TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vette tunes van het moment Part V
Pages (28): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 »
Hardcell & Grindvik - Set it off [DC GAIN 01] (sample)
Ben niet zo kapot van de Zweedse sound eigenlijk, maar deze heeft niet de standaard percussie / baslijn van veel van die tracks.. Lekker stevig, beetje spacy, goeie track!
A-kant (Bitching Betty) vind ik een stuk minder, beetje standaard Swedish techno. Ben ook wel benieuwd naar de andere releases in deze Gainline mini-serie (er komen er vijf).
Geloof dat er van 2 en 3 al samples op Juno staan, maar eens even kijken.
ik vind Matt Second - DashDotComma erg lekker..
Santiago Nino - Believe (Max Graham's Sidechain Mix)
Kompressor - Black Onyx (The Green Martian Remix)
Wat een gruwelijk brute Darktrancer is dit zeg. Zonder twijfel de beste plaat in dit genre ooit!
Remy - Crackdown
Lekker nummer zeg!!!
Remy - Nasty Ho
Was een grote ID voor mij al enkele maanden!
Markus Schulz draaide deze al in maart geloof ik en op de Ocean Diva
heb ik deze 'ID'ook al een paar keer gehoord.
Bedankt Matthew Dekay voor het ID-en
Weet niet of mensen die cd van "Perfecto Presents Seb Fontaine" hebben gehoord, maar die tracklist is echt lekker!
Wat echt een nummer is met een DIKKE drive is de volgende:
Zoot Woman - Grey Day (Paper Faces Remix)
......als ik de cuefile goed mag geloven. Vette sample steeds met 'Melodie!'.
De cd van Zoot Woman is pas goed. Deze remix is inderdaad wel vet, maar ik vind het originele album pas echt
Het is wel vrij rustig en een beetje in de stijl van Postal Service en Styrofoam, maar echt supermuziek voor 's avonds op de bank hangen.
quote: |
Originally posted by Djeebie De cd van Zoot Woman is pas goed. Deze remix is inderdaad wel vet, maar ik vind het originele album pas echt ![]() Het is wel vrij rustig en een beetje in de stijl van Postal Service en Styrofoam, maar echt supermuziek voor 's avonds op de bank hangen. |
Ik vind
Michael Burns pres Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix)
echt een superlekkere plaat. Hij werd tijdens de laatste Global DJ Broadcast gedraaid.
Originally posted by Joost Ik vind Michael Burns pres Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) echt een superlekkere plaat. Hij werd tijdens de laatste Global DJ Broadcast gedraaid. |
Originally posted by SnuggLe Is ook echt helemaal een superplaat. Staat ook op Everybody2 van Sander Kleinenberg. Is voor mij 1 van de nummers van het jaar. Die drive die erinzit. Het is ook een 'andere' plaat dan normaal. Die vocal, als het hoogtepunt erin zit, dan KNALT de rest erbij. Echt heeeeeeerlijk! |
Mijn huidige top 10
1. Kompressor - Black Onyx (The Green Martian Remix)
2. Oliver Moldan - Beauty in LA (Main Mix)
3. Primer - Everlast
4. Young Parisians ft. Ben Lost - Jump The Next Train (Kyau vs Albert Remix)
5. Kyau vs Albert - Made of Sun (Kyau Hard Dub)
6. Carl B - All Day
7. Raster - Desdemonia (Vincent de Moor Original Mix)
8. Sandler - Theme Song (Sandler Remix)
9. Max Graham ft. Jessica Riddle - Gone
10. Robert Nickson - Twisted By Design
Originally posted by Joost Ik vind Michael Burns pres Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamels Last Time For 9 Vox Mix) echt een superlekkere plaat. Hij werd tijdens de laatste Global DJ Broadcast gedraaid. |
Originally posted by SnuggLe Is ook echt helemaal een superplaat. Staat ook op Everybody2 van Sander Kleinenberg. Is voor mij 1 van de nummers van het jaar. Die drive die erinzit. Het is ook een 'andere' plaat dan normaal. Die vocal, als het hoogtepunt erin zit, dan KNALT de rest erbij. Echt heeeeeeerlijk! |
Originally posted by Joost inderdaad, zo rond de 6 minuten, komt die semi-bassline (ik weet niet hoe ik het moet noemen :P ) erbij, daarna die vocals... Wow, kippenvel. ![]() |
Originally posted by Partyhardy! Inderdaad vind het ook een geniale plaat! ![]() Armin draaide hem vorige week in ASOT en je kunt dus stemmen op je favo plaat op trance.nu, en wat blijkt er uit de stemmingen ![]() Tune Votes Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamel's Last Time For 9 Vox Mix) => 0% Enmass - The Longest Day Of My Life => 8.69% Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Kyau Hard Dub) => 28.9% Randy Katana - Fancy Fair 2005 => 10.1% White Room - Some Day => 24.6% Enmass - Beyond Horizon => 10.1% Johan Gielen - Flash => 17.3% 0%!!! ![]() ![]() |
Kylie Minogue - I believe in you (Mylo vocal mix) klinkt erg lekker --> een stuk beter dan de Skylark remix moet ik zeggen
Originally posted by Partyhardy! Inderdaad vind het ook een geniale plaat! ![]() Armin draaide hem vorige week in ASOT en je kunt dus stemmen op je favo plaat op trance.nu, en wat blijkt er uit de stemmingen ![]() Tune Votes Blue Haze - Into Nothing (Bill Hamel's Last Time For 9 Vox Mix) => 0% Enmass - The Longest Day Of My Life => 8.69% Kyau vs. Albert - Made Of Sun (Kyau Hard Dub) => 28.9% Randy Katana - Fancy Fair 2005 => 10.1% White Room - Some Day => 24.6% Enmass - Beyond Horizon => 10.1% Johan Gielen - Flash => 17.3% 0%!!! ![]() ![]() |
Tiësto - Comming Home From Norefjell (MennoB Live Mix)
No Faces - No time, No space
Goeie hardtrance, zeeeeer goeie hardtrance
3_girls-01-i_fucked_your_boyfriend
niet normaal meer, allemachtig wat een SUPER remix van Depeche Mode's 'little 15' heeft Ulrich Schnauss gemaakt. x 10! Krijg er superkippevel van, ongelooflijk!
Jerome Naujoks - Revelations (Pure Harlequin Remix) vind ik op dit moment een vet nummer.
Jaydee - Plastic dreams (Andrea Doria remix)
Uit de Meat Katie EM en de Stanton Strijders draaien em ook
Introvert - Wishful Longing (Deep Night dub)
Astrid Suryanto - Holy Rainwater (Sultan Remix)
weer een pareltje van Astrid en Sultan
Originally posted by Joost Ozgur Can - Illusions, ook niet verkeerd, mijns inziens ![]() |