TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Stom nieuws
Pages (7): « 1 2 3 [4] 5 6 7 »
jammer dat coldplay uiteen gaat eventjes (hopelijk).
op de site stond dat ze een nieuwe cd gingen maken (wooooooot)
anyways wat coldplay zo goed maakt is een mix van moderne muziek en elementen van de goeie oude dire straits/U2/the police, enz. tijden.
stop maar met juichen...
"Coldplay split niet. Integendeel, de Britse succesband begint binnenkort te werken aan nieuw materiaal. Dat zegt de woordvoerder van de band. Coldplay stopt daarmee de geruchtenmolen die woensdag was op gang gekomen."
| quote: |
| Originally posted by Phortastic stop maar met juichen... "Coldplay split niet. Integendeel, de Britse succesband begint binnenkort te werken aan nieuw materiaal. Dat zegt de woordvoerder van de band. Coldplay stopt daarmee de geruchtenmolen die woensdag was op gang gekomen." |
das beter nieuws inderdaad...
en wa voor k*treacties zijn da? coldplay overrated, radiohead owns coldplay etc. ge kunt ander groepen beter vinden, maar ge moet da zo ni uiten eh.
asge naar een voetbalmatch ga kijken supporterde toch ook alleen door � ploeg moed in te spreken en ni door de andere ploeg af te breken? anders komde ma laag imo
Vrijheid van meningsuiting noemen ze da. Daar hebben uw grootouders voor gevochten! Vraag maar aan tijger 
PS: coldplay is overrated 
ok, argumenteer dan is da het 'overrated' is...
hun platen worden massaal verkocht, tis ni da ze zelf dozen me miljoenen albums hebben opgekocht eh...
hun plaatjes worden massaal aangevraagd op radio en tv, tis ni da ze zelf bellen en sms'en eh?
hun shows zijn telkens meteen uitverkocht, tis ni... ja laat maar
er is nu ��nmaal een gigantisch publiek voor te vinden. als gij nu vindt da die �llemaal coldplay aant overraten zijn
zeg dan gewoon da ge ze zelf slecht vindt en da voor u die heise er rond ni hoeft ofzo...
Overrated is mss niet het juiste woord, maar ze worden iig wel gehyped. Ik vind veel van hun liedjes "zagerig" klinken, waarschijnlijk omdat ik geen fan ben van Chris Martin zijn stem. Mij spreken ze totaal niet aan.
| Originally posted by Antony zeg dan gewoon da ge ze zelf slecht vindt en da voor u die heise er rond ni hoeft ofzo... |
| Originally posted by Antony zeg dan gewoon da ge ze zelf slecht vindt en da voor u die heise er rond ni hoeft ofzo... |
coldplay is goed, maar radiohead is beter!
Coldplay is de Tosti van de pop/rock 
IMO dan toch.
| Originally posted by Lady_LizzY Coldplay is de Tosti van de pop/rock ![]() IMO dan toch. |
| Originally posted by Lady_LizzY Coldplay is de Tosti van de pop/rock ![]() IMO dan toch. |
jonges phortastic man, gij kunt toch ook een goei zaag spannen zenne. Djeezes. Coldplay is best ok. Niet mijn meest favoriete genre, maar binnen hun genre zijn vind ik ze best wel goe.
Alles is gehyped. Leert ermee leven: Armin is ook gehyped binnen zijn genre!
| Originally posted by Tiger777 jonges phortastic man, gij kunt toch ook een goei zaag spannen zenne. Djeezes. Coldplay is best ok. Niet mijn meest favoriete genre, maar binnen hun genre zijn vind ik ze best wel goe. Alles is gehyped. Leert ermee leven: Armin is ook gehyped binnen zijn genre! |

Vind je nu zelf niet dat je op zen zachtst gezegd jezelf kinderlijk belachelijk gedraagt 
| Originally posted by Tiger777 Vind je nu zelf niet dat je op zen zachtst gezegd jezelf kinderlijk belachelijk gedraagt |
manneken toch...
uuw gedrag is kinderachtig. Punt, ander lijn.
| Dus reageer ik ff even zielig en persoonlijk he. |
Tiger, trek 't je niet aan is precies de algemene trend hier op TA
zagen, zagen, zagen, zagen en dat allemaal onder 't motto van 'vrije meningsuiting'
altijd die negatieve benadering, zoals iemand hier zei, als je naar de voetbal gaat kijken, supporter je meestal voor je eigen team, ipv 't andere af te breken, en laat nu net dat laatst de favo bezigheid van bepaalde mensen zijn 
| Originally posted by Antony hun platen worden massaal verkocht, tis ni da ze zelf dozen me miljoenen albums hebben opgekocht eh... hun plaatjes worden massaal aangevraagd op radio en tv, tis ni da ze zelf bellen en sms'en eh? hun shows zijn telkens meteen uitverkocht, tis ni... ja laat maar er is nu ��nmaal een gigantisch publiek voor te vinden. als gij nu vindt da die �llemaal coldplay aant overraten zijn |

