TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De grote Olympische Spelen thread
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by FredNova on Aug-21-2004 19:36:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wa heeft de Cedric gedaan? *zenuwachtig*

Trouwens, de 100 meter bij de mannen belooft ongeloooooofelijk spannend te worden! De 3 topfavorieten doken allemaal vlotjes onder de 10 seconden!!

cedric laatste in zen halve finale

die 100m wordt echt zot!
die gasten (zoals green en die jamaicaan) die hielden nog met opzet in!

Posted by Jasperovitsj on Aug-21-2004 19:49:

quote:
Originally posted by FredNova
cedric laatste in zen halve finale

Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!

Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!!

Posted by Meltoz on Aug-21-2004 19:52:

quote:
Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten!

Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!!

Precies in ene keer e fus�e in zijn kont (euhm ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power

Posted by Jasperovitsj on Aug-21-2004 20:02:

quote:
Originally posted by Meltoz
Precies in ene keer e fus�e in zijn kont (euhm ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power

En die is dus amper een dik jaar ouder dan mijn �n ne kop kleiner, maar ik zou die geen 3 ronden kunnen bijhouden, echt zot...

En op de 5000 meter gaat het dus net hetzelfde zijn...

Posted by Eagle` on Aug-22-2004 10:42:

zou me ni verwonderen als die wit-russische van de 100 meter aan de doping zit, komaan zeg, wk indoor, derde achter geveart en nu ineens nen halve second rapper dan haar pb van een jaar geleden op de 100 meter

Bekele is abnormaal imo, die kerel loopt in zen laatste 400 m efkes 52 seconden ofzo das bijna den tijd die de 800 meterlopers lopen op een ronde, wtf en da na 9 km Had gehoord da die kerel een natuurlijk hematocriet had van boven de 40 ofzo, met andere woorden die zou zelf ni mogen starten in den Tour

Posted by Gladius on Aug-22-2004 18:48:

woohoow, 100m straks. Iemand ne favoriet? De mijne is Kim Collins, hoewel ik denk dat Powell iedereen gaat verbazen.
Derjuist even iets gezien van gymnastiek, zo op die mat. Echt wel maf om te zien waartoe het menselijk lichaam tot in staat is, pfoeh!

Posted by TOR on Aug-22-2004 18:49:

Obikwelu maakte een betere indruk dan Powell vond ik.. jammer van zijn slechte start, anders was ie er zeker voorbij gegaan.

ik gok dus op Obikwelu, op voorwaarde dat ie goed start.. anders wordt het Powell

Posted by djcresto on Aug-22-2004 21:17:

ha, ge zat er allemaal naast ze

vraag mij nu niemeer de naam van wie gewonnen was, obikelu was 2e green 3e

Posted by FredNova on Aug-22-2004 21:20:

Atletiek - Finale 100m sprint voor mannen

Justin Gatlin VSt 9.85
Francis Obikwelu POR 9.86 ER
Maurice Greene VSt 9.87
Shawn Crawford VSt 9.89
Asafa Powell JAM 9.94
Kim Collins SKN 10.00
Obadele Thompson BAR 10.10
Aziz Zakari GHA Opgave

alstemblieft

Posted by Jasperovitsj on Aug-22-2004 21:26:

Insanity I tell you, insanity!!

Posted by TOR on Aug-23-2004 08:41:

quote:
Originally posted by djcresto

niet veel toch? Obikwelu won NET niet

Powell heeft me wat teleurgesteld.. desalniettemin een goeie tijd. vijf mensen onder 10 sec

Posted by Gladius on Aug-23-2004 11:26:

quote:
Originally posted by djcresto

mja das gemakkelijk eh, zelf niks voorspellen en dan ons uitlachen =). Ik vond het een bangelijke finale met nen verassende afloop. Wel cool om te zien hoe Greene echt wel blij was met z'n bronzen medaille, had ik niet verwacht van hem.

Posted by djcresto on Aug-23-2004 21:43:

iemand de finale van het turnen bij de mannen aan de rekstok gezien?

Nemov turnt een schitterende oefening maar krijgt een veel te lage score. Het publiek begint de jury minuten aan een stuk uit te jouwen. Toen Nemov op vraag van de volgende turner Paul Hamm het publiek bedaarde kon de wedstrijd doorgaan. Nemov zijn score werd nog aangepast, maar te weinig om plaatsen te stijgen.
Wat een klucht

Posted by Gladius on Aug-24-2004 10:33:

was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch).

