TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line Up DJ Expo 2004 !!!
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
| quote: |
| Originally posted by Passiva Dat zijn er 3 Mag.. of ben ik nou scheel? |

| Originally posted by mikeclark Jajajaja...Cor teert op het succes van Tijs... Wat een onzin...beetje jaloersheid is bij jouw zeker te bespeuren.. en dan vergeet je nog M.I.K.E de numero uno van de Trance in Belgie, maar dat zal jou een worst wezen... En nog altijd hebben jullie het niet door... behalve eentje dan... |
| Originally posted by magrec neuh scheel ben je niet hehe misschien zijn het er zelfs wel 4 ![]() CP & pole folder 4 goede dj's maken we er maar van. Fuck toch nog steeds een beroerde line up |
als je goed leest dan weet je de truuk...er is maar ��n persoon op het forum die het doorheeft....
| Originally posted by mikeclark Jajajaja...Cor teert op het succes van Tijs... Wat een onzin...beetje jaloersheid is bij jouw zeker te bespeuren.. en dan vergeet je nog M.I.K.E de numero uno van de Trance in Belgie, maar dat zal jij een worst wezen... En nog altijd hebben jullie het niet door... behalve eentje dan... |
| Originally posted by mikeclark als je goed leest dan weet je de truuk...er is maar ��n persoon op het forum die het doorheeft.... |
Magrec, is nog steeds aan het oefenenen om een plaatje op de draaitafel rond te laten draaien...hahahah...
| Originally posted by mikeclark Magrec, is nog steeds aan het oefenenen om een plaatje op de draaitafel rond te laten draaien...hahahah... |
| Originally posted by mikeclark Ik heb voor iedereen respect , amateur of profi |
| Originally posted by mikeclark Magrec, is nog steeds aan het oefenenen om een plaatje op de draaitafel rond te laten draaien...hahahah... |
Er mag al eens gelachen worden want buiten mij is er slechts ��n forum lid die weet waarover het gaat...en die de grap doorheeft.
En ik lig hier in een deuk van, het lachen want jullie lopen er allemaal lekker in....
he vet kicken dit topic!
Jammer dat Clarke niet ingaat op de inhoud inderdaad... alleen hahaha en LOL roepen als hij voor de zoveelste keer wordt gewezen op goede punten komt eveneens niet al te professioneel over.
Denk dat als je promoter/synthgoeroe bent en je heel wat vriendjes hebt, je toch enigzins zou moeten snappen hoe het zit...Armin/Tiesto enzo zijn bedrijven! Massa-entertainment. Dat je toevallig ook voor het karretje van deze heren bent gespannen wil niet zeggen dat iedereen dan meteen een standbeeldje voor je gaat bouwen.
Als je eerst eens wat respect zou opbrengen voor iets wat anderen leuk vinden...
daarbij, als je gebanned bent betekent dat dat we je niet meer terug willen zien...dan kan je heel stoer gaan spooven, maar buiten dat het ons meer vermaak oplevert word je er zelf niet echt beter van...
zuchtje 
| Originally posted by New Wave Er zijn op dit forum bepaalde regels gemaakt. Als er informatie over een onderwerp is waarover al een thread is, zal dit in de bestaande thread geplaatst moeten worden. Een forum is inderdaad voor informatie en communitactie maar het is niet de bedoeling dat er threads dubbele threads worden gemaakt. Wij hebben deze regel gemaakt omdat het forum voorheel on-overzichtelijk werd. Als je het hier niet mee eens bent dan is dat jammer. Er worden hier geen mensen sukkel of loser genoemt omdat zij melding maken over iets wat niet mag. Iedereen houd zich aan de regeles dus jij ook. Ook al ben je de Duncan Stotterraar of de koningin. |
Veeeeeeeel oefenenen Magrec...hahahahaLOL
| Originally posted by mikeclark Er mag al eens gelachen worden want buiten mij is er slechts ��n forum lid die weet waarover het gaat...en die de grap doorheeft. En ik lig hier in een deuk van, het lachen want jullie lopen er allemaal lekker in.... |
Ja het school is afgelopen, dus vlug effe naar de PC om tussen de middag wat te posten op het forum...en dan lekker terug naar de klas..;hahahahahaha..en nog altijd de grap niet doorhebben....
| Originally posted by mikeclark Ja het school is afgelopen, dus vlug effe naar de PC om tussen de middag wat te posten op het forum...en dan lekker terug naar de klas..;hahahahahaha..en nog altijd de grap niet doorhebben.... |
| Originally posted by mikeclark Ja het school is afgelopen, dus vlug effe naar de PC om tussen de middag wat te posten op het forum...en dan lekker terug naar de klas..;hahahahahaha..en nog altijd de grap niet doorhebben.... |
sndh jij bent de pedalen volledig kwijt..als je de volledige topic leest dan zal je begrijpen dat het hier om ��n grote grap gaat...en nog altijd hebben jullie het niet� door...op ��n uitzondering nagelaten....
Natuurlijk heb ik lol omdat iedereen hier lekker ingelopen is...
Op ��n uitzondering na...die had het al snel door :-)
Proficiat voor die ene jongen dan.
| Originally posted by mikeclark sndh jij bent de pedalen volledig kwijt..als je de volledige topic leest dan zal je begrijpen dat het hier om ��n grote grap gaat...en nog altijd hebben jullie het niet� door...op ��n uitzondering nagelaten.... |
| Originally posted by mikeclark sndh jij bent de pedalen volledig kwijt..als je de volledige topic leest dan zal je begrijpen dat het hier om ��n grote grap gaat...en nog altijd hebben jullie het niet� door...op ��n uitzondering nagelaten.... |
Volgens mij snapt Chicane de grap.. Omdat hij meelult ofzo? 
Yes Indeed....er is slechts ��n persoon die na een al snel door had dat ik niet ben die zegt dat hij is....en ik lekker iedereen op stang heb kunnen jagen...mag er al eens gelachen worden..of nemen jullie nu alles zo serieus......
Volge,nde week misschien eens met Cor of Sander inloggen....eens kijken of er weer pipo's zijn die erin trappen....LOL