TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- 12/11/04 Second Sun Party @ The factory AALST
Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »

Posted by Jasperovitsj on Nov-11-2004 14:42:

Zehra en ik komen zeker, maar hoe en wanneer staat nog niet vast. We gaan zeker proberen om rond 19u30 in Aalst te zijn...

Posted by _Jedi on Nov-11-2004 22:43:

quote:
Originally posted by Pumaz
Misschien even een roll call... wie komt er nu eigenlijk?

Jack, weet nog te zeggen waar om 19u30, plz.

Station, Tragel Sport (caf�, taverne, bowling, pool, snooker kort bij station), ....???

@ Jack & TOR CD's liggen klaar in versheidszakjes (gene zever) echt waar!

Posted by Xilver on Nov-11-2004 22:48:

Ik kom normaal ook wel af, maar tzal wa later zijn wss...

Posted by djcresto on Nov-11-2004 23:04:

ik nie

Posted by eieregooie on Nov-12-2004 01:11:

Veel plezier morgen, maar er een feestje van

Posted by FredNova on Nov-12-2004 08:06:

bakken gevuld met makkelijk verteerbare prog en vettige trance

Posted by Jakhira on Nov-12-2004 09:59:

quote:
Originally posted by JediD4M
Jack, weet nog te zeggen waar om 19u30, plz

Wel, dat hangt af van hoe de anderen in Aalst geraken, ik dacht dat de meesten de trein gingen nemen en dus dacht ik het station (die grote opening om naar de sporen te gaan) maar nu is het niet zeker hoe J en Z komen, en als ze met de auto zijn is het niet makkelijk parkeren aan het stationsplein. Daarmee dacht ik af te wachten tot ik weet hoe zij komen, want zij en uzelf zijn normaal de eersten die toekomen (anderen komen wat later zoals je leest).

Posted by FredNova on Nov-12-2004 10:12:

ik moet werken en kan echt ni vroeger als 22h daar zijn

pumaz => geen stress krijgen he, we (vooral Jasper dan) zullen wel prog beginnen vanavond, maar moeten toegankelijk blijven

Posted by Jakhira on Nov-12-2004 10:19:

Geen stress, ik heb al met Jasper erover gesproken en ik weet al een paar tracks die hij wil spelen en ik moet toegeven dat het er zeer goed uitziet
Maar ja, langs de andere kant besef ik ook wel dat jullie er niet zijn om enkel voor mij te spelen en dus voor het publiek in het algemeen vrij toegankelijk ga moeten spelen, het gewoonlijk volk van The Factory kent prog totaal niet dus echt diep kunnen jullie niet gaan (Jasper een beetje meer als u wel omdat hij begint).
Zolang ik niet meer dan 3 Probspot producties hoor ben ik content, dan hou ik me wel even met iets anders bezig

Posted by FredNova on Nov-12-2004 10:24:

*Fred maakt zen halve bak met Probspot producties leeg* j/k

nee, er zullen wel Probspotz en een heel leger EE gespeeld worden.
ik heb ook al een idee wat ik wil spelen, allee als Jasper ze al niet allemaal draait dunno
maar we hebben genoeg mee en maken er wel een feestje van, hopelijk vallen de tt's en het mengpaneel wat mee (mijn grootste schrik meestal)

Posted by Dj LPG on Nov-12-2004 10:26:

Lolz, ik kom dus ook af, maar rond 8u... Jack ik bel je dan wel eh Maar ze gaan in de factory idd nie teveel volk hebben als je enkel prog draait... Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau, zouden we wel eens veel plaats kunnen hebben als je niet iets commercieler gaat

Posted by FredNova on Nov-12-2004 10:32:

ik heb echt niks commercieel mee, er is duidelijk gevraagd trance en progressive

Posted by Dj LPG on Nov-12-2004 10:34:

mij geen probleem hoor

Posted by _Jedi on Nov-12-2004 10:37:

quote:
Originally posted by Dj LPG
Aangezien de gemiddelde leeftijd daar op 15-16jaar ligt (toch allesinds nog de laatste keer dat ik daar ben binnen geweest) en het muziekgenre wel eens afwijkt naar het Dj Kicken niveau,

ja daar dwarrelt soms eens volk van de promille binnen dat daar niet ver af is en daar is DJ Kicken een bom

