TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Track of the year
Pages (8): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 »
opvallend evolutie in vrgl met vorig jaar
met al die pingel pangel trance en al dat proggedoe ken ik tops 1/4 van de tracks.
| quote: |
| Originally posted by Xilver Vakjeshoeren It sounds good, who cares wa stijl het is |
Allez tribal progressive house dan...
Het spijt me oh heer en meester van de EDM benamingen 
| Originally posted by Xilver Allez tribal progressive house dan... Het spijt me oh heer en meester van de EDM benamingen |

| Originally posted by djcresto wie beweert er dat de heer en meester correct is? dat hij daar maar eens mooie bewijzen van levert ![]() |
En tklinkt waarschijnlijk ook veel cooler om te kunnen zeggen:
- "ik draai tribal progressive house"
- "oh?"
dan
- "ik draai trance"
- "yeah, so does my grandmother and her 5 cats"
^ 
Puur op mijn eerste gevoel afgegaan :
A : Havannah / Escape
B : Tilt / Crayons
C : Above&Beyond / Vascotia
D : Signum / Dogzilla
E : Foreplay / An Ending
F : Killa / Summer Dream
H : Solid Globe / Super8
G : Oceanlab / Woodshokk
Ik gok op No One On Earth.
No One On Earth idd, volgens mij ook
en da mag wel vind ik
poll F was best moeilijk
| Originally posted by TOR poll F was best moeilijk |
^ voor mij ook een van de platen van het jaar, maar denk dat het niet veel zou uitmaken. die wordt er sowieso uitgebonjourd in de eerste ronde.. als je ziet hoe weinig stemmen Burma nog maar heeft t.o.v. ASOT-hitjes uit dezelfde poll...
Ach, als er meer prog gaat geluisterd worden, wordt het meer mainstream, en dan gaan jullie elitisten daar toch ook op kappen en iets nieuws, meer underground zoeken 
| Originally posted by Xilver Ach, als er meer prog gaat geluisterd worden, wordt het meer mainstream, |

| Originally posted by Xilver Ach, als er meer prog gaat geluisterd worden, wordt het meer mainstream, en dan gaan jullie elitisten daar toch ook op kappen en iets nieuws, meer underground zoeken |
| Originally posted by Jasperovitsj Prog zal niet zo snel mainstream worden... |
| Originally posted by djcresto volgens mij zit hier een pak waarheid in |
A) Whiteroom - The Whiteroom / Fictivision vs Phynn - Escape
B) Tilt - The World Doesn't Know / Mark Norman - Phantom Manor
C) Above & Beyond - No One On Earth / Viton & Stel - Wooden Swords (Kosmas Epsilon Mix)
D) Ridgewalkers feat. El - Find / Dogzilla - Your Eyes
E) Randy Katana - In Silence / Young Parisians - Jump The Next Train
F) Way Out West - Killa / Mirco De Govia - Voller Sterne
G) Perry O'Neil - Wave Force / Filterheadz - Yimanya
H) Solid Globe - Sahara / Lo Step - Burma
| Originally posted by CygnusX Wat verstaat ge precies onder mainstream? Zijn "ASOT-nummers" mainstream? |
ASOT noem ik ni eens mainstream.
Mainstream is voor mij: Call on Me, Milk Inc crap, Sylver crap, Whole van benjamin bates... zo van da.
Ga maar eens in de straat aan jan met de pet (de jonge generatie ofcourse) vragen naar een paar nummers uit ASOT. Denk ni da er veel bij gaan zijn die een paar nummers zullen herkennen.
| Originally posted by Phortastic ASOT noem ik ni eens mainstream. Mainstream is voor mij: Call on Me, Milk Inc crap, Sylver crap, Whole van benjamin bates... zo van da. Ga maar eens in de straat aan jan met de pet (de jonge generatie ofcourse) vragen naar een paar nummers uit ASOT. Denk ni da er veel bij gaan zijn die een paar nummers zullen herkennen. |
Cresto & Phor : Zo denk ik er ook over.
Jasper : Gij zit veel te diep underground 
prog is mode so stfu
er is zeker niks verkeerd met een beetje mainstream hoor.
ik bedoel ik luister 10 uur per dag naar den donna, op den duur begint ge da gewoon goe te vinden (buiten da gezaag van jasmine)
als ik leuke mainstream liedjes mag kiezen worden het de deze wel
natasha beddingfield-I love you
Armand van helden-mymymy
britney spear- my perogative
die nieuwe van snoop dog en pharrel
ik bedoel maar da zijn toch best leuke tracks. tmoet toch niet altijd OOOOOOOOMg I die tracks zijn om u te laten bewegen

| Originally posted by CygnusX Jasper : Gij zit veel te diep underground |