

Posted by M_Peror on Sep-23-2004 21:16:

quote:
Goh, een helder moment Maarten?

Zeldzaam, zeldzaam... ik weet het.

Posted by New Wave on Sep-24-2004 10:07:

Mwjha, Engeltje.........heet ze zo? is dat het enige wat van haar bekend is?
Echte naam? Viendin van M_Peror? Nederlands? Belgisch? Pincode hoeft niet.

Posted by M_Peror on Sep-24-2004 11:41:

quote:
Mwjha, Engeltje.........heet ze zo? is dat het enige wat van haar bekend is?
Echte naam? Viendin van M_Peror? Nederlands? Belgisch? Pincode hoeft niet.

Nee, niet mijn vriendin, haar vriend is die jongen linksachter in het zwarte shirt. En de rest mag je zelf uitzoeken... zoek maar op username Engeltje of kijk op pagina 3 van deze thread. (Of vraag het aan SnuggLe.) Veel plezier!

Posted by SnuggLe on Sep-24-2004 14:26:

quote:
Nee, niet mijn vriendin, haar vriend is die jongen linksachter in het zwarte shirt. En de rest mag je zelf uitzoeken... zoek maar op username Engeltje of kijk op pagina 3 van deze thread. (Of vraag het aan SnuggLe.) Veel plezier!

Niet doen Maarten, kijk uit, hij heeft ook al eeuwen een foto van mijn vriendin op MSN (Optimus ook), waar hij zich op afrukt! Niet doen, niet doen!

Posted by ahp2002 on Sep-24-2004 14:30:

deze kan wel unsticky mod

Posted by M_Peror on Sep-24-2004 15:07:

quote:
Niet doen Maarten, kijk uit, hij heeft ook al eeuwen een foto van mijn vriendin op MSN (Optimus ook), waar hij zich op afrukt! Niet doen, niet doen!

Hmmm de foto heeft hij nu toch al dus er is vast geen redden meer aan. Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden?

En ahp2002: mee eens... het niveau daalt inmiddels behoorlijk
[zeur mode]Wanneer komt die 3.0 nou? [/zeur mode]

Posted by ahp2002 on Sep-24-2004 16:00:

quote:
Hmmm de foto heeft hij nu toch al dus er is vast geen redden meer aan. Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden?

En ahp2002: mee eens... het niveau daalt inmiddels behoorlijk
[zeur mode]Wanneer komt die 3.0 nou? [/zeur mode]

maandag meer nieuws..

Posted by New Wave on Sep-24-2004 16:12:

quote:
Is New Wave trouwens uberhaupt nog te redden?

In het/de TBS kliniek waar ik nu zit mag alleen de donderdag en vrijdag ge-internet worden.

Posted by TOR on Sep-24-2004 16:34:

quote:
Originally posted by ahp2002
maandag meer nieuws..

T.nu is on a roll

Posted by M_Peror on Sep-27-2004 11:11:

quote:
Originally posted by TOR
T.nu is on a roll

Trance.nu I love you!

3.0 ziet er superfantastisch uit... locatie en line-up... ahp please confirm!

Posted by moogwai on Sep-27-2004 11:34:

quote:
Trance.nu I love you!

3.0 ziet er superfantastisch uit... locatie en line-up... ahp please confirm!

hehe idd! Hier ben ik zeker bij

Posted by jp on Sep-27-2004 11:48:

Vrijdag 5 November in de Asta?

Posted by ahp2002 on Sep-27-2004 11:54:

de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat...

Posted by M_Peror on Sep-27-2004 12:13:

OK, datum en locatie toppie! Jammer van die line-up want die zag er indrukwekkend uit... Hoewel jullie er vast ook iets anders goeds van weten te maken... (hoop ik!)

Ben benieuwd!

Posted by Matthijs on Sep-27-2004 13:15:

GRRR waarom zijn alle goeie feesten tegenwoordig op vrijdag?? Maar wel tof dat de volgende editie in de Asta zal zijn! Ik weet niet wat er wel en niet klopte van die line-up op de asta site, maar Likwit vs. Ozgur Can lijkt me wel een echt dreamteam achter de draaitafels!

Posted by SnuggLe on Sep-27-2004 16:57:

quote:
de datum is correct, de line-up op de site van de asta klopt NIET, verandert nogal wat...

Aph, netjes hoor, respect! Dit wordt dan dus de derde Trance.nu-party die goed gaat lopen! Asta is ook wel een leuke locatie! Maar een vraagje, kan je ons eens wat meer vertellen over het concept? Hoeveel mensen doen er aan mee, in hoeverre is het echt gelicenseerd aan T.nu etc? Ik ben altijd geinteresseerd in wat er achter een feest zit.
Dit soort dingen zijn nl altijd goede initiatieven, netzoals Addiction en Arise maar ook bv Exposure. Allemaal kleine nieuwe frisse initiatieven!

Posted by Engeltje on Sep-28-2004 08:12:

ow cool derde X super superr superrr feestje!!!
Asta is wel ff anders dan uitzicht op zee maar, lijkt me super !

Posted by ahp2002 on Sep-28-2004 15:54:

quote:
Aph, netjes hoor, respect! Dit wordt dan dus de derde Trance.nu-party die goed gaat lopen! Asta is ook wel een leuke locatie! Maar een vraagje, kan je ons eens wat meer vertellen over het concept? Hoeveel mensen doen er aan mee, in hoeverre is het echt gelicenseerd aan T.nu etc? Ik ben altijd geinteresseerd in wat er achter een feest zit.
Dit soort dingen zijn nl altijd goede initiatieven, netzoals Addiction en Arise maar ook bv Exposure. Allemaal kleine nieuwe frisse initiatieven!

thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn.
Vandaar

Posted by M_Peror on Sep-28-2004 16:12:

quote:
thanks. Het concept is vrij simpel: ik plus Menno de Jong organiseren de boel voornamelijk (met soms wat handjes hulp van o.a. Paul Moelands). We hadden het idee dat veel clubs teveel op oude namen terugvallen en we zagen vaak dezelfde DJ's staan (van wie sommige volgens ons echt niet kwalitatief kunnen tippen aan de "nieuwe generatie". Vandaar deze feesten, om headliners (om de tent vol te krijgen) combineren met nieuwe jocks die echt goed zijn.
Vandaar

Hulde!

En ik moet toegeven dat het werkt... althans bij mij wel. De 'nieuwe' DJ-namen (hoewel velen als producer al aardig bekend waren) hebben zichzelf goed gepromoot op deze feesten. Zo vond ik bij de eerste editie weliswaar Misja Helsloot de beste, maar Niklas Harding en Signum absoluut de positieve verrassingen van de dag. Tweede editie, zelfde verhaal met Ronski Speed ten opzichte van Danjo & Styles of Kyau vs Albert.

Als ik v��r deze zomer ergens een feestje had zien staan met "slechts" bijv. Niklas Harding, Danjo & Styles en Kyau vs Albert erop, weet ik niet zeker of ik er wel veel aandacht aan had geschonken. Na het meemaken van deze twee feesten zouden ze zeker mijn volle 100% attentie krijgen!

Posted by SnuggLe on Sep-28-2004 16:54:

quote:
Vandaar

Hulde. Ik ben altijd voor dit soort initiatieven, schoppen tegen de gevestigde orde en het publiek opvoeden.

Posted by TOR on Sep-28-2004 16:56:

quote:

da's goed nieuws, want zoveel namen voor een feest van 6 uur lang leek me toch wat overdreven

zolang Niklas Harding en Likwit op de definitieve lijst staan ben ik tevreden

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »