TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De grote Olympische Spelen thread
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Jasperovitsj Wa heeft de Cedric gedaan? *zenuwachtig* Trouwens, de 100 meter bij de mannen belooft ongeloooooofelijk spannend te worden! De 3 topfavorieten doken allemaal vlotjes onder de 10 seconden!! |
| Originally posted by FredNova cedric laatste in zen halve finale |
| Originally posted by Jasperovitsj Kheb het net gezien op TV...spijtig, maar wel te verwachten! Bekele was gisteren anders gisteren weeral outstanding! De beste langeafstandsloper ooit, geen twijfel meer mogelijk!! |
) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power
| Originally posted by Meltoz Precies in ene keer e fus�e in zijn kont (euhm ) was echt nie normaal wa die daar presteerde, full power |
zou me ni verwonderen als die wit-russische van de 100 meter aan de doping zit, komaan zeg, wk indoor, derde achter geveart en nu ineens nen halve second rapper dan haar pb van een jaar geleden op de 100 meter
Bekele is abnormaal imo, die kerel loopt in zen laatste 400 m efkes 52 seconden ofzo das bijna den tijd die de 800 meterlopers lopen op een ronde, wtf en da na 9 km
Had gehoord da die kerel een natuurlijk hematocriet had van boven de 40 ofzo, met andere woorden die zou zelf ni mogen starten in den Tour 
woohoow, 100m straks. Iemand ne favoriet? De mijne is Kim Collins, hoewel ik denk dat Powell iedereen gaat verbazen.
Derjuist even iets gezien van gymnastiek, zo op die mat. Echt wel maf om te zien waartoe het menselijk lichaam tot in staat is, pfoeh!
Obikwelu maakte een betere indruk dan Powell vond ik.. jammer van zijn slechte start, anders was ie er zeker voorbij gegaan.
ik gok dus op Obikwelu, op voorwaarde dat ie goed start.. anders wordt het Powell 
ha, ge zat er allemaal naast ze
vraag mij nu niemeer de naam van wie gewonnen was, obikelu was 2e green 3e
Atletiek - Finale 100m sprint voor mannen
Justin Gatlin VSt 9.85
Francis Obikwelu POR 9.86 ER
Maurice Greene VSt 9.87
Shawn Crawford VSt 9.89
Asafa Powell JAM 9.94
Kim Collins SKN 10.00
Obadele Thompson BAR 10.10
Aziz Zakari GHA Opgave
alstemblieft
Insanity I tell you, insanity!! 
| Originally posted by djcresto ha, ge zat er allemaal naast ze |

| Originally posted by djcresto ha, ge zat er allemaal naast ze |
iemand de finale van het turnen bij de mannen aan de rekstok gezien?
Nemov turnt een schitterende oefening maar krijgt een veel te lage score. Het publiek begint de jury minuten aan een stuk uit te jouwen. Toen Nemov op vraag van de volgende turner Paul Hamm het publiek bedaarde kon de wedstrijd doorgaan. Nemov zijn score werd nog aangepast, maar te weinig om plaatsen te stijgen.
Wat een klucht
was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch).
| Originally posted by Gladius was da voor zever dat de jury die z'n score nog gaat aanpassen, gewoon omdat het publiek heel den tijd zat te roepen. Het was wel spectaculair wat hij deed, maar hij maakte wel degelijk fouten (volgens die kerel op den holland toch). |
Neen das niet logisch, en hij verdiende zeker een medaille, maar ik vind toch niet dat de jury z'n score moest gaan aanpassen. Ge zijt consequent of ge zijt het niet eh. Ik betwijfel of de score aangepast zou zijn geweest als het publiek niet zo lang floot...
Btw, die sport heeft mij echt wel aangenaam verrast, wist niet dat da zo boeiend kon zijn. Echt zot wat die kerels allemaal doen.
straks om 21u10 loopt Kim Gevaert de halve finales van de 200m
ze maakt iets meer kans dan op de 100m om de finale te bereiken, maar het zal niet evident worden. in de kwartfinales liep ze dan wel de derde tijd, maar in de reeksen gingen heel wat athletes een stuk sneller.
daarnet zijn trouwens de kwartfinales 200m bij de mannen gelopen. de Amerikanen Crawford en Gatlin waren toch wel weer indrukwekkend.. Crawford liep zowaar onder 20 sec., terwijl ie een heel eind voor de eindmeet al begon uit te lopen. ook Obikwelu maakte weer heel wat indruk. het wordt spannend... 
22.48 en nationaal record. go Kim.. 
^ Killing Kim does it again!
Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! 
| Originally posted by Jasperovitsj Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! |
heerlijke finale van de 1500m. even dacht ik dat El Gerrouj het niet zou halen, maar hij had nog genoeg over, terwijl Lagat er alles moest uitpersen. waardige kampioen!
| Originally posted by Jasperovitsj ^ Killing Kim does it again! Nu finale van de 1500 meter, Lagat vs El Gerrouij, spannend!! |
ja da was een schitterende eindsprint, zo spannend. Als ge die vlak derna zo hoorde snikken kreegek zelf bena tranen in m'n ogen
. Heeft der 8 jaar op moeten wachten natuurlijk...
btw, wanneer loopt kim terug?
ps, halve finales voetbal vannacht gezien:
Itali� - Argentini� 0-3
Iraq - Paraguay 1-3
Argentini� natuurlijk veruit de favoriet.
| Originally posted by Gladius btw, wanneer loopt kim terug? |
| Originally posted by TOR een Belgische (ben haar naam ff kwijt) is trouwens vierde geworden in de triathlon! |