TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- [12-03-2005] Armin Only - Ocean Diva, Amsterdam
Pages (24): « 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Of:
> > - Iemand na een allergietest vragen of ie al uitslag heeft
> > - Een spuitjunk die om een bijdrage voor de "armen" vraagt
> > - In een Duitse schoenenwinkel vragen naar maat 40-45
> > - Tegen een piloot van de KLM zeggen dat hij eruit vliegt
> > - Aan Assepoester vragen of ze haar muil moet houden
> > - Aan een verloskundige vragen of haar werk bevalt
> > - Aan een asielzoeker vragen of ie al spaart voor zijn uitzet
Zo, mijn kaartje is ook binnen, en ik heb er zin aan!
Even voor de goede orde, een lijssie van alle NLTA's die heengaan:
@win
Asperge?
Dj_spare?
Eieregooie
Emma?
Esrem?
Franzelare?
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
Dat is een beste lijst dacht ik
Mijn vraagteken mag wel als Tomaz het morgen voor elkaar krijgt om n kaartje voor ons te halen...wat natuurlijk de grote vraag is...
Schrap mij maar van de lijst, zit in Australie 
| quote: |
| Originally posted by Esrem Mijn vraagteken mag wel als Tomaz het morgen voor elkaar krijgt om n kaartje voor ons te halen...wat natuurlijk de grote vraag is... |
| quote: |
| Originally posted by Freezel Schrap mij maar van de lijst, zit in Australie |
wanneer gaat armin nu keer in de HMH staan om daar een soort RightofWay,DD020202 te doen. Misschien dat ik dan keer naar armin ga.
Ik hoop voor je dat het lukt met die kaartjes, wat een geouwehoer zeg....
@win
Asperge?
Dj_spare?
Eieregooie
Emma?
Esrem?
Franzelare?
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
Zolang iedereen problemen heeft om aan kaartjes te komen zal het in ieder geval voorlopig nog niet uitverkocht zijn ook!
Er ligt inderdaad altijd zo'n agenda-boekje van Ticketbox, maar die ging niet verder dan februari... Maar er van uitgaande dat die kaartjes nog wel een keer gaan lukken mag dat vraagteken achter mijn naam ook weg!
haal het vraagteken bij mij maar weg, ik ben er zeker!
@win?
Asperge?
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
geen vraagteken bij mij 
Voor mij nog wel een vraagteken 
Ik wil hier ook bij zijn! Ik ga maandag kaarten halen. Vorige keren kon ik niet
| quote: |
| Originally posted by Tomaz Ik ga m'n best doen Es, 3 keer is scheepsrecht |
Dus nu definitief: Esrem? -> Esrem + Zusje
Ik moet nog wel ff kaartjes halen hoor 
Ik heb mijn kaartje bij FRS Schiedam gehaald.
Kaartje kwam zo eruit rollen! Ze kunnen bijna alles in het systeem vinden volgens mij dus ligt er maar aan of hij/zij weet hoe zo'n ding werkt.
Muppy gaat ook met 2 mensen...
vd week ff kaartjes halen
Ik ben ook weer aanwezig, kaartje al in de pocket! (Thanks Tom L.)
Ok, omdat er weer veel veranderd is:
@win?
Asperge?
Cosmic
Dj_spare?
Eieregooie
Emma
Esrem + Zusje
Franzelare
HiGH_NrG
Jimacy
JP
Kolkiewolkie?
LegacyofTrance
Magik54
MagicImpulse
Marc...S?
Matthijs?
Moogwai
M_Peror?
Muppy
Passiva
Remy D
Tim
Tom Lont
Tomaz
TranceZoner
Wordt weer een knus feestje 
Zal ik dan ook maar 's kennis gaan maken met jullie en naar de meeting komen?
waarschijnlijk maak ik al kennis met een hoop mensen op trance energy, maar anders hier wel
En ik moet nog steeds een kaartje gaan halen...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.