TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De TA-relatie-issues draad
Pages (12): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 »
| quote: |
| Originally posted by Esrem Wie heeft gezegd dat ik niet voor koud bier kan zorgen... |
als je dat soort dingen doet is dat toch wel een pluspunt voor je. Best wel een grote ook.
| Originally posted by jp Telstarnicht |
jammer, volgende x beter.
| Originally posted by Remy D JP is een vuile wanker... |
Een biertje in de koelkast zetten kan iedereen, het met liefde inschenken in een glas is weer een kunst die je als vrouw moet beheersen wil je voorkomen dat je geliefde als een bouwvakker rechtstreeks uit het flesje drinkt
| Originally posted by jp Dat kon je ook 1x posten Zonert |
klikspaan
Dat heet overigens 'socializen'
on-topic 
Als ze elke dag goed kookt en van mijn zooi opruimen houdt, dan zou het helemaal perfect zijn 
| Originally posted by TranceZoner LOL, ja zit hier op een telefoonlijntje bij iemand thuis, dus ik was weer te ongeduldig... Hey iedereen weten jullie trouwens dat JP op Arise een zwaar sjekkie van me heeft gedraaid?? Wel grappig, ff samen een zwaar sjekkie roken |
He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he
een beetje man...eh
anyway, nu verzand het weer in een wat-moet-een-vrouw-allemaal-kunnen-om-een-man-niveautje-bouwvakker-te-pleasen....
ga nu slapen, morgen zal ik mijn ellende eens posten 
Ach stelletje boeren dat jullie zijn!!
Een vrouw moet lief zijn en lekker kunnen knuffelen. 
Daarnaast humor hebben en hezellig zijn. Meer niet 
Al dat koken en schoonmaak gezeik!
Stelletje pubers!! 
| Originally posted by eieregooie pics or stfu wil nou wel es weten wie je bent, want heb je op arise niet gesproken... |
| Originally posted by TranceZoner Fotootje: Kijk dat vrouwtje op de achtergrond eens chagrijnig kijken |
)
| Originally posted by Esrem He kan niet alleen inschenken, maar zelfs tappen...Superwoman he |
| Originally posted by Jappio Mijn vereisten aan een vrouw zijn: - zelfverzekerd - eigen sociaal leven - uitstraling De grote 3 kenmerken van een perfecte vrouw, al kom je met 1 en 3 ook al een heel end (ze is knap en ze weet t ) |
| Originally posted by SnuggLe Doe dan de dierentuin ofzo. |
Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's
| Originally posted by HBtje uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja |
| Originally posted by Remy D Dit zijn echt van die Hitkrant vereisten. |
haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park. 
| Originally posted by Remy D haha ga je de hitkrant met haar lezen in het park. |

| Originally posted by HBtje eens! gister met meisje (ze is 23) naar de dierentuin geweest, t ging echt PERFECT! genoeg gespreksstof van al die leuke diertjes Het was alleen wel koud maarja, gelukkig zijn er in de Burgers Zoo hier veel binnen-area's uiteindelijk is ze ook blijven slapen ja |
| Originally posted by Jappio pics or stfu |
Zo'n PvD dekbed, waar haal je die? 
Zou mooi passen bij m'n Darkraver pyama en ID&T wekker 
ontvoer hem en maak een kleed van hem. das pas kewl. 
Dan krijg ik Natascha met een deegroller achter me aan
Nee, bedankt