TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Lucia Cruise 2004
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Laszlo SLAGSM�L! Picotto �r kung, nuff said |
linan e helt okej, trodde iofs att n�n st�rre trance-dj skulle komma med, men det blir v�l n�sta g�ng isf...
hoppas faktiskt mest p� amat�rdansgolvet d� dessa dj's kommer ge j�rnet...
jag s�g aldrig r�ken av den t�vlingen, k�nns �nd� som man borde haft en liten chans (fast konkurensen l�r ju va stenh�rd iofs)
yeye blir s�kert kul f�r dom som drar, sj�lv hitta jag inget som k�ndes direkt lockande i linan s� jag passar � sparar pengarna till v�rkryssen ist�llet 
dom l�r du ju br�nna p� julklappar eller n�t innan dess :P
tycker att psy �r grymt att dansa till, trots att jag inte lyssnar p� det privat direkt.
m�kkete dritlineup
skipper denne b�tturen, drar heller p� dance valley i des 
hertz live PA +++ 
L�ter j�kligt skoj det d�r. Inte riktigt i min smak, men p� dansgolvet s� r�jjer Mauro.
Dvs, jag ska med!
Dock vill jag veta hur vi ska g�ra med oss under 20? Vill ju vara med i gruppbokingen s�klart..
Steve, ska man ge dig storebrorsan info ist lr blir det att sitta hemma och dega.
var ju s� j�kla kul f�rra g�ngen 
N��������....... f�r klen lina f�r att jag ska _v�ga_ riskera att inte komma p� iaf jag �ker ner :/
Usch, vf ska man hitta p� nu f�r att h�lla hum�ret uppe till Jan? 
| Originally posted by SteveTranz4ever Okej man kan allts� boka redan fr�n den 4e oktober VILKA SKA MED P� GRUPPBOKNING ???? Kolla runt nu f�r tusan !!! Hytter bokade f�re den m�ndag 11 oktober skall betalas senast fredag 15 oktober !!!!!!!!!!! N�r vi v�l har bokade platser s� g�ller det att betalningen kommer in i tid annars faller dom platserna bort d� jag inte t�nker l�gga ut pengar. MAILA MIG SNARAST M�JLIGT p� [email protected] med �mnesraden Luciakryss 2004 bokning s� skickar jag tillbaks uppgifter ang. ins�ttning av pengar osv. Ska vi sattsa p� B-hytt ? 695:- Det hade jag f�rra �ret, man bor mellan d�ck 5-6, jag brukar se till s� jag hamnar p� 6 d� det �r d�cket under dansgolven. Jag ska ringa tjejen p� Silja imorgon som jag snackade med sist och h�ra efter lite grejjer... Steve + 3 |

Vi backar... Ny lineup till
luciakryssningen n�sta vecka.
Efter att v�rt f�rra nyhetsbrev med programmet inf�r Monday Bars luciakryssning 9-10 december, har reaktionerna varit v�ldigt starka. Vi har f�tt m�nga arga email om valet av musik och djs och v�gorna har g�tt h�ga p� diverse internetforum d�r klubbmusik och Monday Bars arrangemang diskuteras.
Vi �r sj�lvklart lyh�rda f�r kritik och d�rf�r tar vi nu konsekvensen av det och kommer att g�ra vissa f�r�ndringar. Detta inneb�r att bokningarna av hytter via Silja Line inte kommer att sl�ppas p� m�ndag som utlovat, utan att vi v�ntar n�gra dagar tills vi kommit upp med en ny lineup som vi hoppas ska passa merparten av v�ra medlemmar b�ttre. Allt b�r vara klart redan i b�rjan p� n�sta vecka. Den som v�ntar p� n�t gott..
Om du har synpunkter, skriv g�rna en rad till oss, eller g� in p� v�rt diskussionsforum.
www.mondaybar.com/forum
[email protected]
Mvh,
Staffan & Johnny Boy
Monday Bar
Hmmm..... F� se vilka dj's som f�rsvinner eller tillkommer
Shie�e! Starkt av Mondaybar, snacka om lyh�rda, det �r till att sv�lja sin stolthet och �beropa den gamla klassikerna, kunden har alltid r�tt!
Vilken var den ursprungliga linan? Sidan �r nedplockad fr�n mondaybar...
