TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tiesto Live @ OS invigningen
Pages (6): « 1 2 3 [4] 5 6 »
�llraj grabbar - detta var fan m�ktigt......ska iv�g och ta en pizza f�r att hedra tiesto....alla hattar av f�r honom.....nu �r det bara marslandningen som �terst�r f�r alls v�ran Tijs... 
Jag vill verkligen l�gga vantarna p� detta sett..!!
Synd bara att det spelades alldeles f�r l�gt och att kommentatorerna var s� f�rbannat st�riga.
"Grekland har gr�na dr�kter.." "Jag har inga egna �gon". 
snacka om g�shud! f�r 1 � vecka sedan s� stod jag p� Amnesia @ Ibiza och dansade skiten av mig sj�lv till Tiesto p� Cream.
Fick flashbacks nu s� det hette duga... Inte f�r att det g�r att j�mf�ra �verhuvudtaget, men �nd� 
01 Ti�sto � Heroes
02 Ti�sto � Dallas 4PM (Ti�sto 2004 Mix)
03 Tiesto � Slice
04 Ti�sto � Traffic
05 Ti�sto - ID (01:09)
06 Ti�sto - Alibinoni
07 Ti�sto - ID
08 Ti�sto � Lethal Industry
09 Ti�sto � Theme From Norefjell (Ti�sto 2004 Mix)
10 Ti�sto vs. Junkie XL � Obsession
11 Ti�sto ft. BT � Love Comes Again (Instrumental Mix)
12 Tiesto vs. Josh Gabrilel � Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13 Ti�sto � Nyana
14 Ti�sto � Flight 643
15 Ti�sto � In My Memory (Airwave Remix)
16 Ti�sto � Forever Today
17 Ti�sto � Adagio For Strings
En liten rolig grej..
�r inne p� tre storhubbar atm, czech, BBB J�mtland och ngn till..
Alla mina 5 slots �r upptagna med folk som suger Tiesto tracks :S
inget d�ligt DJb�s tiesto hade f�tt. synd att de visa honom s� s�llan 
Tyckte det var ett ganska tr�kigt set han spela med undantag f�r den d�r l�ten med fl�jterna som spelades ganska tidigt. N�n som vet vad den heter? Den var riktigt nice. P�minde lite on Costello & Powell - Once upon a time.
Taget fr�n "Music Discussion"
| quote: |
| Originally posted by giorg0s well the cyprus broadcaster said that "dj tiesto is being accused that his music is boring" |
personligen tycker jag att BT skulle f�tt �ran att spela. Finns nog f� universalgenier som BT inom EDM. Och med tanke p� att i stort sett alla tranceproducenter h�mtat inspiration fr�n honom s� vore det ett f�rtr�ffligt val. Och bara BT kan blanda breakbeat, trance, house och annat fett och f� det att l�ta fantastiskt 
Jag tycker folk ska sluta klaga, helt seri�st.
Man kan tycka vad man vill om Ti�sto, men det �r J�VLIGT stort att f� spela p� en OS-invigning. G�r n�got bra av detta nu ist�llet f�r att bara s�ga "n�, han skulle spela det h�r, han skulle spela det d�r, jag ville egentligen h�ra hardstyle".
Kom igen nu.. Lite positiva tong�ngar vill vi se. Jag tycker att det var grymt iaf.
Jag tycker i vart fall de va as fett
� de e inte ens ofta jag anv�nder ordet fett
Man e som stolt �ver sin musik genre... Ungef�r som n�r tex. landslaget representerar Sverige i EM 
Amen....fan att jag inte hittade l�nken till streamen tidigare...n�n som rippa?
ingen som identifierat fl�jtl�ten �n? :E
kom igen det dr�ller ju av T�stofans h�r. N�n borde ju k�nna igen den.
| Originally posted by Sorrow Jag tycker folk ska sluta klaga, helt seri�st. Man kan tycka vad man vill om Ti�sto, men det �r J�VLIGT stort att f� spela p� en OS-invigning. G�r n�got bra av detta nu ist�llet f�r att bara s�ga "n�, han skulle spela det h�r, han skulle spela det d�r, jag ville egentligen h�ra hardstyle". Kom igen nu.. Lite positiva tong�ngar vill vi se. Jag tycker att det var grymt iaf. |
fl�jtl�ten kan ha varit en nykomponerad l�t f�r just den h�r invigningen, skulle tydligen finnas ett par s�nna 
| Originally posted by Laszlo Nu f�r vi verkligen h�lla tummarna f�r att folk fattar att Gyllene Tider suger och att EDM �r det enda som g�ller....kommer folk inte f� upp �gonen f�r musiken nu s� kommer de aldrig f� det.... |

men jag tycker inte att det var s� himla l�gt ljud p� musiken? Jamenar det var inte s� att han hade egen show och att alla aktiva passade p� att smita in under tiden...
Det var inmarsh i OS och han fick spela bakgrundsmusiken. Varken mer eller mindre. Tyckte att ljudvolymen och m�ngden kommenterande (d�rmed inte sagt VAD de sa!
) var lagom.
K�ndes g�tt iaf! Visste inte om det innan och s� d�ck helt pl�tsligt den d�r namnskylten upp d�r det stod DJ Tiesto!!
Trevligt.
hade inte haft n�tt emot lite h�gre volym men var f�rst�ligt h�g volym =)
grymmt najs att han fick spela d�r iaf 
s�g inte riktigt hela men iaf... n�n som vet om setet finns att ladda hem?
DJ Tiesto live at Olympic Opening Ceremony Athens 13-08-2004
01 Ti�sto � Heroes
02 Ti�sto � Dallas 4PM (Ti�sto 2004 Mix)
03 Tiesto � Slice
04 Ti�sto � Traffic
05 Ti�sto - ID (01:09)
06 Ti�sto - Alibinoni
07 Ti�sto - ID
08 Ti�sto � Lethal Industry
09 Ti�sto � Theme From Norefjell (Ti�sto 2004 Mix)
10 Ti�sto vs. Junkie XL � Obsession
11 Ti�sto ft. BT � Love Comes Again (Instrumental Mix)
12 Tiesto vs. Josh Gabrilel � Walking On Clouds (Instrumental Mix)
13 Ti�sto � Nyana
14 Ti�sto � Flight 643
15 Ti�sto � In My Memory (Airwave Remix)
16 Ti�sto � Forever Today
17 Ti�sto � Adagio For Strings
borde st�mma...n�ra tracksfreak som komponerat ihop
borde finnas � dra hem..snart iaf
| Originally posted by jofawe lyssnar man p� http://217.115.198.89:8200/ slipper man alla kommentatorer |
Kunde n�stan svurit p� att jag h�rde Rah - Pole Position fast den var omgjord
Jag kollade p� Eurosport och det �nda dom n�mde var typ. Musiken st�r Tiesto f�r. Han blev �rets Dj 2002 &2003.
N�mde SVT n�got?
| Originally posted by Kongo_kim Jag kollade p� Eurosport och det �nda dom n�mde var typ. Musiken st�r Tiesto f�r. Han blev �rets Dj 2002 &2003. N�mde SVT n�got? |
h�rde inte ett skit.. j�vla babbel.. h�rde lite beats i bakgrunden bara
| Originally posted by mjz samma sak ungef�r, alexandra pascalidou (tror det stavas s�) b�rjade prata lite om honom n�r han kom in, v�rldens st�rsta dj och att han hade blivit framr�stad tv� �r i rad, sen blev on avbruten... sen n�mndes han tv� g�nger under resten av tiden tror jag... |