TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Angry?
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Phortastic on Jan-08-2005 18:47:

quote:
Originally posted by Buoyant

der zijn ook nog altijd gewone jongens die gewoon een praatje willen maken

beste quote van de 21ste eeuw imo

Posted by Tiger777 on Jan-08-2005 21:46:

quote:
Originally posted by Kaidreas
ambtenaren aka: "idioten die hebben gestudeerd en daarom een te grote pree krijg dat ze eigenlijk echt verdienen want ze zijn uber lomp en ze kunnen niet logish nadenken."

Ik vind dat ze dat verdienen, de inzet waarmee die mensen hun werk doen, echt, om schrik van te krijgen

Posted by Nyah on Jan-08-2005 23:26:

Re: Re: Re: aiiiiiiii no est bueno

quote:
Originally posted by Tiger777
Da's inderdaad het beste. Leren onder stress zou v��l minder efficent zijn als het leren zonder stress (Bij de beesten is het toch zo, dus zal da voor u ook wel kloppen zeker e glad )

ik weet ni hoor... ik leer meestal t effici�nst als ik onder een enorme druk (=stress) sta. Als ik weet dat er nog 2 weken zijn vooraleer de examens gaan beginnen, dan heb ik meestal zoiets van "Oh das nog 14(!!!) dagen, no worries" Maja..
quote:
Originally posted by Buoyant
Ik haat het wanneer meisjes denken dat je ze probeert te versieren vanaf het moment dat je er gewoon iets vriendschappelijk tegen zegt en het helemaal niet de bedoeling is om ze te versieren, wat denken ze wel niet

niet alle meisjes zijn zo, spijtig dat er zo zijn...
een gewone goede vriendschap tussen een jongen en meisje kan toch wel zeker, of ni?

Posted by Kaidreas on Jan-09-2005 13:05:

^ja zeker dat kan.. maar begint ge na een tijd niet automatisch te denken van.. hoe komt het dat ik met haar zo goed kan opschieten, of zo goed kan babbelen (ook al heb je eigenlijk totaal geen interesse in haar). maar da gaat weer voorbij. alle zodenk ik erover.

Posted by Buoyant on Jan-09-2005 16:48:

quote:
Originally posted by Nyah
niet alle meisjes zijn zo, spijtig dat er zo zijn...
een gewone goede vriendschap tussen een jongen en meisje kan toch wel zeker, of ni?

dat kan zeker, maar als ik een meisje voor de eerste keer zie en er mee praat, merk ik soms dat ze meteen zoiets heeft van: ooh nee, weer zo ��n , terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Nou das ook niet altijd waar, maar ik praat toch liever gewoon met een meisje dan dat ik haar meteen tot over haar oren zit te versieren, maar goed, kan ook zijn dat ik mijn eigen dan weer te geweldig vind .....

Posted by _Jedi on Jan-09-2005 17:11:

^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd.

Posted by Gladius on Jan-09-2005 21:37:

awww die hoofdpijn weer
kent iemand nog goeie remedies plz?

Posted by Tiger777 on Jan-09-2005 23:02:

1)Koffieke drinken
2)Dafalgan 500
3)Slapen
4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur)
5)Koffieke

En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn

Posted by Nyah on Jan-10-2005 00:23:

quote:
Originally posted by _Jedi
^ben ook zo, bepaalde vriendinnen zijn bijna zoals een zus geworden, tvervelenste is dan wanneer je jezelf moet gaan tegenhouden er niet meer voor te gaan voelen dan vriendschap, en dan is afstand nemen zo ff een noodzaak .. is al een paar keer gebeurd.

ja dat risico bestaat natuurlijk... vrij pijnlijk als dat gebeurt.
maar als de vriendschap sterk genoeg is, geraakt ge daar meestal ook wel over, he.

Posted by Gladius on Jan-10-2005 12:09:

quote:
1)Koffieke drinken
2)Dafalgan 500
3)Slapen
4)Doorslapen tot een stuk in de dag(>12uur)
5)Koffieke

En dan zou de hoofdpijn moeten over zijn

heh, en als ge geen koffie moogt en ge hebt examen en kunt dus niet tot x uur blijven liggen? =p

Posted by Tiger777 on Jan-10-2005 12:55:

2 X dafalgan 500

Posted by djcresto on Jan-10-2005 13:08:

quote:
2 X dafalgan 500

dafalgan forte (1000) bestaat ook hoor, werkt ook

Posted by Jasperovitsj on Jan-10-2005 13:18:

quote:
Originally posted by djcresto
dafalgan forte (1000) bestaat ook hoor, werkt ook

En dat gaat er echt voor zorgen dat ge uw examen heel lucide en geconcentreerd gaat aanvangen!

