TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- ב-י-ז-י-ו-ן
Pages (4): « 1 2 3 [4]


Posted by Elior on Jan-06-2005 10:27:

I Flotser


Posted by Star on Jan-06-2005 11:09:

quote:
Originally posted by Shahar
אה בגלל שאנלא מוצץ לו ומקבל כל מה שהוא אומר קדוש אז אני טועה?
ראית את ההצבעה של האנשים מהפורום
זה מספיק כדי לשקף לך מה אנשים שבאמת אוהבים טראנס חושבים



מוצץ למי בדיוק?


Posted by YuVaL on Jan-06-2005 13:12:

טוב... לפי דעתי כולם מגזימים פה

שחר:
תהיה בטוח שאפחד לא זייף את הטופ 20 של ארמין... זו הייתה בחירה של הצופים בלבד.. בלה בלה בלה.

אילן:
תראה, לפי דעתך הקטעים שאיתי רשם רדודים
ויש כאלה שיאהבו אותם
אתה לא יכול להגיד שבגלל שטעם שלך שונה כל מה שהוא רשם זה זבל... כי זה לא נכון לעשות
אסור לשלול טעם של אחרים אלה לקבל אותו כמו שהוא...
גם אני יכול עכשיו להגיד לך שלטעמי הקטעים של מרקוס שולץ משעממי ורדודים והיו מרדימים אותי במסיבה כמו לא יודע מה.

קיצר אנשים, מה שאני רוצה להגיד זה שכל אדם באמונתו יחייה
ואם אחד אוהב את זה והשני אוהב משו אחר לא אומר שצריך ללכת ראש בראש
אלה לקבל אחד ת'שני....

NOOE
לפי דעתי
לא היה צריך לזכות בקטע השנה, אני יודע שאין פה אינטרס של ארמין ופשוט זה מה שהקהל בחר
אבל זאת דעתי....


Posted by Glenn-Holmes on Jan-07-2005 16:46:

מיכאל

אני מסתכל כאן ורואה הרבה אנשים שלא עושים את המעט
אחי
עד לפני שנה אני לא יכול להגיד שהייתי אוהב אמיתי של המוזיקה
זה תהליך הקטע של אהבת המוזיקה כנראה...

אבל אני מודה שהקריטריון היחיד הוא לא רק קניית תקליטים
אלא השקעת כסף בכללי
או תמיכה בדברים שדורשים תמיכה

אתה לדוגמא בארועי הטראנס במקומות קטנים כמו הצופה ועוד שהיית הולך זה מראה על אהבה אמיתית

מי ילך לשם למקום שכמות בנות בו לא בטוח שתעבור את ה-5
חברים שלך בטוח לא ירצו ללכת ואתה צריך להגיע לשם בעצמך?
ללכת למקום כזה זה סימן שאתה אוהב באמת תמוזיקה
לצערי בארץ זה כבר תרבות להוריד אמ פי 3 ולכן זה לא נראה כמשהו שצריך להשקיע בו
אני כבר חצי שנה עם הרעיון בראש של להפסיק לצרוך אמ פי
שמח שהצלחתי להפסיק עם זה והתחלתי להשקיע בדברים מחשיים שגורמים לי אושר וכולי תקווה שעוד אנשים פה בהמשך חייהם יתוודעו לאושר הזה

עד לפני שנה היתי צרכן אמ פי 3
לא הלכתי לשום מסיבה
לא תרמתי בכלום לאהבה שלי או לאופציות הפריחה שלה בארץ
כן..הייתי פרזיט
אני גאה להגיד שכיום אני בדרך למקום אחר
מי יתן וכל אחד פה יצליח לעשות כמיטב יכולתו כדי לתרום לסצינה


Posted by Glenn-Holmes on Jan-07-2005 16:46:

מיכאל

אני מסתכל כאן ורואה הרבה אנשים שלא עושים את המעט
אחי
עד לפני שנה אני לא יכול להגיד שהייתי אוהב אמיתי של המוזיקה
זה תהליך הקטע של אהבת המוזיקה כנראה...

