TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-02-2005] Trance Energy - Jaarbeurs, Utrecht
Pages (44): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 »
Dan weet ik nu al dat dat een mooi setje gaat worden
Mike draait vaak wat zwaardere/donkere trance en daar hou ik wel van 
Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven wat betreft TE, maar het lijkt erop dat ze bij ID&T eindelijk na zijn gaan denken! 
Het duurt nog wel even, maar ik denk dat ik hier wel heen ga
| quote: |
| Originally posted by Tom Lont De laatste keer dat hij bij A State of trance was, draaide hij ook af en toe psy en dat was zeker niet verkeerd. jOOf moet je echt een keer live meemaken, geweldig |
Dan zou ik zeker niet gaan kijken als hij draait 
| Originally posted by Ultravibe! Waarschijnlijk zal hij zijn set voor ongeveer 50 procent uit eigen werk laten bestaan. |

Ik heb mijn kaartje al binnen...vooral marco v en de filterheadz wil ik gaan zien!

Ik ga 100% voor Armin van Buuren. Na Ferry en Tiesto live gezien te hebben moet ik hem ook maar een keer checken. Sinds universal religion 2004 is ie sowieso bij mij als favo dj gestegen.
Ben benieuwd. Hopelijk verneukt ID&T het nu niet door een crappy timetable samen te stellen !
| Originally posted by TOR op grote events draait hij idd nogal veel eigen werk. hij doet het niet graag, maar dat wordt een beetje verwacht van hem natuurlijk ![]() ben hier wss ook bij. zeer aangenaam verrast door de line-up |
Het zou wel geweldig zijn als ie Kuffdam & Plant - Seduction daar draait trouwens. M.i.k.e. is ��n van de weinige djs die de plaat draait en het is ��n van mijn favo tranceplaten dit jaar.
ik vind het best wel leuk dat MIKE op grotere events zen eigen tracks draait. en dat mag ie zeker. anders doet hij dit wel maar ook niet extreem veel.
anyways MIKE@ dancevalley---> silver bath. dat was gewoon ff te gek.
| Originally posted by Kaidreas ik vind het best wel leuk dat MIKE op grotere events zen eigen tracks draait. en dat mag ie zeker. anders doet hij dit wel maar ook niet extreem veel. anyways MIKE@ dancevalley---> silver bath. dat was gewoon ff te gek. |
hehehe flink te spacen.. wat een uitdrukking.
ja, het was gewoon een vette set toen.. we hebben strange world heel de tijd nog zitten zingen 
hopelijk wordt dit een editie van het niveau als AiB, m.a.w John en M.I.K.E. die de jaarbeurs opblazen met brute psy en een hoop M.I.K.E. klassiekers 
Ik herinner me dat Push (dus MIKE) ooit eens een liveshow weggaf op een eerdere editie van TE..... Die staat zowat op mijn netvlies gebrand....zo goed was die!!
Wel grappig dat er de hele tijd wordt afgegeven op TE en nu is er een goede lineup en nou wil heel NLTA opeens naar TE nadat het een doodskopje heeft gekregen op Jp's Coolboard.... Ik ben godzijdank al concequent uncool sinds 2000.....
Helemaal mee eens. Vind dat de Trance Energy bashers deze editie ook maar thuis moeten blijven
Vind het een strakke line up
Ben er zeker weer bij 
| Originally posted by Ben_Lei Helemaal mee eens. Vind dat de Trance Energy bashers deze editie ook maar thuis moeten blijven |
^HaNdJuHs iN dE LuChT!!!
oeh! oeh!
consequent sinds 2001.. 
hmmm mijn eerste TE was in 2003, dus eigenlijk ben ik niet van de generatie van jullie, maar ik vind die hee-hoo mensen wel enorm irritant!
Wat zijn Hee-Hoo mensjes precies ? 
| Originally posted by nwopper ^HaNdJuHs iN dE LuChT!!! |
)
| Originally posted by Ultravibe! Waarschijnlijk zal hij zijn set voor ongeveer 50 procent uit eigen werk laten bestaan. |

| Originally posted by Ultravibe! Ach, opzich zal hij er best van genieten, wanneer mensen die speciaal voor hem komen uit hun dak gaan op zijn producties. Ik hoop ook wel een aantal m.i.k.e.-classics te horen dan! |
| Originally posted by moogwai Wat echt pas vet zou zijn als M.I.K.E. ook wat minder bekende classics gaat draaien zoals een Plastic Boy - Can You Feel It, The Blackmaster - Time Never Stop, Extreme Trax - Final Fantasy of Calling The Freak - Rhythm Your Life. Daar kun je me zeker blij mee maken! Bovendien kent de massa deze plaatjes toch niet, dus voor hun klinken ze toch als nieuw |

Does anyone know the time for the event ???
21:00 - 07:00 or something else ???
thx in advance !!!
mja maar langs de andere kant ik denk dat de algemene massa ook nie echt zoooooo veel mike tracks kennen hoor.
anyways 1tje om aan de lijst toe te voegen--> MIke-elements of life