TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Above & Beyond i Linköping den 22:e Oktober!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
and it feels like I'm getting properly fucked, as usual :/
Esset: Jag kommar att sova över hos WoberT.
För övrigt var det Glorie och SWE_TRANCE som skulle ha dom officiella TA-shirtsen på sig...
Steve , finns jag med i några planer här? 
Steve: tar du med dig nån eller? kan va bra o veta så jag kan fixa fram lite sängkläder o så =) .. har du kvar samma nummer än som jag har? 07093591?? När dyker ni upp så jag vet? jag kommer hem från jobbet vid 18 ungefär.
WoberT , jag kommer åke med Steve 
Är ni laddade?! Inte många timmar kvar nu...
Tack till SWE_TRANCE för välkomnandet i forumet!
Ska bli grymt kul med lite fest!
Ska bli kul å träffa lite TA's @ Glories igen, något nytt ansikte också kanske 
Vår bil glider från Borås runt 16.00-tiden på fredag.
Så vi är nog uppe i Lkpg runt 18.30-19.00.
Vi ses hos Jenny ![]()
men vill också meeeeeeeeeed jueee..
om jag börjar springa nu, tror ni jag hinner i tid???
och då också orkar smyga mig in????
För er som inte har något att göra ikväll medans ni väntar på morgondagens festiviteter kan jag nämna att ni inte behöver göra det i total tystnad om ni inte tvunget vill 
Jag ska spela ett litet 3-timmars set ikväll på Di Radio som antagligen kommer omfatta allt från progg till hard trance. Så om ni inte har något bättre för er så slå på trance-kanalen på Di och lyssna lite 
Om inget annat så sess vi imorgon! 
Ahh, det blir ju ett perfekt sätt att ladda upp på 

Vilken tid startar det?
Start kl. 20:00 på trance kanalen 
| quote: |
| Originally posted by Dj_Irish Start kl. 20:00 på trance kanalen |

taskigt swe_trance.. taskigt.
jag hoppas på att inget ska hända nu när jag kör upp.. fast.. man klarar sig alltid.
ångrar lite att jag inte tar mina föräldrars bil, men men, min bil ska väl gå så långt den med.
| Originally posted by SWE_TRANCE Nice set Irish, liked it alot ![]() Så bad news, bilen som skulle tagit oss upp till Lkpg och festen ikväll ville inte det tydligen. Står nu på verkstad Försökte få tag i någon hela gårdagen som ville följa med/låna ut sin bil men ingen lycka. Kan inte folk hålla sig hemma på helgerna? Och buss/tåg är helt uteslutet, kostar för mkt. Så j***a tråkigt, som jag hade sett fram emot denna festen Men men, hoppas nu Glorie lyckas kränga biljetterna till någon så man inte går back på det hela. Ha det så kul alla SWETA's, så syns vi någon annan gång. |
!!! Bilar är ju bara ett ont ting som kostar pengar utav helvete !!!
nån som har biljettstatus? en till polare som vill hänga på, hur många tror ni dom säljer vid dörren?
och när börjar folk röra sig mot BK? 22? fasen asså, kul kul kul det kommer bli
jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ...
Tack glorie för förfesten!
| Originally posted by jofawe jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ... Tack glorie för förfesten! |

| Originally posted by jofawe jag sitter hos Glorie nu .. thihihih ... Tack glorie för förfesten! |
Partyrapport or stfu! 
Ja sicken natt det var 
Kunde ju knappast ha blivit bättre tycker jag.
Först Andreas som mjukar upp stället, o sen Above & Beyond
som river av den ena bra låten efter den andra
och till sist Irish som klämde ut den sista energin som fanns kvar 
Festen får helt klart 5 discobollar av 5 möjliga 

vilken kväll!
| Originally posted by jeremy1984 Partyrapport or stfu! |
aaaa ok, här kommer min 
dbl, haha, nee inge scooter den här gången men allt Kosmonova -My boy Lollipop (den var inte så uppskattad dock)

har nog inte gjort det förut) Above & Beyond - No One On Earth (Gabriel & Dresden Remix) ingen favvolåt till mig som sagt... menmen och favvolåten: Alt F4 - Alt F4

de ska upp på TC så de blir bättre kvalite på korten plus att de kan "hosta" mina filmer. Typ de klippen som är när Irish spelar behöver jag ID på de 2 sista. 
första gången jag hörde han live. dock vare väl iaf 2 eller 3 låtar som var mer upliftingstuket.. typ Gate 42-Flow.. alltså inte ren hardtrance.. var lite förvånande, för jag trodde inte du spela sånt alls Irish
fast de var inte sämre för det. tvärtom!
som sagt, riktigt tryck i publiken oxå. hela kvällen var folk otroligt laddade.
det var tänkt att jag skulle skriva den.. men fick riktlinjer från arrangören om att jag var tvungen att skriva reklammässigt vilket jag gjorde. Det ledde till att han som skrivit den där nu, inte ville ta med min (eftersom den var för mkt reklam
).Istället skrev han om den, (vilket ju inte gjorde så mkt eftersom den ger en så positiv bild).
Indeed.
Hade riktigt riktigt kul igår !
tack till Glorie för förfesten
Kram på dig...
Grym kväll !!!!!! Tyvärr måste jag meddela till er som inte var där att ni missade nåt !
[edit] Snackade just med Klaff (Sweapsound) som lät hälsa att detta var A&Bs bästa spelning någonsin på en mindre klubb ! 
Re: vilken kväll!
| Originally posted by Glorie en sak till Fred... nästa gång får ja ge er mitt nummer så ni kan ringa och säga om ni kommer eller inte. nu gick jag som på nålar och var ner minst två ggr vid porten för att se om ni stod där eller ej hörde ju knappt porttelefonen... |
Citerar Andreas H.
Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår.
"Massive, Awesome... and the swedish girls! "
| Originally posted by SteveTranz4ever Citerar Andreas H. Tony och Jono var sjukt imponerade av publiken igår. " and the swedish girls! " |