TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »


Posted by Phat B on Dec-14-2004 20:29:

quote:
Originally posted by Esrem
Wie heeft gezegd dat ik niet voor koud bier kan zorgen...


laat maar eens zien dan


Posted by Remy D on Dec-14-2004 20:31:

als je dat soort dingen doet is dat toch wel een pluspunt voor je. Best wel een grote ook.


Posted by Remy D on Dec-14-2004 20:32:

quote:
Originally posted by jp
Telstarnicht

Ik ben geboren in Haarlem, dus heb niks met Telstar. jammer, volgende x beter.


Posted by AirPole on Dec-14-2004 20:36:

quote:
Originally posted by Remy D
JP is een vuile wanker...












Posted by jp on Dec-14-2004 20:37:

Een biertje in de koelkast zetten kan iedereen, het met liefde inschenken in een glas is weer een kunst die je als vrouw moet beheersen wil je voorkomen dat je geliefde als een bouwvakker rechtstreeks uit het flesje drinkt


Posted by AirPole on Dec-14-2004 20:41:

quote:
Originally posted by jp
Dat kon je ook 1x posten Zonert



LOL, ja zit hier op een telefoonlijntje bij iemand thuis, dus ik was weer te ongeduldig...

Hey iedereen weten jullie trouwens dat JP op Arise een zwaar sjekkie van me heeft gedraaid??

Wel grappig, ff samen een zwaar sjekkie roken


Posted by jp on Dec-14-2004 20:43:

klikspaan

Dat heet overigens 'socializen'

on-topic


Posted by Lynxx on Dec-14-2004 21:28:

Als ze elke dag goed kookt en van mijn zooi opruimen houdt, dan zou het helemaal perfect zijn


Posted by eieregooie on Dec-14-2004 23:02:

quote:
Originally posted by TranceZoner
LOL, ja zit hier op een telefoonlijntje bij iemand thuis, dus ik was weer te ongeduldig...

Hey iedereen weten jullie trouwens dat JP op Arise een zwaar sjekkie van me heeft gedraaid??

Wel grappig, ff samen een zwaar sjekkie roken


pics or stfu

wil nou wel es weten wie je bent, want heb je op arise niet gesproken...


Posted by Esrem on Dec-14-2004 23:08:

He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he


Posted by sndh on Dec-14-2004 23:20:

een beetje man...eh

anyway, nu verzand het weer in een wat-moet-een-vrouw-allemaal-kunnen-om-een-man-niveautje-bouwvakker-te-pleasen....

ga nu slapen, morgen zal ik mijn ellende eens posten


Posted by New Wave on Dec-14-2004 23:44:

Ach stelletje boeren dat jullie zijn!!

Een vrouw moet lief zijn en lekker kunnen knuffelen.
Daarnaast humor hebben en hezellig zijn. Meer niet
Al dat koken en schoonmaak gezeik! Stelletje pubers!!


Posted by AirPole on Dec-14-2004 23:45:

quote:
Originally posted by eieregooie
pics or stfu

wil nou wel es weten wie je bent, want heb je op arise niet gesproken...


Ik heb jou wel gezien, geloof ik, want ik had je wel es op een foto gezien. Anyway, ik heb maar 1 redelijke foto van Arise gevonden waar ik op sta, samen met Galen en Esrem. En dat JP en ik samen aan t roken waren, daar heb ik helaas geen foto van


Fotootje:



Kijk dat vrouwtje op de achtergrond eens chagrijnig kijken


Posted by Jappio on Dec-15-2004 12:28:

quote:
Originally posted by TranceZoner
Fotootje:



Kijk dat vrouwtje op de achtergrond eens chagrijnig kijken


die met dat kruisje op haar hoofd?

Mijn vereisten aan een vrouw zijn:

- zelfverzekerd
- eigen sociaal leven
- uitstraling

De grote 3 kenmerken van een perfecte vrouw, al kom je met 1 en 3 ook al een heel end (ze is knap en ze weet t )


Posted by Remy D on Dec-15-2004 14:11:

quote:
Originally posted by Esrem
He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he

Nou dan heb je idd best talent. Maar voor mij zou halen toch genoeg zijn want ik drink het toch het liefst uit het flesje als een bouwvakker zoals JP al zei.


Posted by Remy D on Dec-15-2004 14:12:

quote:
Originally posted by Jappio

Mijn vereisten aan een vrouw zijn:

- zelfverzekerd
- eigen sociaal leven
- uitstraling

De grote 3 kenmerken van een perfecte vrouw, al kom je met 1 en 3 ook al een heel end (ze is knap en ze weet t )

Dit zijn echt van die Hitkrant vereisten.


Posted by HBtje on Dec-15-2004 14:27:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Doe dan de dierentuin ofzo.


eens!

gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's











uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja


Posted by basvh on Dec-15-2004 14:32:

quote:
Originally posted by HBtje

uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja


en vond ze je PVD dekbed hoes leuk?


Posted by Jappio on Dec-15-2004 14:42:

quote:
Originally posted by Remy D
Dit zijn echt van die Hitkrant vereisten.


Hmm denk het niet. Want als jij heel erg aanhankelijk bent heb je niks aan zo'n vrouw. Ik kan er bijvoorbeeld niet tegen als ze me 3 x per week belt of ik langs kom. Of dat ze continue mee wil gaan stappen. Of dat ze totaal geen inspiratie heeft om wat leuks te gaan doen (en dan vooral niet op de bank hangen en film kijken). Terwijl er zat mensen zijn die niet zo'n dynamisch leven leiden, en dit allemaal prima vinden


Posted by Remy D on Dec-15-2004 14:46:

haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park.


Posted by Jappio on Dec-15-2004 14:46:

quote:
Originally posted by Remy D
haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park.


goed plan, kan ik gelijk weer wat inspiratie opdoen voor "mijn verhaal"

oja hb:
quote:
Originally posted by HBtje
eens!

gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's











uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja


pics or stfu


Posted by Remy D on Dec-15-2004 15:08:

quote:
Originally posted by Jappio



pics or stfu

Hij zal wel geen foto plaatsen maar het is zo'n vrouwtje met een kaart om haar nek die na 19:00 uur niet meer buiten mag komen en die liep waarschijnlijk helemaal versuft rond in die dierentuin omdat ze haar groep kwijt was en daar is HBtje meteen op ingesprongen. Al kwijlend liep ze natuurlijk met hem mee omdat hij zich voordeed als een groepsleider... laag maarja... voor verdere details zal je bij hem moeten zijn.


Posted by jp on Dec-15-2004 16:42:

Zo'n PvD dekbed, waar haal je die?

Zou mooi passen bij m'n Darkraver pyama en ID&T wekker


Posted by Remy D on Dec-15-2004 17:10:

ontvoer hem en maak een kleed van hem. das pas kewl.


Posted by jp on Dec-15-2004 17:30:

Dan krijg ik Natascha met een deegroller achter me aan

Nee, bedankt


Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.