TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [24-09-2004] Everybody Too - Panama, Amsterdam
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
Na het zaalvoetbal gelijk samen met Emre in de auto gesprongen en (met cd 2 van Everybody uit de speakers) koers gezet richting Amsterdam. Nog voor 00:00 uur stonden wij op de dansvloer en kon het feest beginnen! Het was gelukkig een stuk koeler in Panama dan tijdens de 'Invited by Tiesto' feestjes. Het gevarieerde publiek keek nog wat om zich heen, maar de dansvloer liep al aardig vol. Het eerste uur draaide Sander Kleinenberg veel onbekend werk (voor mij althans).
Er was een flinke delegatie van TA aanwezig en uiteraard was High-NRG wederom niet te missen, ondanks dat hij zijn witte polo niet aan had
! Ook EINDELIJK kennis gemaakt met Snuggle (dat shirt van jou moeten wij echt hebben voor die gast van voetbal
) Na een uurtje even naar de andere zaal gelopen om de Stanton Warriors te beluisteren. Jezus, wat een breaks! Als je daar de hele avond staat ben je helemaal kapot... Op zich wel leuk, maar na een kwartiertje snel weer naar de grote zaal!
Inmiddels zowaar een paar platen herkend (met dank aan Emre natuurlijk!), waarvan die whitelabel van Tommyboy met sample van The Doors (uit de Essential van Deep Dish) het zeer goed deed! Pas heel laat kwam de delegatie met Partyhardy, Tijs08, DJ Lex en Phortje binnen. Gelukkig waren zij wel op tijd om The Fruit te beluisteren. Grappig nummertje en de mannen achter de draaitafels (Sander en die irritante MC) gingen ook volledig los. Uiteraard maakte Kleinenberg veelvuldig gebruik van zijn Pioneer DVJ, aan het eind van de avond kwamen er zelfs actiebeelden van Dennis Bergkamp voorbij
.
Om een uur of 3 leek het wel of Sander zoveel mogelijk hits achter elkaar er uit wilde gooien.
In een tijdsbestek van nog geen drie kwartier kwamen de volgende platen langs: N.E.R.D - She wants to move, Underworld - Born Slippy, Blur - Song 2, Alter Ego - Rocker, Prodigy - Smack my bitch up. De handjes gingen bij het publiek de lucht in, maar de echte liefhebbers geloofden het wel bij het horen van deze tracks.
Gelukkig, en daar is het natuurlijk ook een album-presentatie voor, ook veel platen van zijn nieuwe album. De volgende platen heb ik langs horen komen: Infusion - Do to you '82, Spektrum - Kinda New, Psycho Radio vs. DAF - The Deutsche Song, Planet Funk - The Switch, Hydroponix - Don't stop go, Sander Kleinenberg - The right time, Sander Kleinenberg - The Fruit (2x), Skai - Mir geht es gut, Ericke - Ya don't stop, Shineygrey - Why, Redanka - Waves. Die cd gaat dus zeker gekocht worden!!
Gelukkig had de DJ nog een paar lekkere afsluiters voor ons in petto (remix Michael Jackson - Remember the time), zodat we om half 5 met een tevreden gevoel weer huiswaarts keerden. Na de traditionele stop bij het tankstation dook ik om ff voor half 6 mijn bedje in!
was een erg aangenaam feestje!
Vond de remix van Song 2 alleen niet zo heel goed. De Ivan Gough mix? vind ik vele malen beter!
| quote: |
| Originally posted by basvh Oh jah magrec wat had je een lelijk shirt aan joh |
| Originally posted by jp pics or stfu |

| Originally posted by magrec HEt was weer een erg gezellig avondje. Trouwens die MC dat is dus de zanger van fluke. Die dus ook de echte vocals doet op th efruit. MAar mijn god wat gaat The fruit een knaller worden zeg ![]() |

!!
| Originally posted by magrec Ik vond sander erg goed draaien niet echt mixfouten gehoord en mijn god wat een lekkere duistere platen draaide ie af en toe. |
| Uiteraard maakte Kleinenberg veelvuldig gebruik van zijn Pioneer DVJ, aan het eind van de avond kwamen er zelfs actiebeelden van Dennis Bergkamp voorbij . |
ff over die Ivan Gough remix van Blur - Song 2
Dat is de enige die er is volgens Simon Jones, dus lijkt mij dat Zabiela die song zelf zo vertieft met effecten dat het een compleet andere remix lijkt 
Wel vet natuurlijk, maar volgens hem is het beide dezelfde die Sander K en Zabiela draaien
| Originally posted by basvh oer kapoet??? sander zat er paar keer dus echt wel naast. OK het was minimaal, maar ernaast is ernaast! Niet dat ik me eraan stoor, het was een tof feestje met goede muziek en relaxte sfeer. daar gaat het immers om! Ik vond het geen reet voorstellen die DVJ, wat voor invloed hebben die dingen nu gehad. Ze moeten gewoon een normale vj neerzetten dan die dvd-cd spelers. Op het einde was er nog 1 kapot geloof ik. |
Het geluid was ook het eerste wat ons opviel! Dat was inderdaad beter dan bij eerdere feestjes in Panama (Invited by Tiesto). Daarnaast was het nu ook een stuk koeler gelukkig! Dat waren toch wel de grootste klachten bij Panama, dus dat hebben ze goed opgelost!
| Originally posted by Tim81 Daarnaast was het nu ook een stuk koeler gelukkig! |
Ze moeten serieus wat doen aan die airco daar.
In de toekomst pre-party bij mij 
Redanka - Waves (E-mission mix) ging er errug lekker in
Zoals mijn trouwe compaan/broeder in het kwaad Tim81 eerder al opmerkte, viel het stukje van (ruwweg) 3 tot 4 een beetje tegen .. daarvoor was het vet en af en toe zelfs �bergeil!!
Dit laatste betreft dan het stuk waarbij volgens mij The fruit en Mir geht's gut gevolgd werden door een 80's rap/hiphop plaatje die later werd gemixed met een vette tribalhouse achtige track --> das war ja richtig

Hoop bekende gezichten (TA en non-TA) op een feestje dat de trip weer waard was .... ook als je pas om half 2 ofzo binnenkwam omdat je topografische kennis niet verder reikt dan Breda en omstreken
2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven!
Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...?
Voor de mensen die alles nog (een beetje) opnieuw willen beleven nog ff een tip(je):
de promo's van Everybody Too zijn geloof ik ook al te vinden en van deze set word ik op het moment erg vrolijk:
Sander Kleinenberg - Live @ Sputnik intensivstation (9-4-04) 
* edit * Tracklist voor ^^^
| Originally posted by emre 2 Djeebie: hoe kan je je daar nou de tyfus zweten? Heb je de garderobe op de benedenverdieping niet gevonden ofzo? Bij de verhoging (nou ja verhoging ... de dansvloer is natuurlijk een verlaging maar jullie snappen wat ik bedoel natuurlijk) recht tegenover de DJ-booth was het zelfs aangenaam vertoeven! Had je trouwens de jongeman met het befaamde champginonnenkapsel weer mee ...? |
En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken.
| Originally posted by Djeebie Ik was niet de enige die het warm had hoor En die plek op die verhoging heb ik ook een hele tijd gestaan, maar verkoeling was toch echt ver te zoeken. |
Ik heb me ook kapot staan zweten en toen had ik zelfs nog geen meter gesprongen!
ik vond het bloedheet daaro! misschien was die ventilator wel een goede geweest, daar heb ik niet gestaan.
En topografische kennis niet verder dan Breda, David?!
whahahahahaha we waren al lang binnen maar hebben jullie structureel ontlopen! 
verder echt super avondje weer, eerst groot gedeelte van de Stanton Warriors meegepikt wat erg vet was, goede breaks!
Daar Yarnie weer eens gesproken, erg chill! 
en toen naar Sander K die ik weer helemaal mee vond vallen en die deze keer veel super platen draaide!
Vette set en de sfeer was trouwens ook super zeg! weer veel leuke en enthousiaste mensen!
en natuurlijk de nodige tranceaddicts! 
Kortom, Everybody feesten behoren tot de beste van Nederland! 
| Originally posted by Djeebie Oh ja, die jongen was mee ja. Maar nu zonder champignonnenkapsel |

| Originally posted by Djeebie In de toekomst pre-party bij mij ![]() |

| Originally posted by basvh Maar verder vette platen: -ik herriner me een hele dikke tribal/techno plaat met een waanzinnige break. |
) gezien
De Stanton Warriors waren ook erg goed bezig, heb ik me ook een uurtje bij vermaakt.
Iedereen wel gezien, niet iedereen gesproken. Maar dat moet ook niet als je aan het feesten bent
Hitte vond ik overigens toch wel meevallen, niet zo erg als een paar keer in de Asta.