Posted by Tiger777 on Jan-10-2005 14:43:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
En dat gaat er echt voor zorgen dat ge uw examen heel lucide en geconcentreerd gaat aanvangen!

Een beetje zoals Actifed... �cht een aanrader bij mondelinge voordrachten. Ik had mij nog nooit zo goed geamuseerd

Posted by Nyah on Jan-10-2005 14:46:

quote:
Een beetje zoals Actifed... �cht een aanrader bij mondelinge voordrachten. Ik had mij nog nooit zo goed geamuseerd

Mmmh, actifed Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...
Btw, vroeger kon ge actifed zonder voorschrift verkrijgen en nu moet ge telkens er een voorschrift voor hebben.
Eigenlijk wel goed, want actifed werd/wordt door veel oudere mensen gebruikt als een soort van slaapmiddeltje...

Posted by Tiger777 on Jan-10-2005 14:56:

tiens, slaapmiddel? Ik krijg daar de slappe lach van

Dat doet blijkbaar bij iedereen iets anders. Heb ooit van iemand gehoord dat hij halucinaties kreeg(zoals: beeld op tv zonder dat hij aanstond), maar ja, bij nader inzien ontbrak die jongen ook een paar vijzen...

Posted by Kaidreas on Jan-10-2005 18:06:

onlangs van men broeder gehoord dat ge van slaappillen met alcohol helder gaat beginnen denken enzow (als da nodig is) alle kpeins toch dat hij zoiets zei.

Posted by Jakhira on Jan-12-2005 16:04:

Godver ik krijg het ervan he, ik zit al 6 uur 1 track te downen op DC++ door ne gozer die zo slim was een netlimiter te installeren, hij is de enige kerel die de track heeft dus kan het niet anders, en ik down niet eens tegen 1 kb/s

Posted by Phortastic on Jan-12-2005 16:13:

quote:
Mmmh, actifed Ma dat neem ik best niet tijdens de examens, want daar wordt ge zo loom van...
Btw, vroeger kon ge actifed zonder voorschrift verkrijgen en nu moet ge telkens er een voorschrift voor hebben.
Eigenlijk wel goed, want actifed werd/wordt door veel oudere mensen gebruikt als een soort van slaapmiddeltje...

Actifed bestaat zelfs niet meer dacht ik, uit de handel nu.
Alle apothekers hebben wel zelf get in mekaar geklutst wat eigenlijk just hezelfde is maar ok

Posted by Nyah on Jan-12-2005 21:24:

quote:
Originally posted by Phortastic
Actifed bestaat zelfs niet meer dacht ik, uit de handel nu.
Alle apothekers hebben wel zelf get in mekaar geklutst wat eigenlijk just hezelfde is maar ok

jawel actifed bestaat nog hoor all� laatste keer dat ik nr de apotheek ben geweest (6tal maanden geleden) hadden ze dat nog hoe lang zou dat dan uit de handel zijn?
ma t klopt ook dat de apothekers nu meestal zelf zo'n middelke in mekaar geklutst hebben, en bijna tzelfde is

Posted by Tiger777 on Jan-12-2005 21:40:

sst, verslavingen aan medicijnen is een taboe...

Posted by Nyah on Jan-12-2005 21:52:

quote:
sst, verslavingen aan medicijnen is een taboe...

verslaafd? ma neen, das ni voor mij hoor moet dat altijd laten voorschrijven voor men ouders

Posted by Phortastic on Jan-12-2005 22:12:

quote:
hoe lang zou dat dan uit de handel zijn?

nog ni zo lang zenne...

Posted by Tiger777 on Jan-12-2005 23:25:

heel genant: "een fles actifed aub"
"nie menier, we verkopen de nemie, ouw mensen pakken da als drugs"

Posted by Phortastic on Jan-12-2005 23:51:

quote:
heel genant: "een fles actifed aub"
"nie menier, we verkopen de nemie, ouw mensen pakken da als drugs"

just da was de reden ook, nu schiet me de reden terbinne
twas te verslavend

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »