TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Fred Baker weet hoe het moet!
Pages (4): « 1 2 3 [4]
| quote: |
| Originally posted by TOR in Antwerpen moet dat misschien wel te doen zijn, denk ik. dan kun je nog rekenen op een hoop Nederlanders van net over de grens. |

| Originally posted by Push2005 Ik wil nog even een postje doen over Fred Baker tussendoor ( daar ging deze topic toch int begin over h� ).Fred is echt een fantastische producer en een voorbeeld van goede trance. Ik bezocht zonet zijn website, weet er iemand wat die introtrack is die hij daar gebruikt ? http://www.fredbaker.be/index1.htm 'K ben benieuwd |
| Originally posted by Push2005 Ik bezocht zonet zijn website, weet er iemand wat die introtrack is die hij daar gebruikt ? http://www.fredbaker.be/index1.htm 'K ben benieuwd |

Hehe, had die vraag ook al gesteld. Maar die sample van Fred Baker - La Part des Anges (als je ongeveer op het middenste knoppeke drukt) op de site klinkt toch gans anders dan de intro?
Matt Darey een goeie dj idd ! Maar wie was er vd Beta's toen die in Illusion draaide ? Zelfde voor Rising Sun met Danjo & Rob Styles ...
Btw...agree dat we mogen gaan beginnen wat meer prijzend over onze trance en gans de dans scene, clubbing, etc mogen praten en zo veel mogelijk mensen laten weten 
En yes Jasper, ik vind ook dat we zeker wat van de UK namen naar hier mogen inviteren..heb daar ongeveer 2 jaar gewoond en de meeste van die ook gezien en ze waren gewoon geweldig..de sfeer tijdens die club nights ook. Maar ja..de budgetten van de dancings zijn daar ook veel hoger denk ik..zeker om dat alles al zo duur is in een stad zoals Londen en gewoon de ingang voor een goeie trance night is makkelijk 12-15 pond...dan zwijg ik nog maar over drankprijzen. K'zal eens wat videokes posten.
K'vind ook dat hier in Belgie je niet vaak meer dan 1 goeie naam ziet staan op een club listing..in velen is het eens 1 keer per maand (of minder) een grote naam (soms eens internationaal) en voor de rest de gewone resident dj's - pas op..niks dat ik daar iets tegen heb de resident dj's...maar een combinatie van beiden zou wat mooier zijn. In de top dancings in UK staan er elk weekend meerdere namen (soms 10+) op de listings (Godskitchen, Wildchild, Gatecrasher,etc.)
| Originally posted by Aur�lie Matt Darey een goeie dj idd ! Maar wie was er vd Beta's toen die in Illusion draaide ? Zelfde voor Rising Sun met Danjo & Rob Styles ... |
| Originally posted by pooley Buoy, Dries, Tom et moi. |

| Originally posted by pooley All�, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand. |
sorry maar kwist nog nie eens da matt darey kwam draaien 
| Originally posted by Giesber Bij mij gaat het meestal omgekeerd: "oh kijk, die DJ komt. effe gaan zien" |
+2
| Originally posted by pooley Buoy, Dries, Tom et moi. Ow ja, UK dj's, hoe goed ze ook mogen zijn, trekken geen volle keten dus no can do. All�, altijd zagen voor die en die en die dj moet komen ma als ze er zijn dan gaat niemand, of bijna niemand. |
bewust weggelaten
Hoor ik er dan ni bij ofzo 
Ge moet 5cent achter u gooien en dan hoort ge bij het clubke !
nee, wist ni da ge er waart, of wel ,I dunno.
champieter avond :x
| Originally posted by Estuera (Ik ken een feest dat 'way of trance' heet waar dus een hardstyle dj in de line up staat bijvoorbeeld ) |
| Originally posted by Push2005 Ik wil nog even een postje doen over Fred Baker tussendoor ( daar ging deze topic toch int begin over h� ).Fred is echt een fantastische producer en een voorbeeld van goede trance. Ik bezocht zonet zijn website, weet er iemand wat die introtrack is die hij daar gebruikt ? http://www.fredbaker.be/index1.htm 'K ben benieuwd |
die nyram van confirmation
zat op de bus naar trance energy (onze foorbus dus)
nyram is eigenlijk marijn. en zat daar samen met de hardstyle dj 'coone'
zover enige kort informatie
wa een rare thread
| Originally posted by Kaidreas die nyram van confirmation zat op de bus naar trance energy (onze foorbus dus) |
| Originally posted by Aur�lie volledig mee akkoord , trouwens ik was er ook |
Voting starts for DJmag�s Top 100 DJs Poll on the website www.djmag.com on Friday 19th August at 00.01 HRS (GMT).
ik weet op wie ik ga stemmen