)

Originally posted by SnuggLe ![]() |
leuk om te horen dat iedereen het tof had!
Gelukkig kunnen de thuisblijvers ook nog luisteren, als ze net als ik 538 hebben gemist
Sander_Kleinenberg_-_Live_at_Everybody_Too_(Panama)_(538)-Cable-09-25-2004

Was dat setje gister in Dance Department of zo? Zo ja, hoe lang is dat setje, want Dance Department of de Party Night heeft tegenwoordig alleen maar setjes van 30 min ofzo :/
GVD, weer moeten missen zowel live als op de radio 
Verder leuke reports en pics 
Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix 
| Originally posted by emre Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix |
| Originally posted by tijs08 op-rot-muziek noemen ze dat |
| Originally posted by tijs08 op-rot-muziek noemen ze dat |
En maar springen op Rocker en Underworld .........
Hoe was't ?
| Originally posted by emre Meer info over die Michael Jackson remix op het einde graag ... het klonk iig als Wacko Jacko en het klonk ook als een al wat oudere remix |
Reportje!
Spellingscontrole graag 
Party: Everybody Too � The Release Edition
Place: Panama Amsterdam
Date: 24th of september
Damage: 15 euros
�Het station aan de achterkant uitlopen, rechtsaf en dan 2 kilometer rechtdoor!� De achterkant van het Amsterdamse Centraal Station, enkele jaren geleden nog het terrein van hoertjes en dealers, vrijdagavond 23:00 uur. Aan het einde van de lange weg richting de Amsterdamse havens doemt de Panama op. Een locatie die de komende maanden flink uitpakt en de Mazzo moet doen vergeten. Het startsein voor deze stortvloed aan goede dj�s werd gegeven door Sander Kleinen-berg, die zijn nieuwe cd met de titel �Everybody Too� presenteerde.
Sander, toch wel Nederlands succesvolste progressive-dj, timmert al een tijd aan de weg. Zijn clubavonden genaamd Everybody, die hij al een lange tijd met Stef Vrolijk organiseert, behoren tot de beste van Nederland. �Vrienden� zoals Deep Dish, Sasha, Steve Lawrer, Lee Burridge (zeker niet de minste namen) komen hierbij langs en draaien ook een plaatje mee. Maar deze avond in de Panama deed de man het een keer zelf. Het was zijn feestje.... en dat was duidelijk te merken! De tweede Everybody-cd, maandag 27 september verschenen op het befaamde Renaissance-label, is een feit. Een cd met een groot aantal meester-werkjes als je de tracklist mag geloven.
Een groot aantal van deze meesterwerken kwam dan ook langs in de goed gevul-de Panama. De Panama is een goed ogende club zonder t�veel gedoe. Een aantal aardige zithoeken en banken langs de dansvloer geven je genoeg ruimte om even lekker te rusten. Maar rusten was er weinig bij, de vloeiende beats uit de spea-kers waren goed te versmaden. Volgens vele mensen was het �minder warm dan normaal� in de Panama. We vragen ons af hoe warm dat dan wel niet moge zijn, want ondanks een aantal grote ventilatoren was de temperatuur tropisch. Sander Kleinenberg boeide het weinig. Zijn set was in het begin van de avond heerlijk opbouwend en wat dieper. Klassiekers kwamen voorbij afgewisseld met tracks van zijn nieuwe cd. Zijn nieuwe productie genaamd �The Fruit� kwam zeer goed tot zijn recht met ondersteuning van de Pioneer DVJ waarmee VJ-beelden bij de housebeats werden gemixt. �Its the fruit, that makes it fruity�.Its the junk, that makes the junky!�. Altijd in voor een hoop lol en gek gedoe die Sander, zoals ook naar voren komt in alle flyers en hoezen van zijn cd�s.
Jammer alleen dat aan het einde van de avond zijn platen voornamelijk uit �hitjes� bestonden zoals bijvoorbeeld het grijsgedraaide �Rocker� van Alter Ego. Het siert Sander Kleinenberg dat hij zijn eigen ding doet en hij zich van niemand wat aan-trekt, maar toch mag het hondstrouwe Everybody-publiek ook wel eens vermaakt worden met een wat diepere set die niet aan de oppervlakte blijft zweven. Jam-mergenoeg was daar vanavond geen tijd voor, want om vier uur moest de Pana-ma alweer haar deuren sluiten, veel te vroeg natuurlijk. Met klanken van de Pro-digy en Micheal Jackson werd de dansvloer leeggemaakt. Geen toegift, niets.
Conclusie was een aardige Everybody zonder uitgesproken hoogte- of dieptepunten. Everybody begint volwassen te worden met een vaste supportersschare die samen met de knotsgekke Sander Kleinenberg voor een goede sfeer zorgt. Tijd om de status die Everybody heeft gekregen in het Nederlandse clubleven uit te bouwen met een paar nieuwe knalfees-ten met verrassende gasten. Waarschijnlijk is de komende Everybody ergens in November, gezien het tempo waarmee deze feesten worden gehouden. Everybody is waiting.......
www.everybodyworldwide.com