אבל אני מודה שהקריטריון היחיד הוא לא רק קניית תקליטים
אלא השקעת כסף בכללי
או תמיכה בדברים שדורשים תמיכה

אתה לדוגמא בארועי הטראנס במקומות קטנים כמו הצופה ועוד שהיית הולך זה מראה על אהבה אמיתית

מי ילך לשם למקום שכמות בנות בו לא בטוח שתעבור את ה-5
חברים שלך בטוח לא ירצו ללכת ואתה צריך להגיע לשם בעצמך?
ללכת למקום כזה זה סימן שאתה אוהב באמת תמוזיקה
לצערי בארץ זה כבר תרבות להוריד אמ פי 3 ולכן זה לא נראה כמשהו שצריך להשקיע בו
אני כבר חצי שנה עם הרעיון בראש של להפסיק לצרוך אמ פי
שמח שהצלחתי להפסיק עם זה והתחלתי להשקיע בדברים מחשיים שגורמים לי אושר וכולי תקווה שעוד אנשים פה בהמשך חייהם יתוודעו לאושר הזה

עד לפני שנה היתי צרכן אמ פי 3
לא הלכתי לשום מסיבה
לא תרמתי בכלום לאהבה שלי או לאופציות הפריחה שלה בארץ
כן..הייתי פרזיט
אני גאה להגיד שכיום אני בדרך למקום אחר
מי יתן וכל אחד פה יצליח לעשות כמיטב יכולתו כדי לתרום לסצינה

אהה ועוד משהו
יובל אל תכליל אני לא אמרתי שכל הרשימה שאיתי רשם היא "זבל" תאמת בכלל לא השתמשתי במילה זבל אלא רדוד ובינוני
ואמרתי שיש כמה קטעים כאלה שם
רוב הרשימה שהוא הביא היא איכותית ויש שם לא מעט קטעים שאני מסכים איתו עליהם

פשוט חשבתי שלקטול את המקום הראשון ולהביא כקונטרה מספר קטעים שם שבאמת לדעתי לא בלטו השנה היה מוזר...
אבל אתה צודק
כל אחד בעל טעם שונה
לפעמים אם תשימו לב זה אפילו משמעניין כל כך...


Posted by Flotser on Jan-07-2005 17:04:

אחי שמע אני שמח שהגעת להבנה חדשה,
והתחלת לתרום יותר לסצנה והכל.

כל מה שאני מנסה להגיד, זה שתמשיך עם השינוי החיובי הזה ותצליח.
אבל תפסיק להטיף כל הודעה שניה לך מוסר לאנשים, כל אחד אוהב את המוזיקה ותורם בצורה שלו.

הרי אחרי הכל הגעת להחלטה שלך לבד, לא?


Posted by Glenn-Holmes on Jan-07-2005 17:08:

quote:
Originally posted by Flotser
אחי שמע אני שמח שהגעת להבנה חדשה,
והתחלת לתרום יותר לסצנה והכל.

כל מה שאני מנסה להגיד, זה שתמשיך עם השינוי החיובי הזה ותצליח.
אבל תפסיק להטיף כל הודעה שניה לך מוסר לאנשים, כל אחד אוהב את המוזיקה ותורם בצורה שלו.

הרי אחרי הכל הגעת להחלטה שלך לבד, לא?


כן ולא...
זה סיפור מעט ארוך בסופו של דבר תהחלטה קיבלתי לבד
אבל התהליך שהביא אותי אליה הושפע מגורמים אחרים...


יאללה להגיע היום לתמוך בנקסט ולראות את הסופר די גיי חילן!!


Posted by Shahar on Jan-08-2005 06:25:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
איזה אנשים?

איפה ?

אני רוצה לראות תהצבעה הזאת


כשתהיה אם עוד לא היתה או אין לך חברה שאתה באמת אוהב אתה תבוא לה כל שבוע ביציאה שתלכו לבית תמחוי כי יש שם אוכל סבבה לא פחות טוב ממסעדה יוקרתית וככה לא תצו פראיירים ותשלמו?
המתנות שתביא לה יהיו דברים ישנים שהיו לך זרוקים בבית ובכל לא תשים עליה בשו תחום שקל בודד אחד? שקוף שאם זה המצב לא ניתן לקרוא לזה אהבה לבחורה היא...
הבחורה ההיא היא המוזיקה
ואהבה אמיתית זה לא משהו שכנראה יש פה אליה


נתתי פה לינק להצבעה שהייתה תסתכל כמה טרדים אחורה אנלא מוצא
שמע תכלס חבל להתווכח ראית כבר במצעדים שלנו ואפילו במסיבה ממה שיצא לנו לדבר שאנחנו מתלהבים מדברים דומים
ויש לי חברה אחי
בשביל לאהוב טראנס לא צריך ללכת לקנות תקליטים
אפשר לאהוב ולהיות מעודכן גם בלי זה
אבל עזוב תויכוח אחי
תכלס שיוהן לא ניגן את
NONE
התאכזבי קצת


Posted by Glenn-Holmes on Jan-08-2005 06:42:

quote:
Originally posted by Shahar
נתתי פה לינק להצבעה שהייתה תסתכל כמה טרדים אחורה אנלא מוצא
שמע תכלס חבל להתווכח ראית כבר במצעדים שלנו ואפילו במסיבה ממה שיצא לנו לדבר שאנחנו מתלהבים מדברים דומים
ויש לי חברה אחי
בשביל לאהוב טראנס לא צריך ללכת לקנות תקליטים
אפשר לאהוב ולהיות מעודכן גם בלי זה
אבל עזוב תויכוח אחי
תכלס שיוהן לא ניגן את
NONE
התאכזבי קצת


אני לא התאכזבתי
זה היה קטע הדרן
ונו וואן און ארט הוא רק בטופ 5 שלי של 2004

פיינד זה פאקין קטע השנה שלי
ואם מישהי רוצה ללמוד איך גורמים לגבר לגמור אז שתלך לאנדי מור ותעבור אצלו קורס מזורז
היא יכולה לפנות גם ליוהן חילן שיסביר לה מה כל הסטייליסטים מאפרים ומלבישים האחרים (עיינו ערך ארמין טיאסטו בעצם כל די גיי שמנגן אפליפטינג וניגן תקטע הזה) עשו לא בסדר עם הקטע שיוהן הבן אדם שהכי אוהב לשחק עם קטעים ועושה את זה עם כשרון רב פשוט החליט שהבחורה במקרה הז יפה טבעי ולא צריכה מייק אפ פן וכל החארטה ברטה הזה..
הבחורה הכי שווה כשהיא טבעית
ויוהן חילן עשה לי את זה הלילה

אני מבקש מכל חרמני הפורום
כל משנכתב פה למרות האסוציאציות הברורות קשור אך ורק למוזיקה טהורה נטו

ושחר
אין על תקליטים
המגע של תקליט נעים יותר ליד מכל שד מעוצב ויפה ככל שיהיה
יש הומוסקסואלים
יש הטרו סקסואלים
חברים יקרים
תכירו אותי
אילן
הויינילסקסואל הראשון
הבעיה העיקרית שאני נתקל בה היא שלחור של הוייניל לא נכנסת אפילו אצבע....

מצד שני כשאני שומע וייניל ממש טוב...
אין צורך לעשות דבר..אני פשוט גומר


Posted by Flotser on Jan-08-2005 11:45:

Sad


Posted by Glenn-Holmes on Jan-08-2005 12:01:

quote:
Originally posted by Flotser


מיכאל תרגע זה לא מפחיד כמו שזה נשמע
דברי הוצאו מהקשרם


Posted by Shahar on Jan-10-2005 00:37:

quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אני לא התאכזבתי
זה היה קטע הדרן
ונו וואן און ארט הוא רק בטופ 5 שלי של 2004

פיינד זה פאקין קטע השנה שלי
ואם מישהי רוצה ללמוד איך גורמים לגבר לגמור אז שתלך לאנדי מור ותעבור אצלו קורס מזורז
היא יכולה לפנות גם ליוהן חילן שיסביר לה מה כל הסטייליסטים מאפרים ומלבישים האחרים (עיינו ערך ארמין טיאסטו בעצם כל די גיי שמנגן אפליפטינג וניגן תקטע הזה) עשו לא בסדר עם הקטע שיוהן הבן אדם שהכי אוהב לשחק עם קטעים ועושה את זה עם כשרון רב פשוט החליט שהבחורה במקרה הז יפה טבעי ולא צריכה מייק אפ פן וכל החארטה ברטה הזה..
הבחורה הכי שווה כשהיא טבעית
ויוהן חילן עשה לי את זה הלילה

אני מבקש מכל חרמני הפורום
כל משנכתב פה למרות האסוציאציות הברורות קשור אך ורק למוזיקה טהורה נטו

ושחר
אין על תקליטים
המגע של תקליט נעים יותר ליד מכל שד מעוצב ויפה ככל שיהיה
יש הומוסקסואלים
יש הטרו סקסואלים
חברים יקרים
תכירו אותי
אילן
הויינילסקסואל הראשון
הבעיה העיקרית שאני נתקל בה היא שלחור של הוייניל לא נכנסת אפילו אצבע....

מצד שני כשאני שומע וייניל ממש טוב...
אין צורך לעשות דבר..אני פשוט גומר


ואתה עוד אמרת אני צריך פסיכולוג


Pages (4): « 1 2 3 [4]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.