Posted by djcresto on Aug-24-2004 11:23:

quote:
Originally posted by Gladius
was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch).

De jury moest zich aanpassen omdat er 1 of 2 landen een te lage score gaven en andere landen een vrij hoge score gaven. Probleem is ook dat je maar een maximum startwaarde kan hebben van 10. De meesten deden een vrij standaard oefening die ook 10 als startwaarde geeft en als je dan geen foutje maakt heb je veel kans een medaille. Als je bv tijdens je oefening 7 salto's, 8 katchev's en bij wijze van spreken tot tegen het plafond springt en dan nog alles perfect uitvoerd en je landt dan niet zo heel goed dan heb je veel kans geen medaille hoewel je oefening 100x moeilijker en beter was dan al de rest. Ergens toch niet logisch vind ik.

Posted by Gladius on Aug-24-2004 11:36:

Neen das niet logisch, en hij verdiende zeker een medaille, maar ik vind toch niet dat de jury z'n score moest gaan aanpassen. Ge zijt consequent of ge zijt het niet eh. Ik betwijfel of de score aangepast zou zijn geweest als het publiek niet zo lang floot...
Btw, die sport heeft mij echt wel aangenaam verrast, wist niet dat da zo boeiend kon zijn. Echt zot wat die kerels allemaal doen.

Posted by TOR on Aug-24-2004 17:47:

straks om 21u10 loopt Kim Gevaert de halve finales van de 200m

ze maakt iets meer kans dan op de 100m om de finale te bereiken, maar het zal niet evident worden. in de kwartfinales liep ze dan wel de derde tijd, maar in de reeksen gingen heel wat athletes een stuk sneller.

daarnet zijn trouwens de kwartfinales 200m bij de mannen gelopen. de Amerikanen Crawford en Gatlin waren toch wel weer indrukwekkend.. Crawford liep zowaar onder 20 sec., terwijl ie een heel eind voor de eindmeet al begon uit te lopen. ook Obikwelu maakte weer heel wat indruk. het wordt spannend...

Posted by TOR on Aug-24-2004 19:18:

22.48 en nationaal record. go Kim..

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2004 20:54:

^ Killing Kim does it again!

Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!!

Posted by Jasperovitsj on Aug-24-2004 20:59:

quote:

OMG wat een eindsprint!!

Posted by TOR on Aug-24-2004 21:00:

heerlijke finale van de 1500m. even dacht ik dat El Gerrouj het niet zou halen, maar hij had nog genoeg over, terwijl Lagat er alles moest uitpersen. waardige kampioen!

Posted by djcresto on Aug-24-2004 21:01:

quote:
^ Killing Kim does it again!

en of het spannend was

El Gerrouij neemt eindelijk het goud, het is hem enorm gegund

ook mooi hoe de verliezer toch in de armen valt van de winnaar

Posted by Gladius on Aug-25-2004 11:26:

ja da was een schitterende eindsprint, zo spannend. Als ge die vlak derna zo hoorde snikken kreegek zelf bena tranen in m'n ogen . Heeft der 8 jaar op moeten wachten natuurlijk...
btw, wanneer loopt kim terug?

ps, halve finales voetbal vannacht gezien:
Itali� - Argentini� 0-3
Iraq - Paraguay 1-3
Argentini� natuurlijk veruit de favoriet.

Posted by TOR on Aug-25-2004 14:02:

quote:
Originally posted by Gladius
btw, wanneer loopt kim terug?

vanavond omstreeks 22u20

een Belgische (ben haar naam ff kwijt) is trouwens vierde geworden in de triathlon!

Posted by Jasperovitsj on Aug-25-2004 15:33:

quote:
Originally posted by TOR

een Belgische (ben haar naam ff kwijt) is trouwens vierde geworden in de triathlon!

Katleen Smet

En vanavond loopt Joeri Jansen rond 20u ook zijn reeks van de 800 meter �n Tom Compernolle en Monder Rizki lopen hun reeks van de 5000 meter! Alledrie de atleten hebben niet echt medaillekansen, maar een finaleplaats zou er wel moeten inzitten!

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »