TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by Tim81 on Jan-25-2005 21:45:

Of:

> > - Iemand na een allergietest vragen of ie al uitslag heeft
> > - Een spuitjunk die om een bijdrage voor de "armen" vraagt
> > - In een Duitse schoenenwinkel vragen naar maat 40-45
> > - Tegen een piloot van de KLM zeggen dat hij eruit vliegt
> > - Aan Assepoester vragen of ze haar muil moet houden
> > - Aan een verloskundige vragen of haar werk bevalt
> > - Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet


Posted by AirPole on Jan-26-2005 13:28:

Zo, mijn kaartje is ook binnen, en ik heb er zin aan!

Even voor de goede orde, een lijssie van alle NLTA's die heengaan:

@win
Asperge?
Dj_spare?
Eieregooie
Emma?
Esrem?
Franzelare?
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Dat is een beste lijst dacht ik


Posted by Esrem on Jan-26-2005 13:32:

Mijn vraagteken mag wel als Tomaz het morgen voor elkaar krijgt om n kaartje voor ons te halen...wat natuurlijk de grote vraag is...


Posted by Freezel on Jan-26-2005 13:33:

Schrap mij maar van de lijst, zit in Australie


Posted by Tomaz on Jan-26-2005 13:33:

quote:
Originally posted by Esrem
Mijn vraagteken mag wel als Tomaz het morgen voor elkaar krijgt om n kaartje voor ons te halen...wat natuurlijk de grote vraag is...

Ik ga m'n best doen Es, 3 keer is scheepsrecht


Posted by Tomaz on Jan-26-2005 13:35:

quote:
Originally posted by Freezel
Schrap mij maar van de lijst, zit in Australie

Some people...


Posted by basvh on Jan-26-2005 13:37:

wanneer gaat armin nu keer in de HMH staan om daar een soort RightofWay,DD020202 te doen. Misschien dat ik dan keer naar armin ga.


Posted by AirPole on Jan-26-2005 13:38:

Ik hoop voor je dat het lukt met die kaartjes, wat een geouwehoer zeg....


@win
Asperge?
Dj_spare?
Eieregooie
Emma?
Esrem?
Franzelare?
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Posted by Matthijs on Jan-26-2005 16:55:

Zolang iedereen problemen heeft om aan kaartjes te komen zal het in ieder geval voorlopig nog niet uitverkocht zijn ook! Er ligt inderdaad altijd zo'n agenda-boekje van Ticketbox, maar die ging niet verder dan februari... Maar er van uitgaande dat die kaartjes nog wel een keer gaan lukken mag dat vraagteken achter mijn naam ook weg!


Posted by franzelare on Jan-26-2005 20:46:

haal het vraagteken bij mij maar weg, ik ben er zeker!


Posted by AirPole on Jan-26-2005 20:48:


@win?
Asperge?
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Posted by emma on Jan-26-2005 21:09:

geen vraagteken bij mij


Posted by @win on Jan-26-2005 22:16:

Voor mij nog wel een vraagteken


Posted by Cosmic on Jan-27-2005 15:06:

Ik wil hier ook bij zijn! Ik ga maandag kaarten halen. Vorige keren kon ik niet


Posted by Tomaz on Jan-27-2005 19:03:

quote:
Originally posted by Tomaz
Ik ga m'n best doen Es, 3 keer is scheepsrecht

En jawel! Gelukkig is het brabantse FRS-gespuis wel op de hoogte van Armin Only! Tickets in de pocket!


Posted by Esrem on Jan-28-2005 00:38:

Dus nu definitief: Esrem? -> Esrem + Zusje


Posted by eieregooie on Jan-28-2005 05:20:

Ik moet nog wel ff kaartjes halen hoor


Posted by Jimacy on Jan-28-2005 08:34:

Ik heb mijn kaartje bij FRS Schiedam gehaald.
Kaartje kwam zo eruit rollen! Ze kunnen bijna alles in het systeem vinden volgens mij dus ligt er maar aan of hij/zij weet hoe zo'n ding werkt.


Posted by Muppy on Jan-30-2005 22:13:

Muppy gaat ook met 2 mensen...

vd week ff kaartjes halen


Posted by MagicImpuls on Jan-31-2005 13:52:

Ik ben ook weer aanwezig, kaartje al in de pocket! (Thanks Tom L.)


Posted by AirPole on Jan-31-2005 14:41:

Ok, omdat er weer veel veranderd is:




@win?
Asperge?
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner


Posted by Tom Lont on Jan-31-2005 22:06:

Wordt weer een knus feestje


Posted by Tomaz on Jan-31-2005 22:20:

Zal ik dan ook maar 's kennis gaan maken met jullie en naar de meeting komen?


Posted by Muppy on Jan-31-2005 22:44:

waarschijnlijk maak ik al kennis met een hoop mensen op trance energy, maar anders hier wel


Posted by eieregooie on Feb-01-2005 02:16:

En ik moet nog steeds een kaartje gaan halen...


Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.