TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Check die Films!!! - Part V
Pages (14): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
net The Garden State gezien, echt heeel erg vette film.. must see!
| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik wil naar Open Water!! Dat is net als de Blair Witch project zoń low budget film van 130 000 dollar maar heeft in USA alleen al meer dan 30 miljoen opgeleverd. En hij schijnt heel eng te zijn. Maarja hij draait hier natuurlijk weer niet. |
| Originally posted by Jappio Hij was hier maandag in de sneak, maar ben niet geweest omdat het me echt een hele gare film leek, ben naar een niet nader te verklaren vrouwenfilm geweest omdat ik de rest van de films die draaide op t sneaktijdstip al had gezien. |
| Originally posted by Magicbas Heeft iemand 21 gramms en/of Matchstick Men gezien? Heb ze net binnen en wel heir en daar wat over gelezen, maar moet ik ze binnenkort kijken of kan het wel ff wachten? |
Maandag naar Finding Neverland geweest. Juist de film over het verzinnen van het verhaal over Peter Pan. Erg goeie film naar mijn mening, met een prima rol van Johnny Depp. Tijd geleden dat ik een film heb gezien in de bios waarmee je redelijk meeleeft met het verhaal.
| Originally posted by drpeer_holland Matchstick Men is wel een vermakelijke film, maar ook niet meer dan dat! |
Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top!
Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top!
Gister King Arthur gekeken. Best grappig....meer niet.
Lees net ook hier
Info
dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'.
Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden?
| Originally posted by TranceZoner Lees net ook hier Info dat er een verfilming komt van 'The Da Vinci Code'. Was dat niet dat boek dat veel mensen hier zo geweldig vonden? |
is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is..
| Originally posted by TranceZoner Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top! Zeer mooie beelden, goeie grappen, leuke vondsten en de film is constant leuk, er zit geen enkel moment van saaiheid in, Top! |
), EN kijken. idd, de beelden spreken mij ook wel aan.
| Originally posted by Robert is Der Untergang nog wat? ga ik volgende week heen als het goed is.. |
| Originally posted by TranceZoner Dit weekend met me vriendin naar 'The Incredibles' geweest, die nieuwe animatiefilm van Pixar, en ik vind m helemaal top! |
Maar ook een kwaliteit filmpje, joh! Ik zat op de rand van me stoel gister!

2 weken geleden was ik in Londen toevallig nog aanwezig bij de premiere van The Polar Express. Althans we zagen de mensen over de rode loper aankomen bij de bioscoop. Weinig bekenden aan het begin (volgens een paar gekke Engelse meiden voor ons waren het de Engelse Big Brother deelnemers, zangeressen van bij mij onbekende bandjes en natuurlijk de 'soapies', uiteindelijk kwam natuurlijk Tom Hanks nog langs! Volgens de recensies moet het echter wel een superslechte kerstfilm zijn...
was gister naar The Forgotten en wat is dat een kanslose kutfilm. Heb alleen maar gelachen om zijn domheid haha. Zonde van mijn tijd..
Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde!
| Originally posted by moogwai Ben eigenlijk wel benieuwd naar Ocean's Twelve. Deze keer gefilmd in Europa heeft zeker een meerwaarde! |
Ik heb net 'open water' gekeken maar ik vondt deze echt ZWAAR tegenvallen, gebeurde echt helemaal niks in deze film. Zijn er trouwens nog mensen die 'bad santa' hebben gezien, denk dat ik die zo ga kijken namelijk
| Originally posted by Cosmic Niet alleen hier, over de hele wereld lol. Film wil ik zeker dan ook zien. Starring Tom Hanks (likely), Kate Beckinsale (rumored) Kate als Sophie |
Gister stukke open water gekeken, weet niet hoe ik er bij kwam om dit te downloaden
wat een kansloze amateurischtische KUT film
2 mensne die 24 uur in het water liggen, komen wat kwallen voorbij en op het laatst kotm er een haai en dna is het hap. EINDE
zo slechte film heb ik nog nooit gezien... DAMN
| Originally posted by websley Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan. Iets bekend over de cast van deel 2? |
| Originally posted by websley Ja, ik ben ook wel geintresseerd. Vooral de brilliante cast van deel 1 sprak mij zo aan. Iets bekend over de cast van deel 2? |
The Butterfly Effect gekeken.
Weer een film over tijdreizen, maar erg goed uitgevoerd en van begin tot eind boeiend. Interessante verwerking van theorie over tijdreizen, maar ook heftige/shockerende momenten en aardig acteerwerk. Aanrader!