TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De irritaties des levens
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Posted by FCB_Fanatic on Jan-28-2008 12:17:

quote:
Originally posted by Xilver
2006 heeft gebeld, ze willen hun grap terug

ok, voor de schappelijke prijs van �90

Posted by Real on Jan-28-2008 13:02:

Maar dan scheur ik er wel mijn broek aan.

Posted by Push2005 on Jan-28-2008 13:28:

:')

Posted by The_G0dfather on Jan-28-2008 15:03:

classic

Posted by Eagle` on Jan-29-2008 11:23:

Yeetekes den egge is back in town pekkes, voor velen ook een bron van ergernis

FAK dieen brol marcheert hiej ni :s:s

Posted by SpeedBoy on Mar-04-2008 19:00:

Gvd wat is dat hier in de buurt toch voor een hypocriet gedoe in de "fitnessen"! Die zijn hier tegen elkaar om te luidst bezig met hunne muziek/lawaai. Het is alsof ge in een gemiddeld danscafe/dancing zijt ipv een plaats om te sporten. Ik heb 5 jaar ergens gefitnessed en dat ging goed tot ze alles vernieuwd hadden met bijbehorend nieuw geluidsysteem. Train maar eens 2+ uur op zo'n manier. Ge gaat toch naar een fitness om u lichaam sterker/gezonder te maken en nie om doof te worden tegen dat ge 30 zijt he! En als ge gaat vragen om het wat stiller te zette bekijken ze u alsof ge juist met hun ma in bed hebt gelegen.

Dat deed ff deugd se.

Posted by Antony on Mar-08-2008 11:30:

Khebt hier ni op de voet gevolgd, dus kweetni oft al geweest is... Mr vandemorgend was de chocopot leeg, en dan moestk in de berging om ne nieuwe. Maar daar ist zowa kouder. Met als gevolg da diene choco nog beenhard is ! Me u mes krijde der dan wel zo wa choco uit, mr asge da dan op uwen boterham probeert te smeren scheurt heel uwen boterham in stukken !

Volgende keer dien pot effe in de microwave zenne. Kzen da beu.

Posted by christina on Mar-08-2008 12:00:

haha das gelijk iemand die zo'n klutske in de melkdoos laat, dus als ge da in uwe cornflakes wilt gieten, krijgt ge nog drie druppeltjes en dat is het. en de nieuwe doos melk is nog ni fris, want die stond nog ni in de koelkast. en warme melk met cornflakes is bleh

Posted by Antony on Mar-08-2008 12:01:

right on it !

Posted by Remofski on Mar-08-2008 19:44:

quote:
Ik vul m'n posts gewoon niet graag aan met 90% pseudo-intellectueel gezever, ...

Haha, pseudo-intellectueel. Hij heeft u helemaal door, Progrez. Geen nood jongen, je haalt het ooit wel eens tot de big leagues.

quote:
haha das gelijk iemand die zo'n klutske in de melkdoos laat, dus als ge da in uwe cornflakes wilt gieten, krijgt ge nog drie druppeltjes en dat is het. en de nieuwe doos melk is nog ni fris, want die stond nog ni in de koelkast. en warme melk met cornflakes is bleh

Een wijs mens - zoals ik dus - zet om exact die reden altijd twee pakken melk in de koelkast.

Mag ik hier trouwens ook iets zetten als ergeren een amusante hobby van me is?

Posted by christina on Mar-10-2008 10:49:

de nmbs kan haar stakingen steken waar de zon ni schijnt

Posted by Real on Mar-10-2008 11:46:

Xilver met dergelijke posts!

Posted by Xilver on Mar-10-2008 12:44:

Posted by Devilex on Mar-10-2008 13:19:

Ja die irritante jongeren herinner ik me ook nog van toen ik nog dagelijks de trein moest nemen. Het irritantste is dat ze elkaars populaire stopwoordjes overnemen en die overdadig gaan gebruiken.

