TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »
Ik had Tim Bakens, maar die speelde gelukkig niet tegen Feyenoord
! Blijft trouwens lastig om je team echt te versterken (ondanks dat ik toch aardig heb verdiend!). Denk dat ik per speelronde mijn team maar op 1 positie aanvul...
als je nu wisselt h� dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar?
of zit ik nu helemaal verkeerd?
want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra
had me namelijk een hoop punten gescheeld 
| quote: |
| Originally posted by Jappio als je nu wisselt h� dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar? of zit ik nu helemaal verkeerd? want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra had me namelijk een hoop punten gescheeld |
| quote: |
| Originally posted by Jappio was je niet te laat met inschrijven? of snap je niet zoveel van voetballen |

| quote: |
| Originally posted by TranceFool De teams voor de eerstvolgende ronde kun je samenstellen tot vrijdag 27 augustus om 18:00 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende ronde mee. |
Zo, kheb meer dan de helft van de selectie gewisseld.. het lijkt nu bijna ergens op
. Nog enkele vage plekken waarop spelers staan die niet eens in de lijst van de puntenverdeling voorkomen dus die gaan de volgende keer er uit. Wel apart dat een grote club je niet per definitie de meeste punten oplevert. Wat een ongelovelijk gaar systeem is het trouwens zeg, bijna niets is aan mekaar gekoppeld waardoor je tijjjjjden aan het zoeken bent naar die prutser in jou selectie
.
Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen!
Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...
Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC 
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen! Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost... Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen! Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost... Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC |
| quote: |
| Originally posted by dj_spare Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!! Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!! |
Maar ze worden wel de verassing van het seizoen. Maar in you dreams dat ze van Feyenoord winnen!
Vitesse heeft zich keurig in de top staande gehouden!
Wanneer wordt de eerste speler van Vitesse geselecteerd voor Oranje
Volgende week maar weer wat puntjes halen met Voetbalmanager, gelukkig zijn 'mijn' spelers hun club trouw gebleven met al die transfers...
ik kan niet meer inloggen en de email die gebruikt wordt is van mijn oude stage- en werkadres
Ff kieken of zij de pass kunnen doormailen
nieuwe puntjes staan erbij 
ik quote:
| quote: |
Ambrosius is heel wat van plan. De weekwinnaar doet vanaf deze ronde mee en is om mee rekening te houden. Met 75 punten behaalde deze user de hoogste score. blerry2003 en Easyedwin verzamelden 74 punten. In de top van het klassement deed Jappio de beste zaken, met 60 punten stoomt hij op naar nu een derde positie. Exalibur sluipt richting top tien. Gorro beweegt zich juist in omgekeerde richting, met 29 punten viel hij dertien plaatsen terug. Bij de subleagues gaat Best Vooruit 8 op kop. Ze wordt op de voet gevolgd door #filosofie - Vardar Koekepan. De verschillen zijn klein. Aanstaande vrijdag is er om 18.00 uur wederom de deadline. Tot die tijd kun je je selectie op orde brengen. Na die tijd gedane wissels zullen gelden voor ronde 4. We wensen je veel succes! |
| quote: |
| Originally posted by Jappio nieuwe puntjes staan erbij ![]() ik quote: |



SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe SHIT SHIT SHIT SHIT! Stomme fout gemaakt gvd! Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus! GVD! |
| quote: |
| Originally posted by Tim81 Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek! |
) doen ook mee........... 
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee........... ![]() ! |
| quote: |
| Originally posted by moogwai tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde 35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb. Trouwens wel cool voor Jappio! |
zit nog ff te twijfelen wat ik deze week ga wisselen, of mn aanval versterken, of mn verdediging iets minder zwak maken
User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61
gezakt naar de 8e plaats
met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.
gaat weer puzzelen worden deze week dus 
| quote: |
| Originally posted by Jappio User Punten Jappio 204 dj_spare 201 qwertyplok 195 Tim81 178 TranceFool 173 SnuggLe 169 ryo-TA 169 alexverheij 164 Djeebie 163 spleetoog 155 jploveparade 122 Kolkie 115 Quriuz.com 115 JhonnyEnglish 99 MadDorito 81 moogwai 61 gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.gaat weer puzzelen worden deze week dus |
73 punten, zo toch maar ff kijken waar ik die dan weer vandaan gesprokkeld heb...
Matig weekje! Paar blessures en slecht presterende verdediging... Maar weer eens wisselen 
Hmm mijn score had ook beter uit kunnen vallen, maar eens een paar rotte appels verwijderen 
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Hmm mijn score had ook beter uit kunnen vallen, maar eens een paar rotte appels verwijderen |

Die vent gaat binnenkort een paar rode kaarten halen
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.