TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Zlatan
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
5 m�l i Champions League �r stort. Hoppas han b�rjar leverera i landslaget snart.
jag gillar honom inte som person fast han �r en l�vande och duktig fotbollsspelare .D� tycker jag mer om kim k�llstr�m som jag k�nner sen h�gstadiet vi hade gympa ihop han var n�got b�ttre �n jag 
kim kan �ka n�nstans dit pepparn v�xer.....fast de e klart han e bra i landslaget....men jag gillar honom inte i dif...han e f�r farlig d�r 
En r�tta svart och gul, fy fan vad han �r ful!
Ja det var d� cho och chim ja det var d� kongo kim!
K�llstr�m �r alldeles f�r bra f�r allsvenskan. Nu verkar det �nd� inte helt om�jligt att han stannar ett �r till. Peppar, peppar..
Om det var n�gon som var f�r bra f�r allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv �sikt men �nd�) s� var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff
| quote: |
| Originally posted by AC. Om det var n�gon som var f�r bra f�r allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv �sikt men �nd�) s� var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff |
det blir nog italien v�ldigt snart f�r kim verkar det som iallafall men han stannar nog ett �r till i sverige iallafall
AC e du m�h�nda en s�n d�r bajenpundare?

Nej f�r fan!
Jag �r Stockholms stolthet sj�lv!
| Originally posted by AC. Om det var n�gon som var f�r bra f�r allsvenska och lyfte fram ett helt lag (okej kanske inte en objektiv �sikt men �nd�) s� var det jihde eller vad nu han hette och stavde sitt namn, jag pratar om brassen i mff |
| Originally posted by Aendy Dessutom KoC, man f�r skylla sig sj�lv om man inte l�ter lirare f� spela (ang. Lolo) |
Jag tror det var mer d�r till �n att han inte fick spela....
ac: aha s� du e en s�n d�r turg�rdare? ....skamligt 
drog just hem "the zlatan movie.avi", 6:15 l�ng film med zlatanfrossa
fan va l�ckra finter!!! 
alts�.. fiiifaaan va han �r grym.. men iof var ju detta bara en film med alla finter han lyckades med!!
menmen han �r en lovande spelare..
ruggiga tacklingar eller ska vi s�ga knuffningar/armb�gningar 

Den var kul! Tack f�r tipset.. Hittade ocks� zlatan_movie_2, som dock inte alls var lika bra grejer.
B�sta film jag sett i �r... shit med rysningar man f�r!
T�nk om en s�dan som Steve hade satt ihop filmen dessutom, d� hade det ju varit ett m�sterverk!
fan han �r ju riktigt grym ass�... hoppas han kan spela bra i em-kvalet!
Aftonbladet:
| Det �r nog bara i Landet Lagom det kan uppst� en debatt om det riktiga i att en ej utsedd straffl�ggare snor bollen fr�n en i f�rv�g utsedd och g�r m�l. |
sen e ju media j�kligt duktiga p� att vrida saker ocks�....i deras rubriker s� n�mns det bara att zlatan stal straffen men sen i alla intervjuer s� visar det sig att ingen brydde sig i laget...
s� sant, men �nd�, har man best�mt att n�n ska l�gga den s� ska ju ingen annan ta den! o t�nk om han hade missat den

f�r det f�rsta s� s�ger ju k�llstr�m sj�lv att han sagt att de va okej att han tar den om han verkligen vill...
sen s�ger jag som zlatan sj�lv...om han hade missat, D� hade vi kunnat b�rja snacka...
som sagt i s� m�nga intervjuer, matchen va redan d�d s� vad spelar det f�r roll? 
ahaaa okej, har inte h�ngt med i allt snack efter, s�g det bara i n�n rubrik, orka inte l�sa allt skitsnack 
tycker alltid media �verdriver om precis allting, men det kanske �r deras jobb, fast det borde inte vara det....
en annan sak som e ganska "kul" med media �r att precis ALLTID n�r man vet mycket om n�nting dom skriver om i en artikel s� st�r det en j�vla massa skit som inte alls st�mmer... eller e det bara jag som har otur? t�nk hur mycket skit dom m�ste lura i oss som vi inte har en aning om �r fel....
haha diggar zlatan..
h�r bara p� detta
| Men Zlatan ville annat. P� eget bev�g tog Zlatan hand om straffsparken. - Kim tog den f�rsta s� jag tyckte att jag kunde ta den andra, sa Zlatan till SVT direkt efter slutsignalen. Best�mde du det sj�lv? - Ja, sa Zlatan och log brett. Kim ville ocks� ta den, men jag var het s� jag gjorde det. |