TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Hej jag är ny här!!:)
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by ExOn Ok, får väl säga hej på svenska också då. Hej! ![]() Jersey huh. Roligt ställe? |

..billiga hyror en inne i nyc och bor endå bara 15min från manhattan
Hmm. Maybe Jersey is my kinda place.
Vad får man betala i hyra för en 2 rummare?
Alltså, har börjat se många "smileyflaggor" i signaturerna efter jag gjorde min...Teh Tr3ndmaker! 
Tror inte jag sagt hej ännu så... Hej och välkommen 
Jersey City, mina kompisar där tenderar att kalla det "Armpit of the world" hehe. Men det är helt klart ett intressant alternativ om man inte har lust att punga ut New York hyror.
hej & välkommen 
| Originally posted by ExOn Hmm. Maybe Jersey is my kinda place. Vad får man betala i hyra för en 2 rummare? |
| Originally posted by Dj_Irish Tror inte jag sagt hej ännu så... Hej och välkommen ![]() Jersey City, mina kompisar där tenderar att kalla det "Armpit of the world" hehe. Men det är helt klart ett intressant alternativ om man inte har lust att punga ut New York hyror. |
...visst bor man hällre i stan en i jersey
jersey blir alltid ((harassed))?? av folk i nyc...lol
: men man överlever, har nära iallafal, bor bara på fel sida av hudson river
| Originally posted by miZ PicCi lite olika..om vi säger en 2 rumlängenhet på manhattan kan kosta allt mellan 1000$ - 20.000$ /år...oftast mellan 9-15.000$ om du vill bo bra i ecempel Tribeca eller Upper east side.. I jersey kan du få en 2rumlägenhet hyra runt 400$/månad, eller 1200$/månad på manhattan.. |