Posted by Jakhira on Nov-12-2004 10:42:

Ik hoopte dat het daar nu beter was, maar blijkbaar niet. Ik ben wel al in 4 jaar of zo niet meer naar ginder gegaan, zoals je zegt het zijn meestal 16-jarigen die daar zitten. Maar ja zoals Fred zegt is het bedoeling een prog -en trancefeestje te worden, dus mogen ze ni klagen

Posted by Dj LPG on Nov-12-2004 10:46:

quote:
Originally posted by JediD4M
ja daar dwarrelt soms eens volk van de promille binnen dat daar niet ver af is en daar is DJ Kicken een bom

Dj Kicken is daar inderdaad een bom, maar dat is enkel zo omdat die van de factory en den backstage eerst naar de pro gaan... Later op den avond gade da lieke niemeer horen ze Tenzij natuurlijk iedereen zat is maarja... Kgeef toe da de pro e commercieel(hoere)kot is, alhoewel ik daar welles durf binnenstappen hoor

Posted by FredNova on Nov-12-2004 10:54:

the BETA list

Oester
Tilt
Jedi
Pumaz
Tor
Lievez
LPG
Xilver
Jasper
Zehra
FredNova
...

Posted by Jakhira on Nov-12-2004 10:54:

Het zou kunnen dat ik ook weer naar de promille begin te gaan hoor, waar moet ik anders heb Imke heen in 't weekend?

Posted by Oester on Nov-12-2004 11:16:

de laatste tijd zit daar heel weining breezha volk hoor , lees geen ...

promille volk ook nie echt meer , begint steeds meer en meer clubbie te gaan ...

ma ze zouden nie vies zijn van een as the rush comes of een tiesto ding ... ma wordt nie echt gevraagd ...

de spanning stijgt ...

Posted by FredNova on Nov-12-2004 11:23:

geen atrc in mijn bak en geen tiesto... toch meenemen?

Posted by Oester on Nov-12-2004 11:27:

als je zou willen ma voor noodgevallen alleen :-) erge noodgevallen ...

dj's vergeet ook jullie naalden niet !

Posted by pooley on Nov-12-2004 11:28:

antillas remix van just be kan er toch bij nee?

Posted by TOR on Nov-12-2004 13:22:

i'll meet you all at Paddy's

Posted by Jasperovitsj on Nov-12-2004 13:36:

Ik zal waarschijnlijk pas rond 20u in Aalst zijn. Maar ik laat wel iets weten als we er zijn, dan zien we wel waar we kunnen parkeren en afspreken.

En ik hoop ook dat het volk een beetje gaat meevallen, maar als Oester zegt dat het goed zit geloof ik hem van harte! Maar echt, de eerste loser die Traffic komt aanvragen of vraagt om "goeie muziek" tijdens mijn set krijgt een volle platenbak tegen zijn bakkes!
Ik heb alleen prog en wat progtrance bij, dus ik kan gewoon niet "commercieel" gaan, zelfs al zou ik willen. En ik ben uiteindelijk gevraagd omdat mijn demo de organisatie wel aanstond, dan ga ik nu niet een compleet andere stijl draaien...

Naalden neem ik zeker mee, en ook mijn Minidisc, kan ik mijn set opnemen als dat tenmisnte mag. De discobar zag er op de foto's op de site toch heel proper uit (Rodec, Technics, Denon), dus zo veel schrik heb ik niet. Het zal allemaal wel loslopen, zeker met The BeTA-army als sfeermakers!

Anyway, kheb er echt zin in, see you all tonight!!

Posted by Jakhira on Nov-12-2004 13:50:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ik zal waarschijnlijk pas rond 20u in Aalst zijn

Geen probleem, Laurens komt ook rond dat uur en Kevin ietsje later
Je belt maar als je in Aalst bent en ik kom u halen

Pages (9): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 »