TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »
| quote: |
| Originally posted by Buoyant der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken |

| Originally posted by Kaidreas ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken." |
Re: Re: Re: aiiiiiiii no est bueno
| Originally posted by Tiger777 Da's inderdaad het beste. Leren onder stress zou v��l minder efficent zijn als het leren zonder stress (Bij de beesten is het toch zo, dus zal da voor u ook wel kloppen zeker e glad ![]() ) |
Maja..| quote: |
| Originally posted by Buoyant Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet |
^ja zeker dat kan.. maar begint ge na een tijd niet automatisch te denken van.. hoe komt het dat ik met haar zo goed kan opschieten, of zo goed kan babbelen (ook al heb je eigenlijk totaal geen interesse in haar). maar da gaat weer voorbij. alle zodenk ik erover.
| Originally posted by Nyah niet alle meisjes zijn zo, spijtig dat er zo zijn... een gewone goede vriendschap tussen een jongen en meisje kan toch wel zeker, of ni? |
, terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Nou das ook niet altijd waar, maar ik praat toch liever gewoon met een meisje dan dat ik haar meteen tot over haar oren zit te versieren, maar goed, kan ook zijn dat ik mijn eigen dan weer te geweldig vind .....
^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd.
awww die hoofdpijn weer
kent iemand nog goeie remedies plz?
1)Koffieke drinken
2)Dafalgan 500
3)Slapen
4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur)
5)Koffieke
En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn
| Originally posted by _Jedi ^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd. |
| Originally posted by Tiger777 1)Koffieke drinken 2)Dafalgan 500 3)Slapen 4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur) 5)Koffieke En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn |
2 X dafalgan 500 
| Originally posted by Tiger777 2 X dafalgan 500 |
| Originally posted by djcresto dafalgan forte (1000) bestaat ook hoor, werkt ook |
| Originally posted by Jasperovitsj En dat gaat er echt voor zorgen dat ge uw examen heel lucide en geconcentreerd gaat aanvangen! |
| Originally posted by Tiger777 Een beetje zoals Actifed... �cht een aanrader bij mondelinge voordrachten. Ik had mij nog nooit zo goed geamuseerd |
Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...
tiens, slaapmiddel? Ik krijg daar de slappe lach van
Dat doet blijkbaar bij iedereen iets anders. Heb ooit van iemand gehoord dat hij halucinaties kreeg(zoals: beeld op tv zonder dat hij aanstond), maar ja, bij nader inzien ontbrak die jongen ook een paar vijzen...
onlangs van men broeder gehoord dat ge van slaappillen met alcohol helder gaat beginnen denken enzow (als da nodig is) alle kpeins toch dat hij zoiets zei. 
Godver ik krijg het ervan he, ik zit al 6 uur 1 track te downen op DC++ door ne gozer die zo slim was een netlimiter te installeren, hij is de enige kerel die de track heeft dus kan het niet anders, en ik down niet eens tegen 1 kb/s

| Originally posted by Nyah Mmmh, actifed Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...Btw, vroeger kon ge actifed zonder voorschrift verkrijgen en nu moet ge telkens er een voorschrift voor hebben. Eigenlijk wel goed, want actifed werd/wordt door veel oudere mensen gebruikt als een soort van slaapmiddeltje... |
| Originally posted by Phortastic Actifed bestaat zelfs niet meer dacht ik, uit de handel nu. Alle apothekers hebben wel zelf get in mekaar geklutst wat eigenlijk just hezelfde is maar ok |
all� laatste keer dat ik nr de apotheek ben geweest (6tal maanden geleden) hadden ze dat nog
hoe lang zou dat dan uit de handel zijn?
sst, verslavingen aan medicijnen is een taboe... 
| Originally posted by Tiger777 sst, verslavingen aan medicijnen is een taboe... |
ma neen, das ni voor mij hoor
moet dat altijd laten voorschrijven voor men ouders
| Originally posted by Nyah hoe lang zou dat dan uit de handel zijn? |
heel genant: "een fles actifed aub"
"nie menier, we verkopen de nemie, ouw mensen pakken da als drugs"
| Originally posted by Tiger777 heel genant: "een fles actifed aub" "nie menier, we verkopen de nemie, ouw mensen pakken da als drugs" |