TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- DJ MAG TOP 100 results :: Most popular DJ in 2004 = ' . . . '
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by dj Zevan dan vergeet je deze 28 � Johan Gielen |
al lang?
vind t eigenlijk geen verlies voor belgi�, zeker niet qua producer
| Originally posted by Pumaz Ik had Nic Fanciulli wel hoger willen zien staan |
wat is eigelijk het nut van zon poll "best" DJ te noemen, anyone ?
| Originally posted by pooley grappig |
| Originally posted by TOR hehehe.. ik denk dat ik gewoon - net zoals vele andere - James Zabiela en Sander Kleinenberg in de top10 verwachtte, en aldus Cattaneo en ook Christopher Lawrence volledig uit het oog verloren was. |
| Originally posted by Eagle` wat is eigelijk het nut van zon poll "best" DJ te noemen, anyone ? |
ik vind het echt wel jammer voor onze mike.
iedereen zegt dat hij technisch niet goed is.. but whatever. ik merk het niet. en ik vind zen sets meestal bangelijk. van mij had hij toch zeker en vast hoger mogen staan.
we zouden deze lijst naar tmf ofzo moeten sturen. 2 many dj's toch niet de beste belgen die in het dj'en het hoogste scoren 
| Originally posted by Kaidreas we zouden deze lijst naar tmf ofzo moeten sturen. 2 many dj's toch niet de beste belgen die in het dj'en het hoogste scoren |
maar die moest daar ook toevallig zijn denk ik ....
| Originally posted by Kaidreas iedereen zegt dat hij technisch niet goed is.. but whatever. ik merk het niet. |
Hey guys..
Tis best wel grappig allemaal.
Wat is er gebeurd bij dj mag??
Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc..
Dat zijn in hun ogen verschillende mensen!
De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig
Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden.
Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde.
Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-)
en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek!
Op teletekst stond onze Mike wel.
Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla"
Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! 
maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it!
Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!!
(dat was een joke van Mike zelf ) 
Schandalig feitelijk, zo'n fouten maken bij een lijst die wereldwijd gekend is, YOU IS TEH FIRED MISTER
| Originally posted by pooley Schandalig feitelijk, zo'n fouten maken bij een lijst die wereldwijd gekend is, YOU IS TEH FIRED MISTER |
| Originally posted by TheOnE Hey guys.. Tis best wel grappig allemaal. Wat is er gebeurd bij dj mag?? Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc.. Dat zijn in hun ogen verschillende mensen! De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden. Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde. Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-) en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek! Op teletekst stond onze Mike wel. Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla" Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! ![]() maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it! Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! (dat was een joke van Mike zelf ) |
volgens mij zijn alle votes voor "AvB" naar "ATB" gegaan
anders had hij wel op 1 gestaan ! 
Yeah sure
Dit zijn de facts!
En terbij eiregooie..whatever
Ze zijn op dj mag aware of dit problem
Wat denk je,dat ze het plots gaan over doen?
Mike heeft alleen een mail gekregen omtrend dit problem,hij heeft dat zelf niet geconstateerd!
maar ja,eerst schieten en dan nadenken,typish hollands
no hard feelings
| Originally posted by TheOnE Hey guys.. Tis best wel grappig allemaal. Wat is er gebeurd bij dj mag?? Mensen voten Push,MIKE,M.I.K.E.,etc.. Dat zijn in hun ogen verschillende mensen! De persoon die de votings deed werkt maar gewoon op de bureau daar,en kent alleen maar de houzy scene,goe bezig Uit bron weet ik dat John OO stemmen verloor door dat mensen ook JOOF stemden. Dat zijn dus 2 verschillende personen volgens dat gastjje dat de lijst samenstelde. Nee..kben Mike nitte...maar weet dat wel via hem ;-) en tmf?..daar wil Mike ni staan,,das een Donna kliek! Op teletekst stond onze Mike wel. Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla" Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! ![]() maar ja..Mike gaat er een lap oep geven in 2005,en die lijst,skip it! Hij zal dan ook gaan onder het pseudo Mike Benassi..staat ie volgend jaar wel op 10!! (dat was een joke van Mike zelf ) |
| Originally posted by TheOnE Weliswaar stond er eerst "eerste Belgen op 67 To many blablabla" Moesten we een mail sturen naar de vrt om tezeggen dat Mike eigenlijk en Belg is..erg he??! ![]() |
junior jack stond er ook in dacht ik.
| Originally posted by Kaidreas junior jack stond er ook in dacht ik. |
America's Favorite DJ
Ik vraag me eigenlijk af of je als niet-amerikaan op bovenstaande link je stem mag of kan uitbrengen?
In de lijst staan volgens wel geen belgen ...