TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Party II
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by eieregooie on Jan-14-2005 19:45:

Partyyyy!!!

edit: en zoals al bekend was ben ik beschikbaar, samen met Chris dus ook indien gewenst

Posted by CygnusX on Jan-14-2005 20:04:

quote:
Originally posted by FUSyke
Het ligt ongeveer 15min stappen van het station van Gent.

Is dat Sint-Pieters of Dampoort?
Voor de Noord-Limburgers is de treinreis ongeveer 4u (2x2u), dus we zijn er waarschijnlijk ook bij

Posted by FUSyke on Jan-14-2005 20:28:

quote:
Originally posted by CygnusX
Is dat Sint-Pieters of Dampoort?
Voor de Noord-Limburgers is de treinreis ongeveer 4u (2x2u), dus we zijn er waarschijnlijk ook bij

Gent Sint-Pieters

Posted by emma on Jan-14-2005 21:29:

Perfecte locatie

Heb ik geen uitvlucht om ni te komen

2 april lijkt me ook het beste ivm exames

Posted by Kaidreas on Jan-14-2005 21:47:

^hoe mooi gezegd.. geen uitvlucht om te komen

Posted by Freezel on Jan-14-2005 21:52:

quote:
Originally posted by eieregooie
Partyyyy!!!

edit: en zoals al bekend was ben ik beschikbaar, samen met Chris dus ook indien gewenst

Ben helemaal voor

Posted by Oester on Jan-14-2005 22:37:

wil zo geen domper zijn , maar is de rector niet wat groot ...

is een zeer grote ruimte ... en nogal kaal en niet echt sfeer als er maar weinig volk inzit....

is het niet beter het in een caf� te doen. dan heb je wel niets op drank ma je zaal is wel gratis ...

ik denk aan :

de achterzaal van de decadance , zalige zaal +-120 man ...
point final
of zelfs pi nuts ( op zaterdag kan je daar doen wat je wil ...)

of in klein turkije heb je ook enkel goeie zalen ...

Posted by Jasperovitsj on Jan-14-2005 22:41:

quote:
Originally posted by Oester
wil zo geen domper zijn , maar is de rector niet wat groot ...

is een zeer grote ruimte ... en nogal kaal en niet echt sfeer als er maar weinig volk inzit....

is het niet beter het in een caf� te doen. dan heb je wel niets op drank ma je zaal is wel gratis ...

ik denk aan :

de achterzaal van de decadance , zalige zaal +-120 man ...
point final
of zelfs pi nuts ( op zaterdag kan je daar doen wat je wil ...)

of in klein turkije heb je ook enkel goeie zalen ...

De Rector is wel goedkoop, en het heeft ook een goeie installatie, zowel qua licht als geluid, dan moeten we daar ook niet meer voor zorgen. Dus vooral uit financieel oogpunt is deze zaal ideaal.
Maar FUSyke geeft daar met zijn school een feestje begin februari, dus we zullen dan zien of het daar wat meevalt of niet. Als het echt tegenvalt kunnen we misschien nog op zoek gaan naar een andere zaal...

Posted by Zehra on Jan-14-2005 22:46:

Oester has a point. Remember first beta party? was ook maar een klein zaaltje mah toch zo leeg

Posted by Jasperovitsj on Jan-14-2005 22:56:

Deze party wordt wel wat anders aangepakt natuurlijk.
Gesteld dat het deze zaal zal worden, hebben we volgens mij echt meer kans op succes omdat:

- Gratis inkom: dat kan al veel mensen over de brug doen komen om toch gewoon is een kijkje te komen nemen

- Locatie midden in een stadscentrum: makkelijker bereikbaar, zowel voor Beta's als voor vrienden

- Meer Beta's die er in het laatste half jaar zijn bijgekomen, dus ook meer vrienden die die extra Beta's kunnen meenemen

- De datum valt niet midden in de zomervakantie, daardoor zijn vele Beta's niet kunnen komen naar de vorige party

- Er is geen eet-formule deze keer die mensen kan tegenhouden omdat het totaalpakket te duur is

Ik ben zelfs van mening om niet te veel reclame te maken. Als we Beta's (en NLta's of zelfs de Duitsers) uitnodigen en die ook vrienden laten uitnodigen zullen we toch al aardig gevuld kunnen geraken denk ik.

Posted by eieregooie on Jan-14-2005 23:33:

Als t in de Rector is, en het is gratis... dan zou ik die ook openstellen voor "gewoon" publiek... en evt in Gent wat flyeren of posteren... De BeTA's bouwen het feestje wel, de rest is mooie vulling en helpt met het spekken van de kas

Overigens zou ik verder niet echt rekenen op NLTA's, misschien dat een enkeling over te halen is, maar op meer zou ik niet rekenen...

Posted by Jasperovitsj on Jan-14-2005 23:38:

quote:
Als t in de Rector is, en het is gratis... dan zou ik die ook openstellen voor "gewoon" publiek... en evt in Gent wat flyeren of posteren... De BeTA's bouwen het feestje wel, de rest is mooie vulling en helpt met het spekken van de kas

Tuurlijk, het feestje wordt sowieso opengesteld voor gewoon publiek. Maar ik bedoelde dat we zeker geen massieve reclamecampagne moeten doen, want dan trek je misschien het verkeerde volk aan, zeker als het gratis inkom is. Gewoon een beetje flyeren en posteren in Gent de dagen voordien, en voor de rest de mond-aan-mond reclame zijn werk laten doen

Posted by Pheatus on Jan-15-2005 01:07:

T.O.F

Kben nog niet zolang lid, maar ik zal zeker komen (if possible that is...). Datum speelt gene rol zolang niet in examens. (april seems fine 2 me). Zal wel leuk feestje worden!

