TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »

Posted by TimeportE on Nov-26-2004 00:00:

net The Garden State gezien, echt heeel erg vette film.. must see!

Posted by Jappio on Nov-26-2004 16:13:

quote:
Originally posted by Remy D
Ik wil naar Open Water!! Dat is net als de Blair Witch project zoń low budget film van 130 000 dollar maar heeft in USA alleen al meer dan 30 miljoen opgeleverd. En hij schijnt heel eng te zijn. Maarja hij draait hier natuurlijk weer niet.

Hij was hier maandag in de sneak, maar ben niet geweest omdat het me echt een hele gare film leek, ben naar een niet nader te verklaren vrouwenfilm geweest omdat ik de rest van de films die draaide op t sneaktijdstip al had gezien.

Posted by Remy D on Nov-26-2004 16:21:

quote:
Originally posted by Jappio
Hij was hier maandag in de sneak, maar ben niet geweest omdat het me echt een hele gare film leek, ben naar een niet nader te verklaren vrouwenfilm geweest omdat ik de rest van de films die draaide op t sneaktijdstip al had gezien.

Zonde man, hij lijkt me echt vet. Maarja er zijn ook heel veel mensen die de Blair Witch niet leuk vonden..

Maar bruter nieuws:

Weer grote kans dat er toch een HALO film komt. Alleen neemt Bungie alleen genoegen met Ridley Scott als regisseur en als hij niet wil dan gaat het feest niet door. Na het eerste HALO deel vond Scott het script niet goed genoeg om het te verfilmen maar nu met het succes van het 2e deel en veranderingen aan het script gaat die hem nu wel doen.

Verdere geruchten:
Captain Keyes gespeelt door Ed Harris
&
Sergeant Johnson gespeelt door Samuel L. Jackson

Posted by drpeer_holland on Dec-01-2004 08:24:

quote:
Originally posted by Magicbas
Heeft iemand 21 gramms en/of Matchstick Men gezien? Heb ze net binnen en wel heir en daar wat over gelezen, maar moet ik ze binnenkort kijken of kan het wel ff wachten?

Matchstick Men is wel een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat!

Posted by Jappio on Dec-01-2004 10:03:

Maandag naar Finding Neverland geweest. Juist de film over het verzinnen van het verhaal over Peter Pan. Erg goeie film naar mijn mening, met een prima rol van Johnny Depp. Tijd geleden dat ik een film heb gezien in de bios waarmee je redelijk meeleeft met het verhaal.

Posted by basvh on Dec-01-2004 10:56:

quote:
Originally posted by drpeer_holland
Matchstick Men is wel een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat!

Matchstick Men heb ik voor me tentamen filmanalyse moeten kijken. En wat een klote film zeg. Die plotselinge verhaal zag ik al na 20-30 min aan komen en dan moet je nog 2 uur wachten tot die wending er uiteindelijk is.. Ach jah tentamen heb ik gewoon gehaald dus ik mag niet klagen.

Posted by AirPole on Dec-01-2004 11:59:

King

Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!

Posted by New Wave on Dec-01-2004 12:06:

Gister King Arthur gekeken. Best grappig....meer niet.

Posted by AirPole on Dec-01-2004 12:09:

Lees net ook hier

Info

dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'.
Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden?

Posted by Cosmic on Dec-01-2004 13:12:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Lees net ook hier

Info

dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'.
Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden?

Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie

Posted by Robert on Dec-01-2004 13:38:

is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..

Posted by websley on Dec-01-2004 17:55:

quote:
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!

Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!

Ik moet 'em nog branden (), EN kijken. idd, de beelden spreken mij ook wel aan.

Posted by Raymond on Dec-01-2004 18:27:

quote:
Originally posted by Robert
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..

De beste film van het jaar
Heel de bioscoop was stil na de film, de Duitsers weten hoe ze een film moeten maken!

Posted by Matthijs on Dec-01-2004 18:52:

quote:

Ben er gister met mn vriendin naartoe geweest, en inderdaad een hele leuke film! Vooral hoe die baby kijkt en doet is echt geweldig, had op het eind zelfs tranen in mn ogen van het lachen!

Posted by websley on Dec-02-2004 12:14:

Maar ook een kwaliteit filmpje, joh! Ik zat op de rand van me stoel gister!

Posted by Tim81 on Dec-03-2004 12:38:

2 weken geleden was ik in Londen toevallig nog aanwezig bij de premiere van The Polar Express. Althans we zagen de mensen over de rode loper aankomen bij de bioscoop. Weinig bekenden aan het begin (volgens een paar gekke Engelse meiden voor ons waren het de Engelse Big Brother deelnemers, zangeressen van bij mij onbekende bandjes en natuurlijk de 'soapies', uiteindelijk kwam natuurlijk Tom Hanks nog langs! Volgens de recensies moet het echter wel een superslechte kerstfilm zijn...

Posted by Remy D on Dec-03-2004 14:26:

was gister naar The Forgotten en wat is dat een kanslose kutfilm. Heb alleen maar gelachen om zijn domheid haha. Zonde van mijn tijd..

Posted by moogwai on Dec-03-2004 22:39:

Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!

Posted by websley on Dec-04-2004 19:35:

quote:
Originally posted by moogwai
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!

Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.
Iets bekend over de cast van deel 2?

Posted by Yarnie on Dec-04-2004 23:09:

Ik heb net 'open water' gekeken maar ik vondt deze echt ZWAAR tegenvallen, gebeurde echt helemaal niks in deze film. Zijn er trouwens nog mensen die 'bad santa' hebben gezien, denk dat ik die zo ga kijken namelijk

Posted by HiGH_NrG on Dec-04-2004 23:48:

quote:
Originally posted by Cosmic
Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien.

Starring
Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored)

Kate als Sophie

Zouden ze dan ook een echte albino regelen als albino?

Posted by DJ Gerrit on Dec-05-2004 09:21:

Gister stukke open water gekeken, weet niet hoe ik er bij kwam om dit te downloaden

wat een kansloze amateurischtische KUT film

2 mensne die 24 uur in het water liggen, komen wat kwallen voorbij en op het laatst kotm er een haai en dna is het hap. EINDE

zo slechte film heb ik nog nooit gezien... DAMN

Posted by moogwai on Dec-05-2004 21:13:

quote:
Originally posted by websley
Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan.

o.a. Brad Pitt, George Clooney, Matt Damon, Catherine Zeta-Jones, Julia Roberts... weer erg matig dus

Posted by New Wave on Dec-05-2004 22:20:

quote:
Originally posted by websley

Nee, de cast is nog niet bekend, die maken ze pas bekend nadat je de film hebt gezien. Leuk he?

Posted by Three 'O Three on Dec-06-2004 11:06:

The Butterfly Effect gekeken.

Weer een film over tijdreizen, maar erg goed uitgevoerd en van begin tot eind boeiend. Interessante verwerking van theorie over tijdreizen, maar ook heftige/shockerende momenten en aardig acteerwerk. Aanrader!

Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »