TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fok Voetbalmanager
Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »


Posted by Tim81 on Aug-24-2004 20:56:

Ik had Tim Bakens, maar die speelde gelukkig niet tegen Feyenoord ! Blijft trouwens lastig om je team echt te versterken (ondanks dat ik toch aardig heb verdiend!). Denk dat ik per speelronde mijn team maar op 1 positie aanvul...


Posted by Jappio on Aug-24-2004 21:08:

als je nu wisselt h� dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar?

of zit ik nu helemaal verkeerd?

want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra had me namelijk een hoop punten gescheeld


Posted by TranceFool on Aug-25-2004 08:56:

quote:
Originally posted by Jappio
als je nu wisselt h� dan telt het team toch nog niet mee voor deze ronde zeg maar?

of zit ik nu helemaal verkeerd?

want dan wacht ik nog ff een weekje met wisselen. Ik ben trouwens wel blij dat dat doelpunt van Boutahar aan boutahar werd toegeschreven en niet aan saavedra had me namelijk een hoop punten gescheeld

De teams voor de eerstvolgende ronde kun je samenstellen tot vrijdag 27 augustus om 18:00 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende ronde mee.


Posted by moogwai on Aug-26-2004 09:08:

quote:
Originally posted by Jappio
was je niet te laat met inschrijven? of snap je niet zoveel van voetballen


Zal dat eerst dan wel zijn, terwijl ik toch op tijd was

Ik heb geen punten voor de eerste ronde


Posted by Jappio on Aug-26-2004 09:48:

quote:
Originally posted by TranceFool
De teams voor de eerstvolgende ronde kun je samenstellen tot vrijdag 27 augustus om 18:00 uur. Hierna kun je gewoon blijven wijzigen, maar die wijzigingen tellen dan weer voor de volgende ronde mee.


nog maar ff wat wissels doen dan


Posted by kolkiewolkie on Aug-26-2004 15:59:

Zo, kheb meer dan de helft van de selectie gewisseld.. het lijkt nu bijna ergens op . Nog enkele vage plekken waarop spelers staan die niet eens in de lijst van de puntenverdeling voorkomen dus die gaan de volgende keer er uit. Wel apart dat een grote club je niet per definitie de meeste punten oplevert. Wat een ongelovelijk gaar systeem is het trouwens zeg, bijna niets is aan mekaar gekoppeld waardoor je tijjjjjden aan het zoeken bent naar die prutser in jou selectie .


Posted by Tim81 on Aug-26-2004 16:19:

Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen!

Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...

Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC


Posted by Jappio on Aug-27-2004 09:36:

quote:
Originally posted by Tim81
Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen!

Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...

Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC


tis belangrijk om je achterhoede goed op orde te brengen; tegendoelpunten kosten echt een hoop punten. Heb daarom luirink (geblesseerd) ingewisseld, en volgende week moet saavedra er ook aan geloven


Posted by dj_spare on Aug-27-2004 09:46:

quote:
Originally posted by Tim81
Misschien moet je het voetbal gewoon wat beter volgen!

Het is toch logisch dat V. Beukering (2x scoren) meer punten haalt dan Sonck (0x scoren), ondanks dat hij slechts 1/3 kost...

Ik heb ook nog een paar prutsers in mijn team staan, maar koop liever steeds 1 echte versterking dan allemaal kleine verbeteringen! Dus nog steeds hup NEC, Groningen, Den Haag, Den Bosch, Vitesse en RKC


Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!!

Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!!


Posted by SnuggLe on Aug-27-2004 13:31:

quote:
Originally posted by dj_spare
Vitesse? Prutsers? zeg hou je ff in zeg!!

Ze hebben mij wel veel punten opgeleverd, en overmorgen vegen ze Feyenerd van de mat!!



Duidelijk dat het prutsers zijn ! Maar ze worden wel de verassing van het seizoen. Maar in you dreams dat ze van Feyenoord winnen!


Posted by Tim81 on Sep-04-2004 20:05:

Vitesse heeft zich keurig in de top staande gehouden!
Wanneer wordt de eerste speler van Vitesse geselecteerd voor Oranje Volgende week maar weer wat puntjes halen met Voetbalmanager, gelukkig zijn 'mijn' spelers hun club trouw gebleven met al die transfers...


Posted by Opti on Sep-05-2004 12:08:

ik kan niet meer inloggen en de email die gebruikt wordt is van mijn oude stage- en werkadres Ff kieken of zij de pass kunnen doormailen


Posted by Jappio on Sep-15-2004 13:25:

nieuwe puntjes staan erbij

ik quote:

quote:


Ambrosius is heel wat van plan. De weekwinnaar doet vanaf deze ronde mee en is om mee rekening te houden. Met 75 punten behaalde deze user de hoogste score. blerry2003 en Easyedwin verzamelden 74 punten. In de top van het klassement deed Jappio de beste zaken, met 60 punten stoomt hij op naar nu een derde positie. Exalibur sluipt richting top tien. Gorro beweegt zich juist in omgekeerde richting, met 29 punten viel hij dertien plaatsen terug.
Bij de subleagues gaat Best Vooruit 8 op kop. Ze wordt op de voet gevolgd door #filosofie - Vardar Koekepan. De verschillen zijn klein.