Posted by Real on Mar-10-2008 16:41:

Alicia Keys.

Wat een overrated crap.

Posted by Fomas on Mar-10-2008 21:34:

Dj Dark-e in een interview voor het event Yellow Fever waar hij een vijftal jaar geleden mocht draaien in de trance/club-zaal: "Ik draai vooral trance, zoals progressive trance en hard trance. Ik draai niet graag andere stijlen. Dan kunnen ze evengoed iemand anders vragen."

Dj Dark-e deze maand in Release: "Mijn eigen stijl leunt soms aan bij (hard)trance; ik maak dus al een beetje een crossover (ik hoop dat hij daarmee niet die verkrachting van strange world bedoelt) en ik hoop dat we stilletjes aan ook met zijn allen zover zijn om een keertje verder dan ons eigen hokje te denken. Ik vind echt duizend-en-��n dingen goed; heel veel trance, house en electro, rock, pop, klassiek, noem maar op! Er zijn zoveel nummers die een geweldig gevoel uitdragen; het zou toch zonde zijn als ik die nooit zou horen omdat ik toevallig harde muziek draai?"

-> Hij is jump en hardstyle met andere woorden zo moe als kou pap.

Van zijn website: "To every human, every music lover, every DJ and every producer music has a slightly different place in the soul but it IS and will always BE my cause to create music that touches other people and myself."

Toch maakt hij nog altijd schijtmuziek, zowel in mijn als in zijn ogen. Volgens mij noemen ze dit fenomeen over het water 'Having cake and eating it too'. Een uitspraak die wel meer lijkt op te gaan in dat wereldje.

PS: Dit had ook onder funny kunnen staan, maar dat gun ik het kneusje niet.

Posted by Real on Mar-10-2008 21:44:

DJ Ghost heeft ook al dergelijke uitspraken gemaakt. Ze ruiken gemakkelijk geldgewin, grabbelen de centen weg door hun ziel te verkopen en jump te producen/draaien, en ze kopen een dikke Audi.

Hetzelfde geldt voor Fred Baker, hoewel die het erg subtiel onder een alias doet.

Posted by christina on Mar-11-2008 08:15:

als ik een dikke audi zou kunnen kopen door jump te draaien, zou ik het ook wel weten hoor

Posted by Remofski on Mar-11-2008 09:28:

Ach, wie kan het ze kwalijk nemen? Trance is dood. Ik heb dan nog liever dat ze jump/hardstyle/harddance/hardtrance draaien dan electro/house/techno/minimal/techtrance. Liever wat bass en melodie dan gwn droge korstjes die makkelijk te slikken zijn door een vrouwelijk publiek en de mannen die hen willen versieren. Hetzelfde geldt overigens voor r'nb.

Posted by Jasperovitsj on Mar-11-2008 09:44:

Haha, hier gaan we weer zenne

Posted by Real on Mar-11-2008 09:46:

Kom nu Remy, jump verkiezen boven house, let even op je woorden.

Posted by Xilver on Mar-11-2008 09:56:

Ja man, daar gaat het toch wel even helemaal de mist in. JOC goed vinden, en jump boven house en minimal verkiezen.

Posted by Xilver on Mar-11-2008 10:02:

Maar alles bij elkaar, gelijk da christina zegt. Als ik bakken geld zou kunnen verdienen met af en toe een belachelijk jumpplaatje uit te brengen...

Maybe I'll do just that
Weet er iemand een goede alias?

Posted by Push2005 on Mar-11-2008 10:24:

quote:
Maar alles bij elkaar, gelijk da christina zegt. Als ik bakken geld zou kunnen verdienen met af en toe een belachelijk jumpplaatje uit te brengen...

Maybe I'll do just that
Weet er iemand een goede alias?

DJ Terror Tom (vooral als je producer bent moet je DJ voor je naam zetten)

Posted by Xilver on Mar-11-2008 10:25:

Nee joenge, als jumpproducer moet er iets met 'trance' in uwe naam zitten!

Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »