TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- PIllen!!!!
Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »

Posted by Remy D on Mar-09-2005 22:07:

de goeie oude junktijd, gebruik nog maar zelden en ga zaterdag zeker niet gebruiken laatste keer was mdma poeder bij pavo en dat zou best wel is mijn laatste keer ooit geweest kunnen zijn.

Posted by eXos on Mar-10-2005 01:35:

Ik heb ook al weer 2 jaar nix gebruikt en zal t ook niet meer doen (zeg nooit nooit...)

Het is leuk geweest

Posted by SnuggLe on Mar-10-2005 09:09:

Ik kan me nog wat leuke 'incidentjes' met mensen hier

Posted by Dj Lex on Mar-10-2005 09:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ik kan me nog wat leuke 'incidentjes' met mensen hier

Zo ken ik nog bepaalde 'incidentjes' van bepaalde personen onder invloed van bepaalde middelen van een bepaald plantje

Posted by SnuggLe on Mar-10-2005 11:12:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Zo ken ik nog bepaalde 'incidentjes' van bepaalde personen onder invloed van bepaalde middelen van een bepaald plantje

Oh ja joh, vertel?
Voel je je aangesproken Lex? Ik geef geen waardeoordeel hoor, ik vond het alleen maar mooi.

Alpha die cola over zichzelf gooit op Nexus omdattie 'te hard' ging
Een niet nader te noemen persoon die een snuifje neemt naast de portier, onder zijn ogen
Pilletjes die verkeerd vallen....
1,5 liter GHB in de koelkast.....

D'r zitten hier wat gekken

Posted by Original on Mar-10-2005 11:51:

quote:
Originally posted by HiGH_NrG
Ik heb: Nee, misschien ooit nog gestemd. Het lijkt me gewoon 'leuk' om te weten hoe het nou voelt op een groot feest met pillies op. Ik heb al weleens van die smartshop troep gehad, en dat helpt wel een beetje, als je begrijpt wat ik bedoel. Dus ik heb het idee dat pilletjes ook wel een goed gevoel zullen geven. Dus ik zal ze vast nog weleens gebruiken, innercity ofzow?

Ik zou t niet doen als ik jou was.

Posted by tijs08 on Mar-10-2005 12:02:

quote:
Originally posted by Original

inderdaad, hahah heel mooi om te lezen Leon! Wat ben je groot geworden

Posted by magrec on Mar-10-2005 12:11:

quote:
Oh ja joh, vertel?
Voel je je aangesproken Lex? Ik geef geen waardeoordeel hoor, ik vond het alleen maar mooi.

Alpha die cola over zichzelf gooit op Nexus omdattie 'te hard' ging
Een niet nader te noemen persoon die een snuifje neemt naast de portier, onder zijn ogen
Pilletjes die verkeerd vallen....
1,5 liter GHB in de koelkast.....

D'r zitten hier wat gekken

Of een niet nader te noemen persoon die na een blowtje bijna van de trap in het paard valt

Posted by Little Theseus on Mar-10-2005 13:15:

quote:
Originally posted by magrec
Of een niet nader te noemen persoon die na een blowtje bijna van de trap in het paard valt

Sommige mensen hoeven niet eens gebruikt te hebben om de auto tegen een pilaar in de parkeergarage te botsen.

Anderen gaan gestrekt na 1 pilletje

Posted by Remy D on Mar-10-2005 13:20:

quote:
Originally posted by Little Theseus

Anderen gaan gestrekt na 1 pilletje

hihi en gaan dan rustig chillen op de trap

Posted by jp on Mar-10-2005 22:45:

Dit gaat al de kant van PF op: 'raarste actie die TA deed toen ie waus was'

Posted by SnuggLe on Mar-11-2005 18:57:

quote:
Originally posted by Little Theseus
Sommige mensen hoeven niet eens gebruikt te hebben om de auto tegen een pilaar in de parkeergarage te botsen.

Whahahah geweldig. Touche Harmen

Posted by snitz on Mar-11-2005 19:15:

ik en mijn collega hebben alleen een alcohol tekort

Posted by Phortje on Mar-11-2005 22:01:

quote:
Originally posted by Original

Idd, dat kan nooit goed gaan Leon
Leuke thread
Die dingen die Tijs en Jukx een paar jaartjes geleden hebben gepost komen zo lekker bekend voor
Na mijn eerste keer, alweer meer dan anderhalf jaar geleden had ik wel dat ik t zo snel mogelijk weer wilde doen, maar dat heb ik gelukkig toch maar niet gedaan Ik kom uit op een paar keer per jaar met 2-6 maanden tussen de keren Hoe langer je wacht hoe specialer het weer wordt he, misschien wacht ik wel tot Dance Valley nu
Dat down gevoel komt overigens door een serotonine (neurotransmitter) gebrek in de hersenen en dat is goed te ondervangen door goed en gezond te eten, dan wordt dit tekort weer aangevuld (veel vitaminen!). Ook kan je dat afvangen met een supplement als 5-HTP of L-Tryptofaan, maar dit heb ik zelf niet nodig gevonden. Ik heb nergens last van als ik gezond eet

Zelf heb ik trouwens erg weinig bij te dragen aan de maffe-acties-lijst, maar ik juich zulke verhalen altijd van harte toe

Posted by Partyhardy! on Mar-21-2005 22:03:

Zit net CSI te kijken en komt daarna "Editie NL" waar ze het hebben over een nieuw soort drugs: luchtverfrisser die je op moet drinken echt bizar. Je kunt het gewoon in de smartshop kopen en heet "Xplosion", op de tekst op het flesje staat zelfs "niet opdrinken". Dit is voor het eerst dat ik over deze toelie hoor, iemand dit ook gezien of al over gehoord? Het zou hetzelfde effect als XTC geven alleen geen kater erna. De bijwerkingen ervan zijn nog niet bekend, het wordt waarschijnlijk binnenkort uit de winkels gehaald.
Vind het maar een wazig idee, luchtverfrisser in je mik gooien, mij niet gezien

Posted by Jappio on Mar-21-2005 22:07:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Zit net CSI te kijken en komt daarna "Editie NL" waar ze het hebben over een nieuw soort drugs: luchtverfrisser die je op moet drinken echt bizar. Je kunt het gewoon in de smartshop kopen en heet "Xplosion", op de tekst op het flesje staat zelfs "niet opdrinken". Dit is voor het eerst dat ik over deze toelie hoor, iemand dit ook gezien of al over gehoord? Het zou hetzelfde effect als XTC geven alleen geen kater erna. De bijwerkingen ervan zijn nog niet bekend, het wordt waarschijnlijk binnenkort uit de winkels gehaald.

hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je gaat stinken ofzo

vraag me alleen af welke debiel dat als eerste probeert.. Remy?

Posted by snitz on Mar-21-2005 22:08:

quote:

IDD een vaag verhaal. ik zie me al in de auto zitte met mun flesje ambi pur. lekkah

Posted by Roger on Mar-21-2005 22:12:

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003784.html

Posted by Asperge on Mar-21-2005 22:20:

ga je dan zo dansen:

http://www.big-boys.com/articles/crazydudedance.html

Posted by Three 'O Three on Mar-22-2005 01:13:

quote:

Hoorde dit al eerder. In Nieuw Zeeland schijnt het een rage geweest te zijn om luchtverfrisser te inhaleren. Allemaal kids in het ziekenhuis en alles.

Ben benieuwd hoe die shit nou werkt. Zelfde effect, maar geen negatieve nawerkingen? Veilige drugs bestaan volgens mij niet... (was het maar zo'n feest )

Posted by Phortje on Mar-22-2005 01:31:

't is echt niet als luchtverfrisser ontwikkeld, maar als drug, dat weet ik zeker Ik denk dat de stof uit zichzelf gewoone en vanillegeurtje heeft. 't wordt alleen als luchtverfrisser verkocht omdat het anders meteen illegaal was (Ga er ook maar niet vanuit dat dit hetzelfde spul is als uit NZ).
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan

Over de werkzame stof methylone is al wel wat bekend en da's uiteraard op erowid te vinden

Posted by Three 'O Three on Mar-22-2005 01:47:

Hier wat betrouwbaardere informatie.

quote:
De kater
Redelijk wat mensen die Explosion gebruiken tijdens het weekend, hebben de week er na een met XTC vergelijkbare dip. Ze voelen zich depri, overgevoelig of juist slecht gehumeurd, lichtgeraakt en leeg. Deze dip is meestal op dinsdag het ergst. Sommige mensen hebben nooit last van een dip!

Lijkt mij dus niet onschadelijk.

Posted by SnuggLe on Mar-22-2005 10:55:

quote:
Originally posted by Roger
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003784.html

Snap niet waarom Partyflock daarbij genoemd wordt :S

Posted by michie on Mar-22-2005 11:09:

quote:
Originally posted by Phortje
't is echt niet als luchtverfrisser ontwikkeld, maar als drug, dat weet ik zeker Ik denk dat de stof uit zichzelf gewoone en vanillegeurtje heeft. 't wordt alleen als luchtverfrisser verkocht omdat het anders meteen illegaal was (Ga er ook maar niet vanuit dat dit hetzelfde spul is als uit NZ).
Vrienden van me hebben 't wel geprobeerd en 't is ze goed bevallen. Ik heb 't zelf wel liggen, maar ik heb er nog niks mee gedaan

Over de werkzame stof methylone is al wel wat bekend en da's uiteraard op erowid te vinden

Dit klopt idd als ze neit op de verpakking hadden gezet dat het luchtverfrisser was had het eerst door meerdere testen heen moeten gaan en uiteindelijk had het dan niet verkocht mogen worden en nu dus wel voorlopig....

Posted by Roger on Mar-22-2005 11:28:

quote:
Snap niet waarom Partyflock daarbij genoemd wordt :S

vond deze reactie:

Jezus GS, dit is wel erg oud nieuws. Al minstens een maand wordt dit onderwerp op partyflock en Fok! uitgebreid bediscussieerd.

. anastomose 22-03-05 @ 00:40

maar er wordt hoe het er staat ook.. wordt echt gesuggereerd dat de mensen bij partyflock allemaal drugshoeren zijn

Pages (5): « 1 2 3 [4] 5 »