Aanstaande vrijdag is er om 18.00 uur wederom de deadline. Tot die tijd kun je je selectie op orde brengen. Na die tijd gedane wissels zullen gelden voor ronde 4. We wensen je veel succes!




Posted by SnuggLe on Sep-15-2004 15:20:

quote:
Originally posted by Jappio
nieuwe puntjes staan erbij

ik quote:





Netjes kerel! Goed gedaan!
Tim81 staat ook 12e hoor.......

Stand nu:
User Punten
Jappio 146
Tim81 134
dj_spare 128
qwertyplok 110
TranceFool 110
mr.marcello 108
SnuggLe 99
Djeebie 95
ryo-TA 94
spleetoog 89
alexverheij 89
jploveparade 82
JhonnyEnglish 74
Quriuz.com 72
Kolkie 57
MadDorito 51
moogwai 34

Ik ben toch redelijk omhoog geklommen ineens!
Van bijna laatste naar in de middenmoot. 47 punten was ook niet heel gek.
Kut dat alleen nog niet alle opties het doen verdomme!
Nu maar weer even mijn team aanpassuh!


Posted by SnuggLe on Sep-15-2004 15:24:

SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!


Posted by Tim81 on Sep-15-2004 15:57:

quote:
Originally posted by SnuggLe
SHIT SHIT SHIT SHIT!
Stomme fout gemaakt gvd!
Heb mijn meest punten behalende speler, vdHaar, verkocht voor Solomon Kalou, omdat ik dacht dat ik dan mijn andere spits wel kon verkopen om vdHaar weer terug te kopen. Niet dus!
GVD!


Sowieso niet echt heel logische redenatie!
Had je beter direct je andere spits weg kunnen doen om te kijken wie je dan kon aanschaffen... Als je v.d. Haar toch wilt behouden kost dit je alleen maar een extra transfer (en dus geld, 8% van zijn waarde of zo)!

12e plek is idd lang niet gek! Ben op zoek naar een middenvelder die punten scoort... Gok op Dave v.d. Bergh in plaats van Ilja van Leerdam!

Langzamerhand begint het team enige vorm te krijgen...

Jappio doet het wel extreem goed trouwens (Y)
Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!


Posted by SnuggLe on Sep-15-2004 17:05:

quote:
Originally posted by Tim81

Met de subleague staan we op een verdienstelijke 7e plek!


Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........


Maareh..mensen, we moeten iedereen even actief krijgen zodat wel IEDEREEN van de subleague actief zijn team blijft veranderen! Alleen zo kunnen we stijgen in de subleague-ranking!

Ja Tim i know, was stom die wissel!


Posted by moogwai on Sep-15-2004 17:32:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ja maar een paar rukkers die er ECHT niets van weten (Kolkie, Moogwai ) doen ook mee...........
!


tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.

Trouwens wel cool voor Jappio!


Posted by Jappio on Sep-15-2004 20:40:

quote:
Originally posted by moogwai
tja.. schijnbaar was ik te laat voor de eerste ronde
35 punten met alleen de 2e ronde begint er al op te lijken terwijl ik momenteel echt een matig team heb.

Trouwens wel cool voor Jappio!


Ach blijf erbij dat er een factor geluk bij zit zit nog ff te twijfelen wat ik deze week ga wisselen, of mn aanval versterken, of mn verdediging iets minder zwak maken


Posted by Jappio on Sep-27-2004 07:23:

User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61

gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.

gaat weer puzzelen worden deze week dus


Posted by SnuggLe on Sep-27-2004 08:03:

quote:
Originally posted by Jappio
User Punten
Jappio 204
dj_spare 201
qwertyplok 195
Tim81 178
TranceFool 173
SnuggLe 169
ryo-TA 169
alexverheij 164
Djeebie 163
spleetoog 155
jploveparade 122
Kolkie 115
Quriuz.com 115
JhonnyEnglish 99
MadDorito 81
moogwai 61

gezakt naar de 8e plaats met 2 spelers die niet meededen en lang zijn uitgeschakeld.

gaat weer puzzelen worden deze week dus


Wohoooo 70 punten de afgelopen keer! Dat doe ik best netjes volgensmij! Ik was 51e deze ronde, nu 80e in totaal. Trouwens, er zijn wat mensen verdwenen uit onze lijst...oa Mr. Marcello!


Heb mijn verdediging nu wel oke, hopen dat NEC ook tegen RBC de 0 houdt en Kalou er weer een aantal inlegt. Nu maar eens de spelers van de Graafschap en ADO verkopen.....!!


Posted by dj_spare on Sep-27-2004 08:17:

73 punten, zo toch maar ff kijken waar ik die dan weer vandaan gesprokkeld heb...


Posted by Tim81 on Sep-27-2004 15:54:

Matig weekje! Paar blessures en slecht presterende verdediging... Maar weer eens wisselen


Posted by TranceFool on Sep-27-2004 16:02:

Hmm mijn score had ook beter uit kunnen vallen, maar eens een paar rotte appels verwijderen


Posted by SnuggLe on Sep-27-2004 16:38:

quote:
Originally posted by TranceFool
Hmm mijn score had ook beter uit kunnen vallen, maar eens een paar rotte appels verwijderen


....oftwel: spelers van de Graafschap
Diegene die Bot heeft.....die kan het beste hem eruit halen Die vent gaat binnenkort een paar rode kaarten halen


Pages (10): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.