), maar daar moet natuurlijk meer achter gezocht worden.
mjah de doorsnee mens denkt aan X&Y als hij aan Coldplay denkt, maar ze hebben nog wel andere albums
ik vind ook niet alles even goed, maar ze hebben toch wel mooie platen gemaakt
mjah iedereen die wat succesvol is wordt gebombardeerd tot superster, h�el die marketing machine enzo erachter, ook niet zo vreemd dat er dan zo'n hype rond gecre�erd wordt...
de meeste mensen hebben nu eenmaal idolen nodig. Ik kan mij inderdaad ook vreselijk ergeren aan de heldenstatus die mensen als 50 cent verwerven, maar ergens vullen ze een noodzaak van 'de mens' in denk ik: Het kunnen opkijken naar iemand. Sportmensen, zangers en koningen maken daar ergens 'gebruik' van.
En gewoon zeggen "al hun muziek is slecht omdat het gehyped is" is toch ook een beetje overdreven. Neem nu inderdaad tiesto. Als ik hier op dees forum de urban train op vinyl zou aanbieden, denkt ge dat ik het zou kwijtgeraken? Tuurlijk wel. Als iets goed is moet ge dat ook durven zeggen, gehyped of niet: Coldplay heeft best wel nummertjes die me aanspreken en het genre voor mij ietwat toegankelijker en interessanter maken.
| Originally posted by Tiger777 Laten we dat dan ffe aan de kant, akkoord? |

Ik zou Coldplay toch niet overrated noemen; want ze brengen nog dikwijls kwaliteit uit. De term overrated zou ik pas gebruiken als ze blijven verkopen, ondanks dat het crap is en alle sound hetzelfde blijft en hier past Ian Van Dahl bvb wel !!).
Coldplay brengt leuke, vernieuwende gitaardeuntjes... en het feit dat ze veel in de hitparades staan maakt nieks uit... U2 heeft dat ook bvb en die zijn niet overrated ? Nee dat zijn helden
En waarom die vergelijking met Ti�sto uiterst irrelevant is:
Als je als nieuweling naar rock luistert en je komt Coldplay tegen en je associeert het ermee... fine, ze hebben een 30tal nummers en daar blijft het bij. Je kan daar toch niet naar blijven luisteren en dan ontdek je zelf wel nieuwe dingen.
Ti�sto heeft maar een 6tal liedjes waarvan een videoclip is gemaakt die veelvuldig op tv kwamen, en als je als trance nieuweling bij Ti�sto aankomt, fine. Maar daarna ga je ontdekken dat hij naast eigen producties ook dj sets heeft; die een heel ander beeld van de scene geven, wat coldplay niet doet. Je kan perfect voortgaan op trance door alleen maar naar Ti�sto te luisteren, want zijn platenkeuze is ruim, wordt dikwijls vernieuwd en is meestal.kwalitatieve trance.
En daarbij, Ti�sto is niet prominent aanwezig in de hitparades zoals bvb Britney Spears, het is nu een tijde geleden, en wellicht zal hij opnieuw opduiken binnenkort met het maken van zijn nieuw album.
Maar ik wil er dan wel effe bijzeggen dat ook Tiger gelijk heeft dat alles een hype is binnen zijn genre; ik kan hier perfect zeggen dat armin ook overrated is en een slecht beeld van trance geeft.
Burned with desire was trouwens langer in de internationale hitparades dan Just Be; en Serenity heeft ook Armin gelinkt aan trance, ook geen al te goed voorbeeld.
Het enigste nummer dat gewoon de pan uitswong vroeger was lousy, old Traffic
... voor de rest is er nieks mis mee om die arriesten met trance te associ�ren, want het is niet noodzakelijk zo dat er v��l beter bestaat als je al hun prestaties bekijkt.
Overrated is niet alleen van toepassing als het product crap is hoor. Overrated is overgewaardeerd, dwz dat iets dat goed of middelmatig is, subliem of "best there is" noemen ook overraten is. En overrated is en blijft ook een mening en geen feit; de grote fans van iets zullen dat product nooit overrated noemen. Ik gebruik overrated dikwijls in de zin van: Het valt wel mee, maar bijlange niet zo goed als de meerderheid vind.