TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Bijbestellen T-shirts
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by X-Tune Nee, maar zo lijkt het alsof ik dat gratis heb gekregen van een fuif of iets anders. Het is maar een simpel t-shirtje, misschien nog goed voor onder de trui. |
| Originally posted by X-Tune Nee, maar zo lijkt het alsof ik dat gratis heb gekregen van een fuif of iets anders. Het is maar een simpel t-shirtje, misschien nog goed voor onder de trui. |
ik wil er ook wel 1 
| Originally posted by Lady_LizzY Sinds wanneer kunnen kleine, eenvoudige dingen geen (grote) waarde hebben? Wie het kleine niet eert, ... Het enige wat ik hiermee wil zeggen is: als je iets afbreekt, denk dan ook eerst een over een alternatief. Dit geldt niet enkel voor de t-shirts, maar over je posts in het algemeen. Het is makkelijk kritiek te geven, maar als je kritiek wil geven, denk/geef dan ook een (mogelijke) oplossing/alternatief. Je posts zullen met veel minder negativisme ontvangen worden. Tot zover de moraal-les van Lizzy |
| Originally posted by Xilver Shit, flashback naar de godsdientslessen van vroeger |
| Originally posted by Lady_LizzY Ik heb dan ook lang getwijfeld om een carri�re als non te beginnen... |
| Originally posted by Real Er gaat niets boven een trancenon |
| Originally posted by Lady_LizzY Ik heb dan ook lang getwijfeld om een carri�re als non te beginnen... |
| Originally posted by Real Er gaat niets boven een trancenon |
), dus waarom geen trance-non h�...
Lizzy moet dna wel zeggen in welke parochie ge u gaat nestelen ! :x
| Originally posted by Jasperovitsj Trouwens genoeg gegadigden voor een nieuwe T-shirt, maar wie gaat alles regelen nu Tiger weg is? |
| Originally posted by Lady_LizzY Het enige wat ik hiermee wil zeggen is: als je iets afbreekt, denk dan ook eerst een over een alternatief. |
| Originally posted by X-Tune Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt. |
| Originally posted by Real Blijf dan uit deze thread :/ |
)
| Originally posted by X-Tune Zoals u niet begreep uit mijn vorige post, is het enige alternatief voor mij, het niet overgaan tot aankoop van het BETA T-Shirt. |
hoe zit dan nu mannen ? Als er nog t shirts zijn wil ik er wel ��ntje nemen
| Originally posted by Jasperovitsj Weer zo'n inkoppertje, ge maakt het ons �cht gemakkelijk vanavond |
Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa?
| Originally posted by mellow_head Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa? |
| Originally posted by mellow_head Hoe zit da met die T-shirts? Die worden u opgestuurd as ge besteld heb ofwa? |
Ik wil er nog wel een 2de kopen 
Ik wil er ook ene
jah, met al die drukte dezer dagen gelukkig deze thread nog op tijd gelezen! Dus +1 voor Pheatus
Greetz
Seba
ps: good luck met examens dudes...
*bump*
bijbestellen BeTa's ! 
| Originally posted by Real *bump* bijbestellen BeTa's ! |

Kwil een boxershort