TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [04-12-2004] Dance Valley Winter Edition - Brabanthallen, Den Bosch
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
kaartje is al een tijdje binnen. Hoop dat het toch een top feestje wordt. Wel jammer dat enkele namen die ik wel wil zien zo vroeg op de avond vallen.
maar ja
| quote: |
| Originally posted by New Wave Marco bailey is de slechtste techno dj die er is |
), maar afgelopen AWFS met Rachmad vond ik het toch niet zo heel slecht.. Maar Rachmad is dan ook gewoon goed. Daar zal het wel aan gelegen hebben
De line up haalt het natuurlijk bij lange na niet bij de outdoor-editie!
Tussen Dekay en Sander Kleinenberg zit een gat van een paar uur dat echt opgevuld moet worden... alleen vrijkaartjes en een voetbalvrij-weekend kunnen mij overhalen!
Ja zijn hier al prijsvragen voor?
Eigenlijk vind ik de line-up best wel tegenvallen nu ik de timetable zie. Niet echt veel interessants. Ik ga ook op zoek naar vrijkaarten eerst 
| Originally posted by Dj Lex Ja zijn hier al prijsvragen voor? |
Ik en een maat van me gaan met zun 2-en naar dit feestje.
Vin het toch wel een strakke line-up.
Heb wel weer zin in een avondje "HQ-en". Heb me op verschillende edities van Impulz telkens goed vermaakt in de hardhouse/HQ zaal/tent.
Lab 4, Tom Harding, Lisa en Yoji al eerder mee gemaakt. Telkens feest.
Daarnaast heb ik Armin nog nooi live gezien, kan ik dat ook meepikken.
Verder benieuwd naar verschillende namen, misschien mezelf is even aan Sander Kleinenberg wagen, maar vrees da ik da nie trek, zeker niet als ik eerder al Lab 4 en Harding voorm un kiezen heb gehad 
Verder wat rondsjouwen, en blijven als het lekker is, das toch het echte party-en.
De line-up van IC trekt me wel iets meer, op het HQ gebeuren na dan. Jammer genoeg kan die maat van me dan niet en de rest is allemaal party-pooper. Ze vinden het wel gaaf als ze er zijn, maar tis of te duur of geen zin. Gelukkig wil er eentje wel mee, dus profiteren nu!
how many Ticket are sold for Dance Valley?
| Originally posted by Frank-HH how many Ticket are sold for Dance Valley? |
I think the place can hold about 35 000 ppl. Dunno how many tickets are sold at the moment.
An article in the paper of today said that there weren't sold that much tickets. The article said it was comparable with the amout ID&T sold for IC, so......
Ik hoor hier ook een 2 voor de prijs voor 1 actie aan komen... of zijn ze daar al te laat mee!?
An article in the paper of today said that there weren't sold that much tickets. The article said it was comparable with the amout ID&T sold for IC, so...... ( te lui om te copy and pasten )
Dat meen je niet! 
Ik weet wel dat het voelde als een rib uit mijn lijf. Bijna vijf meijer voor 4 tickets. Hier komt nog 100 tot 150 voor een outfit plus taxi terug naar Tilburg en het zuipen bij.
De reden(en) om te gaan voor mij zijn:
1. Het is een feest eindelijk in de buurt waar iedereen uit zijn plaat kan gaan ( zonder gezeur over een BOB)
2. Stel dat het een onvergetelijke editie word ben je er toch wel mooi geweest.
Ik wil geen lege zalen GVD 

zal wennen worden met lange broek naar dance valley
en de heuvels zullen we dr maar ook bijdenken
| Originally posted by snitz en de heuvels zullen we dr maar ook bijdenken |
Zolang het binnen niet koud is maakt het me geen moer uit.
Dance or Dump?
Dump?
De afgelopen week heeft iedereen die ook maar enigszins betrokken is bij de dance in Nederland, als bezoeker, journalist, organisator of anders, het er wel over gehad: de toegangsprijzen voor dance events.
De aanleiding hiervoor is de tegenvallende kaartverkoop van de dance evenementen Thunderdome en Innercity waardoor organisator ID&T zich genoodzaakt zag een dump actie te ondernemen: per entreekaart van Innercity en Thunderdome mogen twee bezoekers naar binnen. De vraag van afgelopen week aan UDC, vanuit de pers en bezoekers, was dan ook of wij met dezelfde problemen geconfronteerd worden en wat onze (re)actie op deze beslissing van ID&T is.
Toegegeven, ook een kaartje voor een UDC dance event is niet goedkoop en ook wij constateren dat bezoekers steeds kritischer worden en waar ze voorheen alle dance events bezochten ze tegenwoordig een bewuste keuze maken. Zo zal ook Dance Valley � the winter edition op 4 december as. niet volledig uitverkocht zijn, maar met naar verwachting 25.000 echte dance liefhebbers zullen publiek en UDC er samen een onvergetelijke belevenis van maken.
Dance!
De ontwikkeling van de prijzen van een dance ticket en het gevecht om de gunst van de bezoeker is er niet ��n van de afgelopen maanden. Deze trend is voor UDC al langer zichtbaar en wij hebben ons daarom al eerder gerealiseerd dat (ondanks stijgende productiekosten) de prijzen van entree tickets een grens hebben bereikt. Vanuit dit besef werd de entreeprijs voor Dance Valley afgelopen zomer verlaagd terwijl ook de toiletten, de pendelbussen en het parkeren dit jaar gratis waren. Daarnaast zijn de toegangsprijzen van de andere UDC events in het afgelopen jaar niet of nauwelijks gestegen. Maar wij hebben niet alleen op de entreeprijzen gelet; ook de consumptie-prijzen hebben wij de afgelopen jaren niet verhoogd en van een aantal consumpties zelfs verlaagd.
In reactie op het verlagen van de toegangsbewijzen van dance events constateren wij dat de prijzen van tickets van UDC events al zo'n 15 � 20 % lager zijn dan bij vergelijkbare evenementen. UDC zal in de toekomst evenementen blijven organiseren waarbij er op ��n event meerdere area's zijn waar verschillende dance stromingen worden vertegenwoordigd door een groot aantal internationale & nationale topartiesten. Wij hebben gemerkt dat de dance liefhebbers deze evenementen zeer waarderen en zich ook ervan bewust zijn dat de kosten van een dergelijk evenement een stuk hoger zijn dan van een event met 1 area met slechts een handvol Nederlandse DJ's (zoals bijv. Sensation). Niettemin zullen wij ook in 2005 blijven proberen om de prijs van onze entreetickets lager te houden dan bij vergelijkbare events, echter de kwaliteit blijft voorop staan !
Wij zien jullie graag op 4 december bij Dance Valley � the winter edition. Veel plezier !
Bron: www.udc.nl
25.000 man lijkt me perfect.. Niet te vol, niet te leeg.
weet er iemand of digitale camer's zijn toegestaan ?
reken er maar niet op hoor
ik ga morgen maar eens besluiten wat ik nu het weekend ga doen.
ff ergens een kaartje voor scoren! DV trekt wel maar TD ook en er is een leuk feest in het gele kasteel en dat brengt toch mooie herinneringen bij mij boven 
Als DV nou voor de helft van de prijs was...
Het zal toch TD worden 
dat trekt idd wel, gewoon ff de aus aan en in kognito ff uit me plaat 

Originally posted by jp |
Er gaat niets boven een lekker potje hakkuh at 200 BPM