Als er een poster of iets dergelijke moet gemaakt worden, let me know. Zal ik met alle plezier maken. Of als ge barman/DJ/lichtman of gelijk wa nodig hebt...

Just an idea: wa denken jullie van een bescheiden website waarop je je kunt aanmelden en registeren voor de fuif. Zo krijgt men overzichtje van aantal dat zal komen (+-). Wil ik wel voor kijken hoor? (wel na exaams :P liefst).

Ah, der zijn zoveel ideetjes. Plaats is voor mij ok, diksmuide-gent valt nog mee. En ivm die BEta @ the beach -party, zie'k totaal zitten! Misschien kan'k wel een of ander regelen voor fuifke in Oostende.

Greetz

Posted by Jasperovitsj on Jan-15-2005 01:16:

quote:
Originally posted by Pheatus

Just an idea: wa denken jullie van een bescheiden website waarop je je kunt aanmelden en registeren voor de fuif. Zo krijgt men overzichtje van aantal dat zal komen (+-). Wil ik wel voor kijken hoor? (wel na exaams :P liefst).

Website komt er zeker, net zoals vorige party!
Hoe die er gaat uitzien weet ik nog niet, vanaf de mensen die dat voor hun rekening gaan nemen eraan beginnen kunt ge hen misschien best is contacteren.

En vanaf de zaal vastligt zal er een lijstje opgemaakt worden voor alle taken die vervuld zullen moeten worden. Dit gaat van bardienst en opkuis tot de DJ's en de promotie. Dan kan iedereen zien wie wat kan en wil doen!

Posted by djcresto on Jan-15-2005 01:46:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
De Rector is wel goedkoop, en het heeft ook een goeie installatie, zowel qua licht als geluid, dan moeten we daar ook niet meer voor zorgen. Dus vooral uit financieel oogpunt is deze zaal ideaal.
Maar FUSyke geeft daar met zijn school een feestje begin februari, dus we zullen dan zien of het daar wat meevalt of niet. Als het echt tegenvalt kunnen we misschien nog op zoek gaan naar een andere zaal...

Ik denk als je daarop gaat wachten dat de beschikbare data wel al eens geboekt zouden kunnen zijn.

Posted by Jasperovitsj on Jan-15-2005 01:50:

quote:
Originally posted by djcresto
Ik denk als je daarop gaat wachten dat de beschikbare data wel al eens geboekt zouden kunnen zijn.

Misschien gewoon al een optie nemen op zaterdag 2 april, en dan zeggen dat we pas binnen een week of 2 kunnen beslissen? Of het gewoon ineens riskeren?

Posted by eieregooie on Jan-15-2005 02:58:

Sja, da's lastig...

Gezien de poll mag je denk ik 2 april vastleggen... En als t tegenvalt in februari (waar ik niet van uit ga ofcuz ), kan je het altijd nog afzeggen toch?

Posted by FUSyke on Jan-15-2005 06:59:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Tuurlijk, het feestje wordt sowieso opengesteld voor gewoon publiek. Maar ik bedoelde dat we zeker geen massieve reclamecampagne moeten doen, want dan trek je misschien het verkeerde volk aan, zeker als het gratis inkom is. Gewoon een beetje flyeren en posteren in Gent de dagen voordien, en voor de rest de mond-aan-mond reclame zijn werk laten doen

Flyeren in Gent wil ik gerust wel doen

Posted by pooley on Jan-15-2005 08:52:

quote:
Partyyyy!!!

niet gewenst !

Posted by TOR on Jan-15-2005 10:01:

ik kan altijd wat flyeren op school, hoewel ik vrees dat er niet veel mensen in het Gentse wonen. de meeste die ik ken hebben er een kot, maar die zijn er niet in het weekend natuurlijk..

Posted by emma on Jan-15-2005 10:10:

ik wil ook wel wa flyeren op school

Ik zit in Artevelde, das een hogeschool hier in Gent.

Posted by FUSyke on Jan-15-2005 10:58:

quote:
Originally posted by emma
ik wil ook wel wa flyeren op school

Ik zit in Artevelde, das een hogeschool hier in Gent.

Ik wist niet dat je in Gent op school zit Wat volg je op Artevelde? Ik zit op het Guislain (de school voor alle duidelijkheid ) en in mijn klas zitten er nog een paar die overgkomen zijn van Artevelde; ze hadden er verpleegkunde gestudeerd.

Posted by emma on Jan-15-2005 11:36:

quote:
Originally posted by FUSyke
Ik wist niet dat je in Gent op school zit Wat volg je op Artevelde? Ik zit op het Guislain (de school voor alle duidelijkheid ) en in mijn klas zitten er nog een paar die overgkomen zijn van Artevelde; ze hadden er verpleegkunde gestudeerd.

ik zit nu in mijn eerste jaar communicatiemanagement...
Best wel leuk hier in Gent vinnek

Posted by Kaidreas on Jan-15-2005 14:35:

ik ken nog wel wa volk da architectuur doen in gent.
kzal daar ook wat reclame gaan maken

Posted by Dark Apostle on Jan-15-2005 15:26:

Van hoelaat tot hoelaat gaan we feesten, tzou leuk als ik trein naar en trein terug kon pakkken zonder over slaapplaats zorgen te maken.
Een slaapplaats is ook altijd fijn, maar 1ste trein of 2...3...4 werkt ook voor mij

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »