TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [18-12-2004] James Zabiela & ??? - Exposure, Scheveningen
Pages (4): « 1 2 3 [4]
Vanuit het zuiden naar de Scheveningse haven voor een iets meer dan 3uur durende set van James Zabiela met een zeer goede Jordi Bouman. Vond Jordi zo van een afstand en qua draaistijl wel wat weghebben van James Holden, kom ik zeker nog eens naar kijken. Ja James, ik vond het helemaal top! Al was ie in het Paard eerder dit jaar beter maar afdgelopen nacht zeer zeker heel goed. Club Fly, was er nog nooit geweest maar zo verder wel aardig, jammer dat er toch nog zoveel mensen naar dat id-t winstpakker feest zijn gegaan, ja ok yoshotishi area maar dat was het dan ook.
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Komt overigens een gast naar me toe rond 01:00 uur: "Zeg jij bent toch die gast die gezorgd heeft voor de mp3 van Hodlen van de Exposure? Kan je deze ook regelen?". Echt behoorlijk vaag en behoorlijk kansloos. Vroeg nog van 'hoe kom je daarbij etc?' maar daar reageerde hij niet op |
| quote: |
| Originally posted by Edwin B Vanuit het zuiden naar de Scheveningse haven voor een iets meer dan 3uur durende set van James Zabiela met een zeer goede Jordi Bouman. *knip* |
| quote: |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe hahah die zekere persoon ken ik ja, ik vond t ook nogal lomp dat hij dat deed. Hij zei idd dat jij zei dat hij de fora in de gaten moest houden... James draaide ook nog Rex the dog - Prototype en Client - Radio (Rex the dog remix) |
Dat is wel zo beleefd vind ik. Daarnaast heb ik die Holden set helemaal niet geregeld.
dus rustig maar 
| quote: |
| Originally posted by DaanMc hij vertelde mij juist dat je zei dat ie al de forums moest checken ![]() ik wist pas later wie je was, ik stond een tijdje achter/naast je, je was toch die gozer met dat la coste shirt? ik vond het wel leuk, een nieuwe ervaring, ben normaal niet echt van deze muziek. erg bijzonder vond ik het niet.. ben om 3 uur weer weggegaan, 5 minuutjes later alweer thuis |
Of is er een andere reden?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Was jij met Sndh mee, or not? |
Thanks for coming everyone! 
James
Eh...geen idee zo. Ik stond een beetje (als je vanuit de Dj bekijkt) achteraan rechterkant bij dat soort 'barretje'. Maar oke 
| quote: |
| Originally posted by jameszabiela Thanks for coming everyone! ![]() James |
). Will post them here later on!
haha... okay 
Here are some!
If you (or anyone) needs them in full size than send me a PM!


| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maar....wie was het nou dan?? Lekker vaag. Durven mensen hier op het forum ofzo niet te zeggen wie ze zijn? Of is er een andere reden? |
.

| quote: |
| Originally posted by MaGiKaL_MiKe Ja wel hoor maar er was nogniet naar gevraagd, vandaar dat Daan dat nogniet zei edit: Snuggle mooie foto's! waren dit alle foto's...nee toch? ik heb je namelijk veel meer kiekjes zien nemen, of zijn die mislukt? |

Ik zal hier wel eens een tracklist neerzetten van die avond.
Moet ik hem wel opnieuw luisteren want ik weet echt niet meer wat ik allemaal heb gedraaid 
Laatste 3 platen weet ik nog wel
Sander Kleinenberg - My Lexicon (Jordi Bouman vs. edit)
Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's - rebounce indicator (kosmas rmx)
Kosmas Epsilon - Playground
Zal hem snel proberen compleet te maken, ok?
Groet en bedankt voor de avond iedereen die geweest is.
| quote: |
| Originally posted by Jordi Bouman Stef Vrolijk & 16 Bit Lolita's - rebounce indicator (kosmas rmx) Kosmas Epsilon - Playground |

| quote: |
Sander Kleinenberg - My Lexicon (Jordi Bouman vs. edit) |
dat lijkt mij veel toffer!
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! lekkere afsluiters! ![]() heb je daar veel aan veranderd? en misschien is het een idee om de dj op volgende feestje in Club Fly lager neer te zetten ipv daar bovenin? dat lijkt mij veel toffer! |
ha vet! Kon niet op de titel komen idd, tijdens de laatste platen...megavette selectie zeg!
Hopen dat je setje ooit eens vrijkomt ... 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.