Lineup & tider
Ministry of Sound Floor
(tribal/prog house & techno)
22:30-00:00 Henrik Tornberg
00:00-03:00 Wally Lopez (Spanien) - To be confirmed
03:00-06:00 Mauro Picotto (Italien)
14:00-15.30 JE Haugfos (Norge)
15:30-18:00 Johnny Boy
Monday Bar/Spiral Trax Floor
(psy trance and trance)
22.30-00.30 DJ Bakke + Gen 6 (B2B DJ set)
00.30-01.30 DJ Duvdev (Israel)
01.30-03.00 Live: Infected Mushroom (Israel)
03.00-04.30 DJ Peter Didjital
04.30-06.00 DJ Anti
13:00-14:30 Oded Peled (Finland)
14:30-17:00 Orkidea (Finland)
Future Lounge (allt!)
De djs som kommer att spela h�r, en timme var, kommer att meddelas senare.
Undra vad som komma skall nu d�. L�r v�l inte vara n�gon av de stora som plockas bort hoppas jag..? Picotto eller IM?
...
Spelar egentligen ingen roll vilken lina MB k�r med, man vet ju att det blir en kanonfest �nd�. Ok, skulle de b�rja dra med DJ Sammy och dylika vet jag inte om jag skulle hurra f�r kung och fosterlandet, men annars s� ska det inte vara n�got att oroa sig �ver 
Blev s�� glad n�r jag l�ste Mondaybars nyhetsbrev inatt!
Carl Cox �r med andra ord inte ute ur leken, �ven om chansen till att de bokar honom �r en tusendels promille.
Hoppas att det i alla fall blir ETT stort namn till ut�ver psy- och goanissarna s� det blir v�rt att �ka.
Bort med infected och in med yoji ist.
Kanske lite dyrt, f�r v�ll ta scot project lr angy dee 
vad jag kan se s� �r bara wally lopez lockande...
| Originally posted by MojjMojj Bort med infected och in med yoji ist. Kanske lite dyrt, f�r v�ll ta scot project lr angy dee |
Wally Lopez � Picotto e e ju okej...men bakom dom s� e det lite tunnt...=)...som tex p� spring cruise vare ju b�de Armin, Schulz,Tall Paul,Darren christian,erik prydz,joel mull, �zze � g�nget...beh�vs en bredare lina bakom det stora namnet..i det h�r fallet picotto..� h�vdar fortf att psy/goa h�r hemma i skogen � inte p� klubbevents..ujuj nu f�r v�l pisk
men s� ere
sen att man alltid har kul iaf e ju en grej, men linan e ju inte oviktig i det hela
f�r se om d blir n�n kryss nr 3 f�r mig.
| Originally posted by Gate 42 Undra vad som komma skall nu d�. L�r v�l inte vara n�gon av de stora som plockas bort hoppas jag..? Picotto eller IM? ...Spelar egentligen ingen roll vilken lina MB k�r med, man vet ju att det blir en kanonfest �nd�. Ok, skulle de b�rja dra med DJ Sammy och dylika vet jag inte om jag skulle hurra f�r kung och fosterlandet, men annars s� ska det inte vara n�got att oroa sig �ver |
^ Steve, ditt inl�gg g�r mig orolig
Har mina psy-gudar f�tt g� �t sidan
Hehe, aja. Jag �r s�ker p� att kryssningen kommer bli helt tokbra i alla fall. Det blir alltid fest dit Monday Bar s�tter segel!
Blev ju glad n�r dom skulle k�ra lite psytrance som omv�xling �ven om de kanske finns b�ttre psytrancedjs...
F�r hoppas att de blir trance ist�llet i s�nna fall...mis�r om det bara skulle bli techno o house p� stora golven...d� stannar man ju definitivt hemma... 
| Originally posted by -=Kotten=- F�r hoppas att de blir trance ist�llet i s�nna fall...mis�r om det bara skulle bli techno o house p� stora golven... |
| Originally posted by reveal H�ller helt med. (�ven om jag s�kert f�ljer med �nd�.) |
shit.. n�r jag l�ste nyhetsbrevet trodde jag att jag skulle skita ner mig!
Men visst �r det massivt av Mbar att �ndra sig . strongt!
well well... All�tare som man �r s� l�ngtar jag s� f�rbannat mycket till kryssen oavsett vad det blir f�r lina...
Vad g�ller kritiken s� r�jjde jag till Infected Mushroom p� arvika och det var fett!!! jag tror inte man har lyckats tr�nga in s� mkt folk p� det "lilla" dansgolvet sen dess och haft ett s�dant masdodont tryck!
men men smaken �r som baken, dvs krystad!